نمونه سوالات پیام نور
به فایل سون خوش آمدید

جهت استفاده بهتر از گوگل کروم استفاده نمایید.

منو كاربري
تبلیغات

سیلویکا

Image result for ‫سیویلیکا‬‎

نرم افزار آموزشی شهاب

فایل های بیشتر
آمار
تعداد دانلود فايل : 7 دانلود
امتیاز فایل : 6 امتیاز
بازدید : 919 مرتبه
گزارشات سايت

فايل هاي رايگان:
    1,657 فايل
فایل های غیر رایگان :
    5,442 فايل
فایل های ويژه:
    204 فايل
مجموع كاربران ويژه :
    0 كاربر
مجموع کاربران عادي :
    6,263 كاربر
adsads
گزارش کار آموزی شرکت تولیدی نرم افزار
گزارش کار آموزی شرکت تولیدی نرم افزار
تاریخ ارسال : 11 /02 /1393
دسته بندي: گزارش کارآموزی و کارورزی
حجم فایل : 115.73 كيلوبايت
فرمت فايل هاي فشرده : word
تعداد صفحات : 60 صفحه
امتیاز : 6




قیمت : 3,800 تومان



توضیح :
این فایل دارای فرمت  word  می باشد.
 
 
 
                   موضوع: گزارش کار آموزی شرکت تولیدی نرم افزار
 
 
 
فصل اول:طرح تحقیق
 
مقدمه 
 
تاریخچه شرکت 
 
اهداف شرکت 
 
کارکنان و متخصصان
 
 
 
فصل دوم:تجزیه و تحلیل
 
محصولات
 
نرم افزار پارس آموز
 
نرم افزار پارس نما 
 
نرم افزار گویا 
 
نرم افزار پارسانا
 
برخی قابلیت های مهم نرم افزار 
 
 
 
فصل سوم: روش تحقیق
 
مشاوره و راهکار 
 
مقدمه 
 
اتوماسیون اداری و صنعتی
 
کنترل پروژه
 
 
 
فصل چهارم:سابقه تحقیق
 
اخذ گواهینامه های بین المللی
 
مزایای استفاده از گواهینامه
 
شبکه های داخلی و خارجی
 
ارتباطات پیشرفته 
 
پشتیبانی
 
فرم همکاری و استخدام 
 
دعوت به همکاری از اشخاص حقوقی 
 
پرسش و پاسخ 
 
اصطلاحات و مفاهیم
 
نتیجه گیری 
 
پیشنهادات و انتقادات 
 
محدودیت ها 
 
منابع 
 
 
 
مقدمه
 
پارس لن در سال 1378با هدف ارائه خدمات نوین در زمینه شبکه و تجارت الکترونیک  با همکاری چندی از مهندسین و کارشناسان خلاق شروع به کار نمود. در ابتدا با استفاده از تجارب خود در زمینه فناوری اطلاعات توانست گام مهمی در راه اندازی و عملیاتی شدن چندین طرح ملی بردارد. پس از چندی با تلفیق اطلاعات مهندسین صنایع - شبکه و کامپیوتر و ارائه راهکارهای نوین جهت سیستم های  مدیریت اطلاعاتی توانست به گرایش اصلی خود که همانا طراحی و برنامه نویسی سیستمهای جامع مدیریت اطلاعاتی است دست یابد.
 
هماکنون این شرکت با دارا بودن بیش از 10نرم افزار مهم کاربردی در زمینه های مدیریت - فناوری اطلاعات و اطلاع رسانی - صنایع - معدن - مدارس - آموزش الکترونیک - نگهداری و تعمییرات - کنترل موجودی و ... و نصب و راه اندازی این برنامه ها در بیش از 43واحد صنعتی و اداری توانسته است خلاقیت و  تکنولوژی نو را همراه با هم در اختیار واحد های مختلف قرار دهد.
 
 
 
 
 
تاریخچه شرکت
 
آشنایی پارس لن با سیستم های مدیریت و استقرار یک تیم مشاور صنایع در محل کارخانه ,سازمان و یا کارگاه کارفرما برای ارزیابی توان سیستماتیک سازمان و ارزیابی روش های قابل استفاده ویژه آن مرکز از رموز موفقیت سیستمهای مدیریت اطلاعاتی این شرکت میباشد. در واقع هر سیستم مکانیزه ما با  توجه به نیاز شما خصوصی سازه شده و طی یک دوره آموزشی برای پرسنل و  مدیران سازمان تشریح و آموزش داده میشود . پس از پایان این دوره ها مدراک معتبر راهبری و اپراتوری نرم افزارها صادر میشود . این مدارک توسط دانشگاه رایانه ای ایران صادر و به تایید مراجع معتبر میرسد. ( دانشگاه رایانه ای ایران اولین دانشگاه مجازی با مجوز رسمی از وزارت علوم میباشد )
 
علاوه بر نرم افزارهای موجود ,پارس لن مجری طراحی و پیاده سازی سیستمهای مدیریتی نو در سازمانها و کارخانجات نیز میباشد . تیم مشاوره و تحلیل
 
ین شرکت از مهندسین و کارشناسان برجسته صنایع کشور و با مدارک بین المللی در زمینه کنترل کیفیت ,استانداردهای بین المللی ,کنترل پروژه ,... و نیز کارشناسان کامپیوتر و شبکه با گرایش های مختلف میباشد. این تیم با حضور فیزیکی در کارخانه و مشاهده گردش جریان اطلاعات با استفاده از روشها و تگنیک های مهندسی صنایع شما را در ابتدا به سوی سیستماتیک شدن و سپس با استفاده از طبقه بندی اطلاعات انجام شده در اخد گواهینامه های بین المللی از جمله استانداردهای سری ایزو 9002 و 14001 و OHSAS 18001 یاری مینماید.
 
 
 
پارس نما
 
   پارس نما نرم افزای است جهت مدیریت و انتقال اطلاعات از برنامه های تولید شده توسط شرکت پارس لن بر روی وب سایت هر موسسه و یا سازمان. شما میتوانید با استفاده از این نرم افزار کلیه گزارشات و نحوه عملکرد واحد های مختلف را بر روی اینترنت منتقل نمایید و آنها را به دلخواه مدیریت کنید . اطلاعات ثبت شده در برنامه هایی از جمله " پارس نت "به راحتی و با فشردن یک کلید بروی وب سایت قرار میگیرد و یا به روز رسانی میشود . این اطلاعات شامل ( گزارشات - موارد خرابی از جمله شکست ها و تاخیرات  و ... ) میباشد . شما با تهیه این برنامه و نصب آن میتوانید به کلیه امور کارخانه و یا محل کار به صورت مجازی نظارت داشته باشد و پیغام ها و دستورات خود را بدون احتیاج به حضور فیزیکی در محل صادر نمایید.
 
 
 
پارس نما در مرحله اول برای کمپانی شما یک سایت درست مینماید و پس از آن شما میتوانید برای مسئولین کد کاربری و کلمه رمز تعیین نمایید . تمامی این مراحل بدون اتصال به اینترنت صورت میگیرد . بعد از طی مراحل وقت گیر طراحی شما با اتصال به اینترنت و فشردن یک کلید میتوانید سایت کمپانی را با اطلاعات جدید به روز رسانی و یا فعال نمایید. پس از این مرحله کلیه مسئولان و کارکنان میتوانند وارد بخش مربوطه و محافظت شده سایت شما گردند. دسترسی به اطلاعات به صورت طبقه بندی شده میباشد و برای سطوح مختلف کاربری ( مدیران - کارشناسان - کارمندان - مشاوران ) دسترسی های متفاوت در نظر گرفته شده است.
 
کنترل پروژه و نظارت
 
 
 
 گروه مهندسین مشاور صنایع شرکت پارس لن با استفاده از تجارب خود در زمینه های مختلف صنعتی و نیز با در اختیار داشتن متخصصین و مشاوران برجسته در زمینه های مختلف در چند سال اخیر توانسته است پیشرفت های بسیار زیادی در زمینه های مرتبط با صنایع دست یابد.
 
 
 
یکی از تخصصی ترین تیم های مشاور در پارس لن , تیم کنترل پروژه و مهندسان ناظر میباشد . این تیم با استفاده از فن آوری روز و با بکارگیری آخرین متد های جهانی در امر کنترل پروژه های صنعتی , اداری , خدماتی , ساختمانی و ... توانسته است قابلیت های خود را در این امر به اثبات برساند . این تیم با استفاده از برنامه هایی نظیر MS-Project  و Primaveraو با بکارگیری علم شبیه سازی توسط نرم افزار های مربوطه با تلفیق آمار و احتمالات باهم تواسته است مشاور خوبی در این گونه مسائل برای صاحبان صنایع و مدیران باشد.
 
 
 
انتخاب یک شرکت بی طرف و نظارت درست بر روند اجرای پروژه های مختلف میتوانند تضمین کننده موفقیت طرح باشد. مشاوران ما مانند یک دوست صمیمی در کنار شما و پا به پای پروژه شما را یاری کرده و با مشاوره و ارائه راهکارهای مناسب باعث هدایت و تحویل به موقع طرح میشوند.
 
 
 
 تیم کنترل پروژه و نظارت ما با همکار ی جمعی از اساتید و دانش آموختگان دانشگاههای معتبر ایران و جهان از جمله دانشگاه صنعتی شریف , دانشگاه صنعتی اصفهان , دانشگاه Gunmaژاپن , دانشگاه ولونگونگ استرالیا و منچستر انگلستان , و با به کارگیری آخرین تکنیک های کنترل پروژه و آمار تضمین بسیار مناسبی برای پیشبرد اهداف شما میباشد. 


نظرات کاربران :

نظری توسط کاربران ثبت نشده است.
شما هم می توانید در مورد این فایل نظر دهید.
کاربر گرامی، لطفاً توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظرات شما درباره ی این محصول در نظر گرفته شده است. در صورتی که سوالی در رابطه با این محصول دارید یا نیازمند مشاوره هستید، فقط از طریق تماس تلفنی با بخش مشاوره اقدام نمایید.
کاربر گرامی چنانچه تمایل دارید، نقد یا نظر شما به نام خودتان در سایت ثبت شود، لطفاً لاگین نمایید.