نمونه سوالات پیام نور
به فایل سون خوش آمدید

جهت استفاده بهتر از گوگل کروم استفاده نمایید.

منو كاربري
تبلیغات

سیلویکا

Image result for ‫سیویلیکا‬‎

نرم افزار آموزشی شهاب

فایل های بیشتر
آمار
تعداد دانلود فايل : 17 دانلود
امتیاز فایل : 1 امتیاز
بازدید : 634 مرتبه
گزارشات سايت

فايل هاي رايگان:
    1,657 فايل
فایل های غیر رایگان :
    5,442 فايل
فایل های ويژه:
    204 فايل
مجموع كاربران ويژه :
    0 كاربر
مجموع کاربران عادي :
    6,263 كاربر
adsads
بررسی جایگاه اجتماعی اقتصادی گردشگران در شهر مشهد
بررسی جایگاه اجتماعی اقتصادی گردشگران در شهر مشهد
تاریخ ارسال : 08 /02 /1393
دسته بندي: پابان نامه - پروژه - مقاله - تحقیق,مدیریت
حجم فایل : 51.68 كيلوبايت
فرمت فايل هاي فشرده : word
تعداد صفحات : 61 صفحه
امتیاز : 1




قیمت : 1,500 تومان



توضیح :

توجه نمایید: فصل اول و فصل سوم و فصل چهارم و فصل پنجم موجود نمی باشد.

محتوای این فایل: چکیده , فصل دوم , نتایج , منابع , پرسشنامه )

عنوان پروژه : بررسی جایگاه اجتماعی- اقتصادی گردشگران در شهر مشهد

این پروژه با فرمت WORD می باشد و شما می توانید آنرا ویرایش کنید.

همچنین این پروژه دارای پرسشنامه می باشد.

فهرست مطالب عنوان………………………………………………………………………………………………………………………..صفحه
چکیده……………………………………………………………………………………………………….………… ۱
فصل اول :کلیات…………………………………………………………………………….................…….. ۲
۱-۱-مقدمه………………………………………………………………………………………..……….………… ۳
۱-۲-اهداف…………………………………………………………………………………………......…………… ۵
۱- ۳فرضیات………………………………………………………………………………………....……………… ۵
فصل دوم: پیشینه نگاشته………………………………………………………………………..…………….. ۶
۲-۱-مقدمه………………………………………………………………………………………..….…………….. ۷
۲-۲-مطالعات داخلی……………………………………………………………………………..………..…….. ۷
۲-۲-۱- گردشگری……………………………………………………………………………………......………. ۷
۲-۲-۲-بررسی جایگاه اجتماعی- اقتصادی گروه های مختلف جامعه…………………......……….. ۱۳
فصل سوم: روش تحقیق…………………………………………………………………………..……………. ۱۸
۳-۱-مقدمه…………………………………………………………………………………………………….….. ۱۹
۳-۲-روش و ابزار جمع آوری اطلاعات…………………………………………………….………….......... ۱۹
۳-۳-جامعه آماری………………………………………………………………………………………….…….. ۱۹
۳-۴- روش نمونه گیری و حجم نمونه………………………………………………………………...…….. ۲۰
۳-۵-مدل مورد استفاده در این مطالعه……………………………………………………………………… ۲۰
فصل چهارم: نتایج و بحث……………………………………………………………………………...……… ۲۲
۴-۱- مقدمه……………………………………………………………………………………….………………. ۲۳
۴-۲- بررسی ویژگیهای گردشگران مورد مطالعه در شهر مشهد……………………..……………… ۲۳
۴-۲-۱ توزیع گردشگران مورد مطالعه در شهر مشهد بر حسب سن……………….……………….. ۲۳
۴-۲-۲ توزیع گردشگران مورد مطالعه مشهد بر حسب جنسیت ………………….…………………. ۲۴
۴-۲-۳ توزیع گردشگران مورد مطالعه در شهر مشهد بر حسب تحصیلات………….....………….. ۲۴
۴-۲-۴ – توزیع گردشگران مورد مطالعه در شهر مشهد بر حسب نوع شغل………………..…….. ۲۵
۴-۲- ۵- توزیع گردشگران مورد مطالعه در شهر مشهد بر اساس استان محل سکونت….…….. ۲۶
۴-۲-۶- توزیع گردشگران مورد مطالعه در شهر مشهد بر حسب فاصله شهرستان محل
سکونت تا مشهد (کیلومتر )…………………………………………………………………………………… ۲۷
۴-۲-۷- توزیع گردشگران مورد مطالعه در شهر مشهد بر حسب تعداد افراد خانوار………....….. ۲۸
۴-۲- ۸- توزیع گردشگران مورد مطالعه در شهر مشهد بر حسب درآمد سالانه خانوار…....……. ۲۹
۴-۲- ۱۰- توزیع گردشگران مورد مطالعه در شهر مشهد بر اساس مدت اقامت…………....…… ۳۰
۴-۲-۱۱- توزیع گردشگران مورد مطالعه شهر مشهد بر حسب تعداد سفر به مشهد ............۳۱
۴-۳- بررسی اهداف گردشگران مورد مطالعه از سفر به شهر مشهد ………………………….…. ۳۲
۴- بررسی نحوه هزینه کرد گردشگران مورد مطالعه در شهر مشهد…………………..……….. -۴ ۳۲
۴-۵- بررسی میزان آگاهی گردشگران مورد مطالعه ازمکانهای سیاحتی و تفریحی در شهر مشهد ………………………………………………………………………………………………………………........ ۳۳
۴-۶-میزان بازدیدگردشگران مورد مطالعه از موزه ها و مکانهای تاریخی شهر مشهد………...… ۳۴
۴-۷- بررسی میزان بازدید گردشگران در شهر مشهد از مکانهای تفریحی و ییلاقی …….……. ۳۵
بررسی میزان رضایتمندی گردشگران مورد مطالعه از سفر به مشهد……………………..……-۸-۴ ۳۶
۴-۹-نتایج تخمین مدل تعداد دفعات سفر گردشگران به مشهد………………………….…………… ۳۷
۴-۱۰- بررسی مشکلات گردشگران مورد مطالعه در سفر به شهر مشهد…………………….…. ۴۱
۴- ۱۱-بررسی پیشنهادات گردشگران مورد مطالعه جهت بهبود وضعیت گردشگری در شهر مشهد………………………………………………………………………………………………………….….. ۴۲
فصل پنجم: نتایج و پیشنهادات………………………………………………………………………………. ۴۶
۵-۱-مقدمه………………………………………………………………………………..................…….. ۴۷
۵-۲- نتایج……………………………………………………………………………..................…………. ۴۷
۵-۳-پیشنهادات…………………………………………………………………………………………………… ۴۸
پرسشنامه………………………………………………………………………………………………………… ۵۲
منابع……………………………………………………………………….………………………………………. ۵۷

چکیده
صنعت گردشگری دارای آثار اقتصادی و اجتماعی قابل ملاحظه ای می باشد، ایجاد اشتغال و دستیابی به درآمد ارزی پایدار و مناسب و همچنین شناخت متقابل فرهنگی از آثار اقتصادی و اجتماعی این صنعت است.کشور ایران دارای پتانسیل های عظیم تاریخی، طبیعی و مذهبی است که در بخش جاذبه های مذهبی آن، شهر مشهد به عنوان بزرگترین قطب گردشگری شناخته شده است.
هدف اصلی این پژوهش بررسی آثار اقتصادی و اجتماعی گردشگران شهرمشهد بوده است. روش جمع آوری اطلاعات بر مبنای کتابخانه ای، اسنادی و نیز میدانی(پرسشنامه) بوده و جهت تحلیل داده ها از نرم افزارEviews وExcel استفاده شده است. در این راستا نتایج به دست آمده از تخمین مدل تعداد دفعات سفرگردشگران به مشهد بیانگرآن بوده است که متغیر تعداد افراد خانوار گردشگران مشهد بیشترین تاثیر و به ترتیب متغیرهای سن گردشگر، میزان آگاهی گردشگران از مکانهای تاریخی ، وسیله حمل و نقل گردشگر به مشهدو درآمد ماهانه گردشگران مشهد ، کمترین تاثیر را بر تعداد سفر گردشگران به مشهد داشته اند.

 



  گزارش تخلف  |  افزودن به فایل های من | KAVOOSH | تاریخ ارسال : 08 /02 /1393

نظرات کاربران :

نظری توسط کاربران ثبت نشده است.
شما هم می توانید در مورد این فایل نظر دهید.
کاربر گرامی، لطفاً توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظرات شما درباره ی این محصول در نظر گرفته شده است. در صورتی که سوالی در رابطه با این محصول دارید یا نیازمند مشاوره هستید، فقط از طریق تماس تلفنی با بخش مشاوره اقدام نمایید.
کاربر گرامی چنانچه تمایل دارید، نقد یا نظر شما به نام خودتان در سایت ثبت شود، لطفاً لاگین نمایید.