نمونه سوالات پیام نور
به فایل سون خوش آمدید

جهت استفاده بهتر از گوگل کروم استفاده نمایید.

منو كاربري
تبلیغات

سیلویکا

Image result for ‫سیویلیکا‬‎

نرم افزار آموزشی شهاب

فایل های بیشتر
آمار
تعداد دانلود فايل : 4 دانلود
امتیاز فایل : 0 امتیاز
بازدید : 756 مرتبه
گزارشات سايت

فايل هاي رايگان:
    1,657 فايل
فایل های غیر رایگان :
    5,442 فايل
فایل های ويژه:
    204 فايل
مجموع كاربران ويژه :
    0 كاربر
مجموع کاربران عادي :
    6,263 كاربر
adsads
بررسی تاثیر رسانه های ارتباط جمعی
بررسی تاثیر رسانه های ارتباط جمعی
تاریخ ارسال : 04 /02 /1393
دسته بندي: پابان نامه - پروژه - مقاله - تحقیق,علوم انسانی,علوم تربیتی,روانشناسی,علوم اجتماعی
حجم فایل : 163.13 كيلوبايت
فرمت فايل هاي فشرده : word
تعداد صفحات : 209 صفحه
امتیاز : 0




قیمت : 12,400 تومان



توضیح :

این پایان نامه با فرمت ورد و آماده پرینت میباشد

موضوع پایان نامه : بررسی تاثیر رسانه های ارتباط جمعی در آگاهی و دانش سیاسی شهروندان

مقدمه

هدف اساسی از این تحقیق بررسی تأثیر رسانه های ارتباط جمعی در آگاهی و دانش سیاسی شهروندان در جوامع مختلف است البته درجه تأثیر بدست آمده از متوسطی حکایت خواهد داشت و نه عین درجات تأثیر چون امکان بررسی میدانی در این راستا امکان پذیر نبوده و ناچار تحقیق از کانال مدارک و مقالات و کتابها انجام گرفته و بعبارتی این بررسی تحقیقی است کتابخانه ای .

در این بررسی در فصول مختلف از ارتباطات تعریف لازم بعمل آمده و روشهای مختلف ارتباطی بازگو شده و سپس رسانه ارتباط جمعی به طور مشخص تعریف شده و دورانهای مختلف ارتباطی را از کهکشان گوتمبرک تا امروز مورد توجه و بررسی قرار داده و در آخرین بحث همین مقوله به رسانه های مدرن و ماهواره ای نیز پرداخته شده است .

همچنین انواع رسانه ها را بررسی کرده ایم از رسانه نوشتاری و صوتی و تصویری در انواع نوع تصویری مثل سینما و تلویزیون و دیگر نمونه ها ، که در بحثی از قول مارشال مک لوهان آورده شده که در زمان ما همه چیز در حال رسانه ارتباطی شدن است .

دربحثی دیگردیدگاه های صاحب نظران ارتباطات از قبیل مک لوهان ، دیوید رایزمن و امثالهم تشریح گردیده و نزدیکی درجات اختلاف این نظرات پیش روی خواننده گذاشته شده است .

همچنین در فصلی مشخص از رابطه بنیادهای اجتماعی سیاسی و رسانه های ارتباط جمعی گفتگو شده ( گروه های فشار و اتحادیه های کارگری و اصناف دیگر ) و سرانجام از احزاب سیاسی این گونه اشاره گردیده که این بنیادهای اجتماعی و سیاسی چه نیازی به ابزارهای رسانه ای دارند و چگونه از آنها استفاده می کنند و در دنیای امروز این رابطه به چه طریقی در حال گسترش و توسعه است و باز در بخشی نقش وسایل ارتباط جمعی را در گسترش آموزش و انتقال خبر و تأثیر آنها در آگاه کردن مردم و پر کردن اوقات فراغت مردم یادآوری گردیده و بیشتر به این مطلب پرداخته شده که نهادهای سیاسی از ابزار ارتباطی چگونه استفاده می کنند و این نیاز آیا باید استمرار داشته باشد و یا مقطعی است و در این زمینه حق مطلب ادا گردیده و خصوصاً در ارتباط با نقش ماهواره در جهان امروز به اندازه لازم بحث نموده و دنیای آینده با نقش ابزارهای رسانه ای به خاطر انتقال اطلاعات پیش روی خواننده قرار گرفته است.

نتیجه گیری

در قرن بیستم ، شاهد حرکت ارتباط خبری از صفحات چاپی به کلمات رادیویی و تصویر تلویزیونی هستیم ، دیگر انزوای ملتها مفهومی ندارد . خبرپراکنی رادیوها ، مرزها در می نوردد و برنامه های مستقیم ماهواره ای تلویزیونی تا سال 1999 م از هر مانعی می گذرد و بر صفحه گیرنده ها جای می گیرند .

خبر تکنولوژیک از سوی سلطه گران بر ذهن دیگر جوامع تحمیل می شود و برنده کسی است که با سرعت بیشتر به جدیدترین تجهیزات تکنولوژیکی ارتباطی مجهز شود .

امروزه ماحصل انقلاب تکنولوژی برای ابرقدرتها تبدیل تکنولوژی به یک ابزار اولیه در سیاست خارجی است .

سفیرهای نامرئی و پرقدرت امپریالیسم به شکل پیامهای خبری به کشورهای دیگر وارد می شوند و به این ترتیب آن طور که غرب می خواهد برجسته سازی می کند و اخبار غیر واقعی به اذهان تلقین می کند . در دستگاه های خبرپراکنی امپریالیستی به دنبال انتشار اخبار اهداف خاصی دنبال می شود که نهایتاً ، موفقیت در کسب بازارهای اقتصادی است .

مدیر مؤسسه تحلیل اطلاعات رسانه های گروهی در نیویورک می گوید : سازمان سیا ، سالانه بین 3 تا 5 میلیارد دلار صرف تبلیغات و انتشار اخبار غلط می کند . آلوین تافلر معتقد است رسانه های بزرگ خبری ، اطلاعات را دستکاری می کند و در این راه از 7 تکنیک استفاده می کند .

1 – تاکتیک حذف                       Ommission tactic

2 – تاکتیک کلی بافی                   Generality tactic

3 – تاکتیک زمان بندی                 Timing tactic

4 – تاکتیک قطره چکانی              Dribble tactic

5 – تاکتیک تبخیر                       Vapor tactic

6 – تاکتیک بازگشتی                   Blom – Back tactic

 

7 – تاکتیک دروغ بزرگ             Big Lie tactic

منابع فارسی

1 – کتب فارسی :

1 – آذرنگ ، عبدالحسین ، اطلاعات و ارتباطات ، تهران : سازمان چاپ و انتشارات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، 1371 .

2 – آشوری ، داریوش ، فرهنگ سیاسی ، تهران : انتشارات مروارید ، 1351

3 – آلبر ، پیر ، مطبوعات ، ترجمه فضل الله جلوه ، تهران : سازمان انتشارات و آموزش انقلاب اسلامی ، مجموعه « چه می دانم ؟ » ، 1368

4 – آلپورت ، گردون دبلیو ، ادوارد ، ای . جونز ، روان شناسی اجتماعی ، ترجمه محمد تقی منشی طوسی ، انتشارات آستان قدس رضوی ، 1371

5 – آبراهام ، جی . اچ . مبانی و رشد جامعه شناسی ، ترجمه حسن پویان ، جلد اول ، تهران : بی نا ، 1369

6 – آبرکرامبی ، نیکلاس ، هیل استفن و دیگران . فرهنگ جامعه شناسی ، ترجمه حسن پویان ، تهران : انتشارات چاپ پخش ، 1367

7 – آلبر ، پیرو فرناندترو ، تاریخ مطبوعات جهان ، ترجمه هوشنگ فرجسته ، تهران : انتشارات پاسارگاد ، 1363

8 – آل گیلانی ، ترو . تکنیک سیما ، تهران : انتشارات شهریار ، 1331

9 – آلبر ، پیروژان تودسک ، تاریخچه رادیو و تلویزیون ، ترجمه جمشید ارجمند ، تهران : سازمان انتشارات و آموزش انقلاب  اسلامی ، مجموعه « چه می دانم ؟ » ، 1368

10 – اسدی ، علی ، مقدمه ای بر جامعه شناسی رسانه های همگانی ، تهران : پژوهشکده علوم ارتباطی و توسعه ایران ، 1358

11 – اسدی ، علی  ،افکار عمومی و ارتباطات ، تهران : انتشارات سروش ، 1371

12 – اگ برن و نیم کف ، زمینه جامعه شناسی ، اقتباس ا. ج . آریان پور ، تهران : انتشارات دانشگاه تهران ، 1344

13 – اسپریگین ، توماس ، فهم نظریه های سیاسی ، ترجمه فرهنگ رجایی،  تهران : انتشارات آگاه ، 1365

14 – ابستو تزل ، ژان ، روان شناسی اجتماعی ، ترجمه علی محمد کاردان ، تهران : انتشارات دانشگاه تهران ، 1354

15 – اکرمی ، جمشید ، پیرامون ساختار و نقش رسانه ها ، همایش شیراز ، تهران : انتشارات سروش و پژوهشکده علوم ارتباطی و توسعه ایران ، 1356

16 – اربابی ، علی محمد ، تبلیغات تجاری ، تهران  : انتشارات دانشکده علوم ارتباطات اجتماعی ، 1350

17 – امینی ، رضا ، روابط عمومی ، چاپ دوم ، تهران : انتشارات دانشکده علوم ارتباطات اجتماعی ، 1355

18 – اسمیت ، آنتونی ، ژئوپولیتک اطلاعات ، ترجمه فریدون شیروانی ، تهران : انتشارات سروش ، 1364

19 – ارونسون ، الیور ، روان شناسی اجتماعی ، ترجمه حسین شکر کن، تهران:  انتشارات رشد ، 1364

20 – استالی ، الیور و دیگران ، فرهنگ اندیشه نو ، ویراستار ع . پاشایی ، تهران:  انتشارات مازیار ، 1369

21 – باتامور ، تی بی ، جامعه شناسی ، ترجمه سید حسن حسینی کلجاهی  ،تهران : شرکت سهامی کتابهای جیبی ، 1365

22 – بیریوکف ، ن . س . تلویزیون و دکترین های آن در غرب ، ترجمه محمد حفاظی ، تهران : مرکز مطالعات و تحقیقات رسانه ها ف 1372

23 – پیترز ، ج . ا . ال ، سینما و نوجوان ، ترجمه ابراهیم رشید پور ، تهران : انتشارات مؤسسه مطالعات و تحقیقات  اجتماعی ، 1346

24 – تیبو ، ژاک ، تلویزیون ، قدرت ، پول ، ترجمه سعید آذری ، تهران  : انتشارات مرکز تحقیقات ، مطالعات و سنجش برنامه های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، 1370

25 – تیرل ، رابرت ، ژورنالیسم تلویزیونی ، ترجمه مهدی رحیمیان ، تهران : سروش ، 1371

26 – تافلر ، آلوین ، موج سوم  ،ترجمه شهیندخت خوارزمی ، چاپ دوم  ،تهران:  نشر نو ، 1363

27 – جنتی عطایی ، ابوالقاسم ، تاریخ تئاتر درجهان ، تهران : شرکت سهامی اقبال ، 1337

28 – حمزه لو ، بیژن ، کتابشناسی موضوعی رسانه های همگانی ، تهران : پژوهشکده علوم ارتباطی و توسعه ایران ، 1358

29 – حسینی الست ، سید حسن ، دنیای شگفت انگیز ارتباطات ماهواره ای ، تهران : انتشارات سروش ، 1363

30 – خرسند ، بیژن ، نگاهی به سینمای سیاسی ، تهران : کتاب آزاد  ، 1359

31 – داندیس ، دونیس ، مبادی سواد بصری ، ترجمه مسعود سپهر ، تهران : انتشارات سروش ، 1368

32 – دستمالچی ( موسوی  ) ، مهین  ، کتابشناسی رسانه های گروهی ، تهران : مرکز اسناد فرهنگی آسیا ، 1356

33 – دوورژه ، موریس ، روشهای علوم اجتماعی ، ترجمه خسرو اسدی  ، تهران: انتشارات امیر کبیر ، 1362

34 – رشید پور، ابراهیم  ، ارتباط جمعی و رشد ملی ، تهران : انتشارات مؤسسه مطالعات و تحقیقات اجتماعی دانشگاه تهران ، 1348

35 - --------- ، آیینه های جیبی مک لوهان  ، چاپ دوم ، تهران : انتشارات رادیو تلویزیونی ملی ایران ، 1354

36 – راوندی ، مرتضی  ، تاریخ تحولات اجتماعی ، چاپ دوم ، تهران : شرکت سهامی کتابهای جیبی ، بی تا

37 – رونژر ، پیرت ، مبانی پژوهش در علوم اجتماعی ، ترجمه محمد دادگران ، تهران : نشر نوآور ، 1364

38 – روشبلاد ، آن ماری ، اویل بورونیون  ،روان شناسی اجتماعی ، ترجمه محمد دادگران ، چاپ دوم  ، تهران  ،انتشارات مروارید ، 1371

39 – زورق ، محمد حسن ، مبانی تبلیغ ، تهران ، انتشارات سروش ، 1368

40 – ساروخانی ، باقر  ، جامعه شناسی ارتباطات ، تهران : انتشارات اطلاعات ، 1367

41 – سروان شرایبر ، ژان لوئی ، نیروی پیام ، ترجمه سروش حبیبی ، تهران : انتشارات رادیو و تلویزیون ملی ایران ، 1355

42 –  سعیدی ، ناصر ، سیما برای همه ، تهران : انتشارا ایرانمهر ، 1350

43 – سووی  ، آلفرد ، افکار عمومی و اثر آن در زندگی اجتماعی ، ترجمه جمال شمیرانی ، چاپ سوم ، تهران : سازمان کتابهای جیبی ، 1354

44 – سریل ، جان بی ، وسایل ارتباطی و توسعه ملی ، ترجمه کاشانی ، تهران : مرکز تحقیقات صدا و سیما ، 1367

45 – سنجشی درباره کمیت وکیفیت استفاده از وسایل ارتباط جمعی ( 2 جلد ، پلی کپی  )، تهران : وزارت اطلاعات  ،اداره کل بررسی و سنجش ، 1347 و 1349

46 – شرام ، ویلبر ، روان شناسی و ارتباط ، ترجمه محمد رضا طالبی نژاد ، تهران : مرکز نشر دانشگاهی

47 – صافی ، قاسم ، مجموعه تحقیقی پیرامون چاپ و نشر مطبوعات ، تهران؛ بی نا ، 1360

48 – صرافان ، عبدالرضا ، مباحثی درباره ارتباطات و پیام های سمعی و بصری ، تهران : وزارت فرهنگ و هنر ، اداره کل همکاریهای سمعی و بصری ، 1353

49 – صفوی ، دکتر حسن  ، افکار عمومی ، تهران : دانشکده علوم ارتباطات اجتماعی ، 1351

50 – علوی طباطبائی ، ابوالحسن  ،ایدئولوژی سیاسی و نیروی تبلیغات در سینما ، تهران : پرهام ، 1358

51 – فریره  ،پائولو ، آموزش ستمدیدگان ، ترجمه احمد بیرشک ، تهران : انتشارات خوارزمی ، 1358

52 – فرهنگی ، علی اکبر ، مبانی ارتباطات انسانی ، تهران : مجله تهران تایمز ، 1373

53 – فروند ، ژولین . آراء و نظریه ها در علوم انسانی ، تهران : مرکز نشو ، 1362

54 – قربانی ، زین العابدین  ،نقش سینما در زندگی و تمدن جدید ، قم : انتشارات نسل جوان ، 1351

55 – کازنو ، ژان . جامعه شناسی رادیو و تلویزیون ، ترجمه جمشید ارجمند ، چاپ دوم ، تهران : انتشارات رادیو تلویزیونی ملی ایران ، 1354

56 - .............. ، جامعه شناسی وسایل ارتباط جمعی ، ترجمه دکتر باقر ساروخانی و دکتر منوچهر محسنی ، تهران : انتشارات سروش ، 1356

57 - ............ ، قدرت تلویزیون ، ترجمه دکتر علی اسدی ، تهران : انتشارات امیر کبیر ، 1364

58 – کریستین ، ریو . ام و . و مک ویلیامز  ،رابرت . او ، صدای مردم ، ترجمه محمود عنایت ، تهران ، انتشارات کتاب سرا ، 1365

59 – کیوی ، ریمون و کوک وان کامپنهود ، روش تحقیق در علوم اجتماعی ، ترجمه عبدالحسین نیک گهر ، تهران : انتشارات معاصر ، 1370

60 – کوزر ، لیوئیس ، زندگی و اندیشه بزرگان جامعه شناسی ، ترجمه محسن ثلاثی ، چاپ پنجم ، تهران : انتشارات علمی ، 1373

61 – لی ، جان ، ای ، آر ، به سوی سیاستهای ارتباطی واقع بینانه ، ترجمه خسرو جهانداری ، تهران : انتشارات سروش ، تهران ، 1365

62 – لوبرن ، گوستاو ، آراء و عقاید ، ترجمه عباس شوقی ، چاپ دوم ، تهران : مؤسسه مطبوعاتی عطائی ، 1346

63 - ................. ، روان شناسی توده ها ، ترجمه کیومرث جواجوی ها  ،تهران : انتشارات روشنگران ، 1369

64 – مارتینز ، ارمیک ملون ، تلویزیون در خانواده و جامعه نو ، ترجمه جمشید ارجمند ، تهران : انتشارات سروش ، 1354

65 – محسنیان راد ، مهدی ، ارتباط شناسی ، با مقدمه های حمید مولانا  وکاظم معتمد نژاد ، تهران: انتشارات سروش ، 1371

66 – معتمد نژاد ، کاظم ، وسایل ارتباط جمعی ، چاپ دوم ، تهران : انتشارات دانشگاه علامه طباطبائی ، 1371

67 - ...........  ،مطبوعات  ،تبلیغات و افکار عمومی ، تهران : انتشارات دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران ( پلی کپی ) ، 1345

68 – معین ، محمد ، فرهنگ معین ، جلد اول ، تهران : انتشارات امیر کبیر ، 1342

69 – میلر ، جرالدر ، ارتباط کلامی، ترجمه علی ذکاوتی قراگزلو ، تهران : انتشارات سروش ، 1358

70 – موفقیان ، ناصر ، گزارش در زمینه تکنولوژی آموزشی ، تهران : مرکز تکنولوژی آموزش مؤسسه انتشارات فرانکلین ، 1353 – 1354

71 – میلر ، جرج  ، ارتباط غیر زبانی ، ترجمه محمد رضا طالبی نژاد ، تهران ، مرکز نشر دانشگاهی ، 1368

72 – مک براید ، شن ، یک جهان ، چندین صدا ، ترجمه ایرج پاد ، تهران : انتشارات سروش ، 1369

73 – مندراس ، هانری ، ژرژ گوویچ ، مبانی جامعه شناسی ، ترجمه باقر پرهام،  چاپ چهارم ، تهران : انتشارات امیر کبیر ، 1356

74 – مولانا ، حمید ، جریان بین المللی اطلاعات ، گزارش و تحلیل جهانی ، ترجمه یونس شکرخواه ، تهران : مرکز مطالعات و تحقیقات رسانه ها ، 1371

75  - .......... ، گذر از نوگرایی ، ترجمه یونس شکرخواه ، تهران : مرکز مطالعات و تحقیقات رسانه ها ، 1371

76 – مورگان ( ج . و ) ، پیدایش دین و هنر ، ترجمه ایرج احسانی ، تهران : انتشارات گوتنبرگ ، بی تا

77 – وولن ، پیتر ، نشانه ها و معنا در سینما ، ترجمه ناصر زراعتی ، تهران : انتشارات تیراژ ، 1363

78 – دنیر ، نوربت ، استفاده انسانی از انسانها ، سیرنتیک و جامعه ، تهران : سازمان انتشارات و آموزش انقلاب  اسلامی ، 1366

 

 

2 – مقالات فارسی

79 – آذری ، سعید ، « مک لوهان و تئوری قبیله جهان » ،تماشاخانه ، شماره 4 ، سال اول ، بهمن ماه 1369

80 – اسدی ، علی ، « وسایل ارتباط جمعی » ، تماشا ، شماره های 114 تا 180 و 182 ، مرداد تا مهر 1353

81 – بلیک ، رید و ها رولدسن  ،ادوین ، « طبقه بندی مفاهیم در ارتباطات » ، ترجمه مسعود اوحدی ، سروش ، شماره 475 ، خرداد 1368

82 – پیوتر ، ژاک ، « تلویزیون دگرگون کننده واقعیات و مخدوش کننده روابط انسانها » ،ترجمه دکتر زهرا معتمدی ، سروش ، شماره 465 ، سال  دهم ، بهمن،  1367

83 – تراورس ، ام – دبیلو ، « پیام و تغییر نگرش » ، ترجمه سید مهدی سلیلی ، سنجش ، شماره اول ، 1372

84 – حفاظی ، محمد ، « بررسی ارتباط انسانی » ، رسانه ، شماره 3 ، سال اول،  پاییز 1369

85 – رسولی ، محمد رضا ، « عصر تلویزیون جهانی » ، رسانه ، شماره 4 ، سال اول ، زمستان 1369

86 – رشید پور ، ابراهیم ، « ارتباطات جمعی » ، تحقیقات روزنامه نگاری  ،شماره 6 ، فروردین 1346

87 – سروش ، عبدالکریم ، « تأملاتی در بدی و نیکی نظام تکنیکی » ، صناعت و قناعت .

88 – شیبانی ، ثریا ، « جهان پیام ها » ، فرهنگ و زندگی ، شماره اول ، دی ماه 1348

89 – شیخیان ، دکتر مهدی ، « فرآیند و هدف ارتباط » ، تماشا ، شماره 207 ، فروردین ماه 1354

90 – قاضیان ، حسین ، فرهنگ و توسعه ، شماره 4 و 8

91 – کانواد ، پیتر ، « تلویزیون ، رسانه و رفتارش » ، ترجمه مهرداد غروی ، سروش ، سال یازدهم ، مرداد ماه 1368

92 – کمال پور ، یحیی ، « تلویزیون و فرهنگ : روابط انسانها در عصر الکترونیک » ، ترجمه مجتبی صفوی ، رسانه ، شماره 12 ، زمستان ، 1371

93 – گابریل ، آلموند ، « سیاستهای توسعه » ، فصلنامه پژوهش ، 1979

94 – لازارسفلد ، پل . « افکار عمومی چگونه تشکیل می شود » ، ترجمه رضا عقیلی ، اعتبار جهانی ، شماره 24 ، اسفند ماه 1344

95 – مقدادی ، دکتر بهرام ، « مک لوهان ، پیامبر عصر الکترونیک » ، بررسی کتاب ، شماره 4 ، شهریور 1350

96 – مک لوهان ، مارشال ، « شناخت وسایل ارتباط جمعی » ، ترجمه ژیلا سازگار ، تحقیقات روزنامه نگاری ، شماره 20 ، شهریور ماه 1349

97 - ........... ، « وسیله پیام است » ، ترجمه محمد تقی مایلی ، فرهنگ و زندگی ، شماره 8 ، خرداد ماه 1351

98 – مولانا ، دکتر حمید ، « انقلاب ارتباطات و آینده فرهنگ جهان » ، ناصه فرهنگ ، شماره 2 ، سال اول ، زمستان 1369

99 – نیک گهر ، دکتر عبدالحسین ، « ارتباطات جمعی : مفاهیم و تئوریها » ، تحقیقات ، روزنامه نگاری ، شماره 21 ، آذر ماه 1349

100 – هابت ،  آمدی میخائیل ، « نقش رسانه های گروهی در جهان سوم » ، ترجمه مصطفی امیدی ، رسانه ، شماره 12 ، زمستان 1371

101 – شماره های مختلف نشریه رسانه .

مقدمه

روش تحقیق

فصل اول

رسانه های جمعی و افکار عمومی

رادیو

تلویزیون

مطبوعات

نقش تبلیغات

تبلیغات و آموزش

تبلیغات نوین

آثار ارتباطات

بررسی مسئله

پژوهشهای جامعه شناختی

فنون و تبلیغات

مدلهای تبلیغ

پی نوشتها

فصل دوم

بنیادهای اجتماعی و سیاسی و رسانه های ارتباطی

مقدمه

الف ) تفاوت گروه های ذی نفوذ با احزاب

ب ) رابطه گروه های ذی نفوذ با احزاب

پی نوشتها

انحصار رسانه ها و سلطه خبری

تلویزیون انگلیس

خبرگزاری فرانسه : آژانس فرانس ، پرس ، AFP

تلویزیون در فرانسه

آژانسهای آمریکایی

یونایتدپرس اینترنشنال

اخبار ماهواره ای

پوشش های خبری

پی نوشتها

فصل سوم

تأملی در تأثیر رسانه های غربی بر هدایت افكار عمومی جهان

جریان سازی هسته ای

تقویت اتهامات

رسانه، افکار عمومی و شایعه

رسانه وسیاست

تبلیغات

تبلیغات سیاسی

روش های تبلیغات سیاسی

كاربرد رسانه ها در تبلیغات سیاسی

توسعه، دموكراسی و اهمیت رسانه های جمعی

رسانه های جمعی و مشكلات خانوادگی

 پیوند عاطفی

متقاعد سازی و افکار عمومی در رسانه های غرب

● حمله و انهدام هدف

● لقب‌سازی

● پیش‌فرض‌سازی

● ترویج مفاهیم صوری

● محتوا‌زدایی

● نابرابر‌سازی

● جهت‌دار کردن

▪ هم‌رنگی با جماعت:

تکنیک زشت‌سازی:

▪ تعمیم افراطی:

 ابهام:

▪ عمومیت‌بخشی:

▪ فرافکنی:

      ▪ انتخاب بد از بدتر:

  ▪ نام‌گذاری:

▪ انگشت‌نما کردن دشمن:

▪ عرفی‌سازی:

▪ نکوهش اجتماعی:

▪ مستندسازی:

● فرجام سخن

تاثیر رسانه های جمعی بر انحرافات اجتماعی

● تاثیر رسانه های جمعی بر انحرافات اجتماعی

● فیلم های سینمایی

. ● مطبوعات و جرایم

● نقش تلویزیون و ویدیو در بزهکاری

● تاثیر رادیو بر انحرافات اجتماعی

رسانه و ارتباط‌

رسانه‌های روابط عمومی

● نظام جامع روابط عمومی الکترونیک

نتیجه گیری

 

منابع فارسی



  گزارش تخلف  |  افزودن به فایل های من | roya20 | تاریخ ارسال : 04 /02 /1393

  برچسب ها

پایان نامه بررسی تاثیر رسانه های ارتباط جمعی در اگاهی و دانش سیاسی شهروندان , بررسی تاثیر رسانه های ارتباط جمعی در آگاهی و دانش سیاسی شهروندان , پروپوزال , دانلود پروژه های دانشجویی , رسانه و ارتباطات , رسانه های جمعی و مشکلات خانوادگی , رسانه های جمعی و افکار عمومی , رسانه های روابط عمومی , تاثیر رسانه های جمعی بر انحرافات اجتماعی , متقاعد سازی و افکار عمومی در رسانه های غرب , توسعه دموکراسی و اهمیت رسانه های جمعی , روشهای تبلیات سیاسی , تبلیغات سیاسی , رسانه و سیاست , رسانه افکار عمومی و شایعه , تاملی در تاثیر رسانه های غربی بر هدایت افکار عمومی جهان , انحصار رسانه ها و سلطه خبری , بنیادهای اجتماعی و سیاسی و رسانه های ارتباطی , آثار ارتباطات

نظرات کاربران :

نظری توسط کاربران ثبت نشده است.
شما هم می توانید در مورد این فایل نظر دهید.
کاربر گرامی، لطفاً توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظرات شما درباره ی این محصول در نظر گرفته شده است. در صورتی که سوالی در رابطه با این محصول دارید یا نیازمند مشاوره هستید، فقط از طریق تماس تلفنی با بخش مشاوره اقدام نمایید.
کاربر گرامی چنانچه تمایل دارید، نقد یا نظر شما به نام خودتان در سایت ثبت شود، لطفاً لاگین نمایید.