نمونه سوالات پیام نور
به فایل سون خوش آمدید

جهت استفاده بهتر از گوگل کروم استفاده نمایید.

منو كاربري
تبلیغات

سیلویکا

Image result for ‫سیویلیکا‬‎

نرم افزار آموزشی شهاب

فایل های بیشتر
آمار
تعداد دانلود فايل : 8 دانلود
امتیاز فایل : 0 امتیاز
بازدید : 404 مرتبه
گزارشات سايت

فايل هاي رايگان:
    1,657 فايل
فایل های غیر رایگان :
    5,442 فايل
فایل های ويژه:
    204 فايل
مجموع كاربران ويژه :
    0 كاربر
مجموع کاربران عادي :
    6,262 كاربر
adsads
بررسی نگرش معلمان و دانش آموزشان به شیوه های ارزشیابی در مدارس راهنمایی
بررسی نگرش معلمان و دانش آموزشان به شیوه های ارزشیابی در مدارس راهنمایی
تاریخ ارسال : 03 /02 /1393
دسته بندي: پابان نامه - پروژه - مقاله - تحقیق,علوم انسانی,علوم تربیتی,روانشناسی,علوم اجتماعی
حجم فایل : 27.16 كيلوبايت
فرمت فايل هاي فشرده : WORD
تعداد صفحات : 30 صفحه
امتیاز : 0




قیمت : 3,700 تومان



توضیح :

عنوان پایان نامه : بررسی نگرش معلمان و دانش آموزشان به شیوه های ارزشیابی در مدارس راهنمایی

 

این مقاله دارای فرمت WORD  می باشد و شما می توانید آنرا ویرایش کنید.

 

فهرست مطالب
 
عنوان                                                             صفحه
 
چکیده                                                                                                                    1
 
فصل اول :بیان مسئله
 
 بیان مسئله                                                                                                            2
 
اهداف تحقیق                                                                                                          3
 
اهمیت و ضرورت                                                                                                      4
 
سوالات پژوهشی                                                                                                     5
 
فصل دوم :پیشینه تحقیق
 
پیشینه تحقیق                                                                                                          6
 
فصل سوم :روش تحقیق
 
روش تحقیق                                                                                                             8
 
فصل چهارم :یافته های تحقیق
 
پاسخ به سوالات پژوهشی                                                                                           9
 
فصل پنجم :نتیجه گیری و پیشنهادات
 
نتیجه گیری و بحث                                                                                                                         14
 
پیشنهادات                                                                                                                          18
 
یادداشت ها                                                                                                                                  19
 
منابع مورد استفاده                                                                                                      20
 
پیوست                                                                                                                       21
 
فهرست جداول
 
جدول 1-4                                                                                                                  
 
جدول 2-4                                                                                                                 10
 
جدول 3-4                                                                                                                 11
 
جدول 4-4                                                                                                                 11
 
جدول5-4                                                                                                                  12
 
جدول 6-4                                                                                                                 12
 
 
 
 
 
«چكيده»
 
پژوهش حاضر با هدف بررسي رابطه بين ارزشيابي و پيشرفت تحصيلي دانش آموزان راهنمايي بر روي 64 دانش آموز و 64 معلم انجام گرفته است 
 
جهت گردآوري داده ها، 2 عدد پرسشنامه شامل سئوالات محقق ساخته، يكي ويژه دانش آموزان با تعداد 10 سئوال و ديگري ويژه معلم با تعداد 20 سئوال تهيه و اجرا شد، كه بعد از تجزيه و تحليل داده ها نتايج حاصل به شرح زير مي باشد:
 
اكثر دانش آموزان و معلّمان دوست دارند امتحانات به صورت كتبي برگزار شود زيرا اين روش اضطراب دانش آموز را كاهش داده و نمره گذاري براي معلم را راحت تر مي كند 
 
آنها معتقدند كه ارزشيابي به شيوه ي كيفي و توصيفي بهتر است و برگزاري روش عملي و شفاهي ارزشيابي با مشكلاتي مواجه است  اكثر معلّمان از وضع موجود ارزشيابي راضي هستند كه دلايل متفاوتي را براي آن مي توان بيان كرد  ارزشيابي به صورت عملي و شفاهي در تشخيص مشكلات يادگيري فراگيران و رفع ابهامات جزئي آنها مي تواند بسيار مؤثر باشد 


  گزارش تخلف  |  افزودن به فایل های من | alamdar | تاریخ ارسال : 03 /02 /1393

نظرات کاربران :

نظری توسط کاربران ثبت نشده است.
شما هم می توانید در مورد این فایل نظر دهید.
کاربر گرامی، لطفاً توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظرات شما درباره ی این محصول در نظر گرفته شده است. در صورتی که سوالی در رابطه با این محصول دارید یا نیازمند مشاوره هستید، فقط از طریق تماس تلفنی با بخش مشاوره اقدام نمایید.
کاربر گرامی چنانچه تمایل دارید، نقد یا نظر شما به نام خودتان در سایت ثبت شود، لطفاً لاگین نمایید.