نمونه سوالات پیام نور
به فایل سون خوش آمدید

جهت استفاده بهتر از گوگل کروم استفاده نمایید.

منو كاربري
تبلیغات

سیلویکا

Image result for ‫سیویلیکا‬‎

نرم افزار آموزشی شهاب

فایل های بیشتر
آمار
تعداد دانلود فايل : 19 دانلود
امتیاز فایل : 8 امتیاز
بازدید : 999 مرتبه
گزارشات سايت

فايل هاي رايگان:
    1,657 فايل
فایل های غیر رایگان :
    5,442 فايل
فایل های ويژه:
    204 فايل
مجموع كاربران ويژه :
    0 كاربر
مجموع کاربران عادي :
    6,262 كاربر
adsads
بررسی میزان آشنایی مدیران با مفهوم ارتباطات یکپارچه بازاریابی
بررسی میزان آشنایی مدیران با مفهوم ارتباطات یکپارچه بازاریابی
تاریخ ارسال : 09 /01 /1393
دسته بندي: پابان نامه - پروژه - مقاله - تحقیق,علوم انسانی,مدیریت
حجم فایل : 799.45 كيلوبايت
فرمت فايل هاي فشرده : WORD
تعداد صفحات : 365 صفحه
امتیاز : 8




قیمت : 6,500 تومان



توضیح :

قالب بندی: word میباشد و کاملا آماده و ویرایش شده است.

توجه: دارای پاسخ نامه میباشد

موضوع : بررسی میزان اشنایی مدیران با مفهوم ارتباطات یکپارچه بازاریابی

 

فهـرسـت

 عنوان‌                                                                                صفحه

چکيده    

 مقدمه‌

فصل‌ اول‌: كليات‌

1-1-‌ بيان مسئله‌ .......................................................................................................... ‌2

2-1ـ اهمیت تحقیق....................................................................................................... 2

3ـ1ـ اهداف‌ تحقیق ......................................................................................................  8

4ـ1ـ سؤالات‌ تحقيق‌...................................................................................................... 8

5ـ1ـ جامعة‌ آماري‌......................................................................................................... 8

6ـ1ـ روش‌ تحقيق‌......................................................................................................... 12

7ـ1ـ تكنيك‌ جمع‌آوري‌ اطلاعات‌ (ابزار پژوهش.........................................................................  13

8ـ1ـ روش‌ تجزيه‌ و تحليل‌ اطلاعات‌.............................................................................. 13

9ـ1ـ موانع‌ تحقيق‌......................................................................................................... 14

10-1-یافته های پژوهش..............................................................................................  14

11-1- مبانی نظری ...................................................................................................... ..15

1-11-1- نظریه جريان دو مرحله اي................................................................. . 15

2-11-1-  نظریهاستحكام................................................................................. 15

3-11-1- نظریهاستفاده- رضايتمندي................................................................. 16

4-11-1-  نظریهسلسله مراتب تأثيرات ارتباطي.................................................. 16

5-11-1- نظریهپذيرش.................................................................................    16

6-11-1- نظریهانگيزشي.................................................................................. 17

7-11-1- نظریههاي خصيصه منفرد................................................................... 17

8-11-1- نظریهشخصيتي چند خصيصه اي.................................................... 18

9-11-1-  نظریههاي مخاطب شناسي................................................................ 19

 

فصل‌ دوم‌: بررسي‌ ادبيات‌

بخش‌ اول‌:

1ـ1ـ تعریف واژگان‌ ..................................................................................................... .25

        1ـ1ـ1- مفهوم ارتباط .......................................................................................... .25

        2ـ1ـ1- مفهوم‌ ارتباطات ...................................................................................... .26

         3ـ1ـ1- مفهوم‌ بازاریابی...................................................................................... ..28

         4ـ1ـ1- مفهوم‌ ارتباطات بازاریابی........................................................................ ..31         5ـ1ـ1- مفهوم‌ مدیریت بازاریابی.......................................................................................................... .31

         6ـ1ـ1- مفهوم‌ ارتباطات یکپارچهبازاریابی........................................................... .32                   7ـ1ـ1- مفهوم‌ رسانه ها.............................................................................................................. .34

         8ـ1ـ1- مفهوم‌ تبلیغات....................................................................................... .35

         9ـ1ـ1- مفهوم‌ پیشبرد فروش.............................................................................. .38

         10ـ1ـ1- مفهوم‌ فروش مستقیم............................................................................ .40

         11 ـ1ـ1- مفهوم‌ فروش شخصی......................................................................... .41

         12 ـ1-1- مفهوم‌ روابط عمومی........................................................................... .41

         13 ـ1ـ1- مفهوم‌ حمایت مالی............................................................................. .44

         14 ـ1ـ1- مفهوم‌ فروش رابطه ای........................................................................ .44

بخش‌ دوم‌:

1ـ2ـ سیر تحولات بازاریابی .......................................................................................... .45

2ـ2ـ دوران تکامل مدیریت بازاریابی.............................................................................. .52

3ـ2ـ فلسفه های مدیریت بازاریابی ................................................................................ .54

          1-3ـ2ـ گرایش تولید ....................................................................................... .57

          2-3ـ2ـ گرایش محصول.................................................................................... .57

          3-3ـ2ـ گرایش فروش...................................................................................... .58

          4-3ـ2ـ گرایش بازاریابی................................................................................... .58

          5-3ـ2ـ گرایش بازاریابی اجتماعی..................................................................... .64

4ـ2ـ تعاریف بازاریابی.................................................................................................. .65

5ـ2ـ ابعاد تعاریف بازاریابی........................................................................................... .67

          1-5ـ2ـ نیازها و خواسته ها ............................................................................... .68

          2-5ـ2ـ مبادله..................................................................................................  69

         3-5ـ2ـ بازار ....................................................................................................  70

6ـ2ـ ابعاد گوناگون Marketing.................................................................................  71            

         1-6ـ2ـ بازارگرایی............................................................................................  71

         2-6ـ2ـ بازارشناسی ...........................................................................................  71

         3-6ـ2ـ بازاریابی ..............................................................................................  71

         4-6ـ2ـ بازارسازی............................................................................................. 72

         5-6ـ2ـ بازارگردی ............................................................................................  72

         6-6ـ2ـ بازارسنجی ............................................................................................  72

    ..............................................................................................................................      7ـ6ـ2ـ بازارداری    73

         8ـ6ـ2ـ بازارگرمی .............................................................................................  73

        9ـ6ـ2ـ بازارگردانی ............................................................................................  74

7-2-شش گام برنامه بازاریابی........................................................................................ 75

بخش‌ سوم:

1ـ3ـ بازاریابی نوین .....................................................................................................  76

 2ـ3ـ ماهیت ارتباطات بازاریابی  ..................................................................................  82

3-3- مفهوم ارتباطات یکپارچهبازاریابی......................................................................... 85

4-3- فرآیندبرنامه ریزی IMC..................................................................................... 88

5ـ3ـ اهداف ارتباطات یکپارچهبازاریابی(IMC)............................................................. 89

6 ـ3ـ فاکتورهای رشدIMC.......................................................................................... 90

7 ـ3ـ ارتباطات بازاریابی وIMC................................................................................... 91

8 ـ3ـپنج فاکتور کلیدیIMC........................................................................................ 93

9 ـ3ـ  اهداف IMC..................................................................................................... . 95

10ـ 3ـ ویژگی های اصلی IMC................................................................................................. 96

11ـ3ـ آمیخته تبلیغات وIMC..................................................................................................... 98

12 ـ3ـ به سوی یکپارچگی.......................................................................................................... 99 

13 ـ3ـ نقش IMCدر بازاریابی مدرن(5 گام).......................................................................... 104

14-3-بازاریابی مبتنی بر ارتباطات یکپارچه بازاریابی................................................................ 105

15 ـ3ـ آینده بازاریابی مبتنی بر IMC........................................................................................110

16 ـ3ـ فرآیند هشت مرحله ای IMC........................................................................................113

17 ـ3ـ فرآیند برنامه ریزی 8 مرحله ای  هشت مرحله ای IGMC..........................................115

18 ـ3ـ فرآیندIMC(گونرینگ ) ..............................................................................................118

19 ـ3ـ مراحل توسعه IMC.......................................................................................................121

20 ـ3ـ موانع موجود بر سر راه  اجرای IMC..........................................................................125

21 ـ3ـ مقیاس های تعیین اهداف و اندازه گیری IMC.............................................................129

بخش‌ چهارم‌: 

1ـ4ـ فرآیند ارتباطات در IMC.................................................................................................137

          1-1ـ4ـ عناصر فرآیند ارتباط..........................................................................................138

          2-1ـ4ـ مراحل ایجاد ارتباطات اثربخش با مشتریان ......................................................138

          3-1ـ4ـ مراحل برنامه ارائه خدمات به مشتریان (9 مرحله ).............................. .......... 145

2ـ4ـ انتخاب رسانه ها  ...............................................................................................................161

3ـ4ـتبلیغات................................................................................................................. 169

          1-3ـ4ـ میزان تبلیغات ..................................................................................................  170

           2-3ـ4ـ تعیین اهداف تبلیغات .........................................................................  172

           3-3ـ4ـ تعیین بودجه تبلیغات........................................................................... 173

           4ـ3ـ4ـ تعیین استراتژی تبلیغات ......................................................................  174

          5ـ3ـ4ـ عملکردهای تبلیغات‌.............................................................................. 175

          6ـ3ـ4ـ ویژگی های ساختار پیام در تبلیغات‌........................................................ 176

          7ـ3ـ4ـ خصوصیات جاذبه ها در تبلیغات‌ ...........................................................  177

          8ـ3ـ4ـ تبلیغات و آگهی ها ..............................................................................  181

          9ـ3ـ4ـ گام های اصلی برنامه تبلیغات و آگهی ها................................................ 186

          10ـ3ـ4ـ تبلیغ شفاهی و رهبران عقاید................................................................ 192

4ـ4ـ ترویج ................................................................................................................. .205

          1-4ـ4ـ عوامل مؤثر در ترکیب ترویج ................................................................ . 207

          2-4ـ4ـماهیت و اهمیت ترویج .................................................................................... 211

          3-4ـ4ـ روش های ترویج ................................................................................ ..211

          4-4ـ4ـ ماهیت ابزار های ترویج ....................................................................... . 213

          5-4ـ4ـ عوامل مؤثر در تعیین ترکیب فعالیت های ترویجی...........................................    ..220

5ـ4ـ پیشبرد فروش ..................................................................................................... .. 222

          1-5ـ4ـ تصیمات اصلی در امور پیشبرد فروش .................................................. .. 224

6ـ4ـ فاصله بین فروش و بازاریابی ................................................................................ .. 230

7ـ4ـ روابط عمومی بازاریابی....................................................................................... .. 234

          1-6ـ4ـ ابزارهای مهم روابط عمومی .................................................................. .. 237

          2-6ـ4ـ مهمترین اقدامات در مورد روابط عمومی ............................................................238

          3-6ـ4ـ اجرای برنامه روابط عمومی  ................................................................. .. 239

          4-6ـ4ـ ارزیابی نتایج روابط عمومی  ................................................................. .. 239

8ـ4ـ حمایت مالی ....................................................................................................... .. 241

 

فصل‌ سوم‌: روش‌ تحقيق‌

1ـ3ـجامعه‌آماري‌ ......................................................................................................................  246

2ـ3ـ روش‌ و ابزار جمع‌آوري‌ اطلاعات‌ .................................................................................... 249

3ـ3ـ روش‌ تحقيق‌ در علوم اجتماعی......................................................................................   249

        1-3-3- روش‌ کار در تحقيق‌ حاضر .............................................................................. 276

4ـ3ـ اعتبار صوري‌ پرسشنامه‌ .................................................................................................... 277

5ـ3ـ روش‌ تجزيه‌ و تحليل‌ اطلاعات‌  ...................................................................................... 278

6-3-  سؤالات‌ تحقيق‌............................................................................................................... 278

7-3- مستندات  سؤالات‌ تحقيق‌................................................................................................ 278

 

فصل‌ چهارم‌: يافته‌هاي‌ تحقيق‌

1-4- تجزیه و تحلیل داده های توصیفی .................................................................................. 302

 

فصل‌ پنجم‌: پيشنهادات‌

بخش‌ اول‌:

1ـ5ـ نتيجه‌گيري‌  ......................................................................................................................345

  بخش‌ دوم:

2ـ5ـ پيشنهادات‌ .......................................................................................................................353   

منابع‌............................................................................................................................................356

 

پيوست‌  ......................................................................................................................................363

 

فهرست جداول:

                                                                                            

عنــوان                                                                                                                             صفحه           

جدول شماره 1 : توزیع فراوانی و درصد پاسخگویان  بر حسب " سن "   .......................... 302

جدول شماره 2 : توزیع فراوانی و درصد پاسخگویان  بر حسب " جنسیت "  .......................303

 جدول شماره 3 : توزیع فراوانی و درصد پاسخگویان  بر حسب " میزان تحصیلات " ..........304               

جدول شماره 4 : توزیع فراوانی و درصد پاسخگویان  بر حسب " رشته تحصیلی "............... 306    

جدول شماره 5 : توزیع فراوانی و درصد نظر پاسخگویان در مورد تعیین مشخصات بالقوه           مشتریان قبل از تولید یک محصول خاص................................................................................. 308

جدول شماره 6 : توزیع فراوانی و درصد اهداف پاسخگویان  از تدوین استراتژی بازاریابی....309

جدول شماره 7 : توزیع فراوانی و درصد میزان توجه پاسخگویان  به برقراری ارتباط طولانی مدت با مشتریان نهائی  .....................................................................................................................311

جدول شماره 8 : توزیع فراوانی و درصد میزان آگاه فرض کردن مخاطبان هدف از نظر پاسخگویان................................................................................................................................ 312

جدول شماره 9 : توزیع فراوانی و درصد میزان تمایل پاسخگویان  به تولید یک محصول ویژه برای یک قشر خاص .............................................................................................................. 315

جدول شماره 10 : توزیع فراوانی و درصد نظر پاسخگویان در مورد عوامل تاثیر گذار بر تصمیم گیری در مورد تولید یک محصول جدید .............................................................................. 317

 جدول شماره 11 : توزیع فراوانی و درصد نظر پاسخگویان  در موردبخش های مشارکت کننده در تصمیم       گیری هنگام تدوین راهبردهای بازاریابی برای یک محصول جدید.........................319

جدول شماره 12 : توزیع فراوانی و درصد میزان اهمیت در نظر گرفتن گروه بازاریابی مجزا برای پیشبرد فروش هر برنداز نظر پاسخگویان .............................................................................. 321

جدول شماره 13 : توزیع فراوانی و درصد میزان اعتقاد پاسخگویان  به اصلاح وبهبود روش های بازاریابی مرسوم شرکت .......................................................................................................... 322

جدول شماره 14 : توزیع فراوانی و درصد نظر پاسخگویان  در مورددخالت اعضاء گروه بازاریابی در تصمیم گیری مربوط به پیشبرد فروش............................................................................... 323

 جدول شماره 15 : توزیع فراوانی و درصد نظر پاسخگویان  در موردمیزان اعتقاد شرکت به این موضوع که کارکنان گروه بازاریابی نیز خود جزء مشتریان شرکت محسوب می شوند............... 324  

جدول شماره 16 : توزیع فراوانی و درصد نظر پاسخگویان  در موردمیزان تلاش شرکت در جهت  ایجاد صمیمیت وروحیه همکاری بین اعضاء گروههای مرتبط بازار یابی ................................ 325

جدول شماره 17 : توزیع فراوانی و درصد نظر پاسخگویان در مورد میزان تلاش شرکت برای ایجاد زمینه ای برای ارائه خلاقیت توسط اعضای گروههای بازاریابی در انجام وظایف و امور محوله.. 326

جدول شماره 18 : توزیع فراوانی و درصد نظر پاسخگویان در مورداستفاده شرکت از آگهی تبلیغاتی یکسان در رسانه های متفاوت .......................................................................................328

جدول شماره 19 : توزیع فراوانی و درصد نظر پاسخگویان  در موردمیزان همکاری واحدهای متفاوت شرکت برای یکپارچه بودن اهداف کلان شرکت خود در ارائه محصولات.................. 329

جدول شماره 20 : توزیع فراوانی و درصد میزان اهمیت دادن پاسخگویان به پایگاه اجتماعی مشتریان نهائی به منظور درک وپذیرش بهتر پیامهای تبلیغاتی..................................................... 331

جدول شماره 21 : توزیع فراوانی و درصد میزان تمایل پاسخگویان  بهتبلیغ محصولات ویژه شرکت در رسانه های با مخاطب محدود  .....................................................................................332

جدول شماره 22 : توزیع فراوانی و درصد میزان تمایل پاسخگویان  بهاستفاده شرکت از شعارهای تبلیغاتی با تم جهانی..................................................................................................................... 334

جدول شماره 23 : توزیع فراوانی و درصد نظر پاسخگویان  در موردمیزان اهمیت دادن شرکت بهتلاشهای تبلیغاتی شرکتهای رقیب هنگام برنامه ریزی................................................................ 335

جدول شماره 24 : توزیع فراوانی و درصد نظر پاسخگویان در موردمیزان اهمیت بازخوردهای مخاطبان هدف در سیاست گذاری های آینده شرکت............................................................... 337

جدول شماره 25 : توزیع فراوانی و درصد نظر پاسخگویان  در موردمیزان سنجش رابطه بین افزایش بودجه تبلیغات با افزایش میزان فروش برای تصمیمات آتی شرکت ............................ 339

جدول شماره 26 : توزیع فراوانی و درصد نظر پاسخگویان در موردمیزان استفاده از فناوری اطلاعا ت و ارتباطات(IT)برای تبلیغ محصولات شرکت......................................................... 341

جدول شماره 27 : توزیع فراوانی و درصد نظر پاسخگویان در موردمیزان استفاده از سیاست پیشبرد فروش...............................................................................................................................343

 

 

 

فهرست نمودارها :

عنــوان                                                                                                            صفحه

نمودار شماره 1 : سن ................................................................................... .......................... 303

نمودار شماره 2 : جنسیت..........................................................................................................304

 نمودار شماره 3 : میزان تحصیلات............................................................................................305               

نمودار شماره 4 : رشته تحصیلی............................................................................................... 307    

نمودار شماره 5 : مشخصات بالقوه  مشتریان قبل از تولید یک محصول خاص....................... 308

نمودار شماره 6 : اهدافتدوین استراتژی بازاریابی...................................................................310

نمودار شماره 7 : توجه  به برقراری ارتباط طولانی مدت با مشتریان نهائی  .............................312

نمودار شماره 8 مخاطبان هدف آگاه........................................................................................... 314

نمودار شماره 9 : تولید یک محصول ویژه برای یک قشر خاص .............................................. 316

نمودار شماره 10 : عوامل تاثیر گذار بر تصمیم گیری در تولید یک محصول جدید ............... 318

 نمودار شماره 11 : بخش های مشارکت کننده در تدوین راهبردهای بازاریابی..........................320

نمودار شماره 12 : در نظر گرفتن گروه بازاریابی مجزا برای هر برند......................................... 321

نمودار شماره 13 : اصلاح وبهبود روش های بازاریابی مرسوم شرکت ................................... 322

نمودار شماره 14 : دخالت اعضاء گروه بازاریابی در تصمیم گیری ها....................................... 323

نمودار شماره 15 : میزان اعتقاد شرکت به اینکه کارکنان خود مشتری هستند............................ 324  

نمودار شماره 16 : میزان تلاش شرکت در جهت  ایجاد صمیمیت............................................ 325

نمودار شماره 17 : میزان تلاش شرکت برای ایجاد زمینه ای برای ارائه خلاقیت ..................... 327

نمودار شماره 18 : استفاده شرکت از آگهی تبلیغاتی یکسان در رسانه های متفاوت...................328

نمودار شماره 19 : میزان همکاری واحدهای متفاوت شرکت برای یکپارچه بودن.................... 329

نمودار شماره 20 : اهمیت به پایگاه اجتماعی مشتریان نهائی به منظور درک بهترپیامها...............330

نمودار شماره 21 : تبلیغ محصولات ویژه در رسانه های با مخاطب محدود  ............................331

نمودار شماره 22 : استفاده شرکت از شعارهای تبلیغاتی با تم جهانی........................................ 332

نمودار شماره 23 : اهمیت بهتلاشهای تبلیغاتی شرکتهای رقیب................................................ 335

نمودار شماره 24 : اهمیت بازخوردهای مخاطبان در سیاست گذاریهای آینده شرکت............. 337

نمودار شماره 25 : سنجش رابطه بین افزایش بودجه تبلیغات با افزایش میزان فروش............... 339

نمودار شماره 26 : میزان استفاده از فناوری اطلاعا ت و ارتباطات(IT)..................................... 341

نمودار شماره 27 : میزان استفاده از سیاست پیشبرد فروش.........................................................342

 

چكيدة تحقيق :

پژوهش حاضر تحت عنوان «بررسي میزان آشنائی مدیران با مفهوم ارتباطات یکپارچه بازاریابی»[1]

در محدودة زماني سال 1386 و در قلمرو مكاني شرکت های خصوصی و دولتی فعال در زمینه تولید مواد شوینده و بهداشتی در تهران صورت پذيرفته است. هدف اصلي اين تحقيق شناسایی میزان آشنائی مدیران با این مفهوم و استفاده ازراهکارهای آن در تدوین استراتژی بازاریابی شرکت هایشان می باشد.

 با توجه به چارچوب‌هاي نظري تحقيق در حوزه های مخاطب ،محتوای پیام و رسانه ها ، پژوهش  

حاضر در صدد یافتن پاسخ به این پرسش است که در میان 5 شاخص IMC  و بازاریابی مدرن ، کدام شاخص ها در حوزه بازاریابی در ایران اجرا شده و یا قابل اجرا می باشند و کدام شاخص ها با توجه به تفاوت های فرهنگی ایران با کشورهای غربی که مهد تمدن بازاریابی هستند ، غیر قابل اجرا هستند؟

به همين منظور 4 فرضيه به شرح ذيل تدوين گرديد :

1ـ تعیین میزان آشنائی مدیران بازاریابی با مفهوم تعامل با مشتریان نهایی.

2 ـ تعیین میزان آشنائی مدیران بازاریابی با مفهوم یکپارچه کردن ابزارهای ارتباطی.

3 ـ تعیین میزان تمایل مدیران بازاریابی به استفاده از تکنیک های پیشبرد فروش .

4ـ تعیین میزان تمایل مدیران بازاریابی به استفاده از تاکتیک های روابط عمومی به جای تبلیغات .

تحقيق حاضر جزء تحقيقات كاربردي و از نظر روش جمع‌آوري داده‌ها ، جزء تحقيقات توصيفي و از نوع پيمايش مي‌باشد.

جامعة  آماري اين تحقيق متكي به جمع‌آوري داده‌ها از مديران ارشد بازاریابی بوده است.به منظور گردآوري اطلاعات ، پرسش‌نامه ای‌ با 27 سؤال طراحي گردید كه برای تمام مدیران بازاریابی شرکت های تولید کننده مواد شوینده و بهداشتی در تهران به صورت حضوری توسط شخص محقق برده شد .

براي تجزيه و تحليل اطلاعات ، ابتدا داده‌هاي تحقيق از پرسش‌نامه‌ها استخراج و در رايانه ثبت شد و با استفاده از نرم‌افزار آماري SPSSدر بخش روش‌هاي توصيفي مورد تجزيه و تحليل قرار گرفت .

نتايج حاصل از اين پژوهش نشان داد كه اکثریت مدیران بازاریابی شرکت های مواد شوینده و بهداشتی جوان ، تحصیلات کارشناسی و از هر دو جنس زن و مرد می باشند.در این شرکت ها به تعیین مشخصات مشتریان بالقوه قبل از تولید یک محصول جدید ،برقراری ارتباط طولانی با مشتریان و آگاه فرض کردن آنها ، انتخاب گروه بازاریابی مجزا برای هر نام تجاری،ایجاد صمیمیت بین اعضاء ، مشتری فرض کردن کارکنان شرکت ، ایجاد زمینه ای برای ارائه خلاقیت توسط کارکنان ، تلاش برای همکاری بین واحدهای متفاوت شرکت در جهت یکیارچه کردن اهداف شرکت ، توجه به پایگاه اجتماعی مخاطبان برای درک بهتر ییام ها ،تبلیغ محصول ویژه در رسانه هایی با مخاطب محدود ،توجه به تبلیغات رقبا ، سنجش رابطه بین میزان تبلیغات و میزان فروش و استفاده از تکنیک پیشبرد فروش ، در حد متوسط و پایینی توجه می شود .به منظور اتخاذ تصمیم های اساسی در مورد محصولات به ترتیب مدیران بازاریابی ، فروش ،تبلیغات ، روابط عمومی و نام تجاری[2] شرکت دارند و برای تدوین استراتژی بازاریابی و تولید یک محصول جدید به تمام فاکتورها در حد یکسانی توجه می شود .

شرکت های شوینده و بهداشتی به اصلاح روش های بازاریابی مرسوم شرکت ،دخالت اعضاء گروه بازاریابی در تصمیم گیری های اساسی ، توجه به تمایز محتوایی پیام ها در زمان انتخاب رسانه مورد نظر ، توجه به بازخورهای مخاطبان و تاٌثیرگذاری آن بر روی سیاست گذاری آینده  در حد زیاد و قابل قبولی می باشد .

در این شرکت ها میزان اهمیت به تولید محصول ویژه ، استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات و داشتن شعار تبلیغاتی با موضوع جهانی بسیار ناچیز می باشد

 



  گزارش تخلف  |  افزودن به فایل های من | pradoo | تاریخ ارسال : 09 /01 /1393

نظرات کاربران :

  design46 گفته :

عالییییییییییییییی
تاریخ ارسال : 10 /01 /1393
شما هم می توانید در مورد این فایل نظر دهید.
کاربر گرامی، لطفاً توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظرات شما درباره ی این محصول در نظر گرفته شده است. در صورتی که سوالی در رابطه با این محصول دارید یا نیازمند مشاوره هستید، فقط از طریق تماس تلفنی با بخش مشاوره اقدام نمایید.
کاربر گرامی چنانچه تمایل دارید، نقد یا نظر شما به نام خودتان در سایت ثبت شود، لطفاً لاگین نمایید.