نمونه سوالات پیام نور
به فایل سون خوش آمدید

جهت استفاده بهتر از گوگل کروم استفاده نمایید.

منو كاربري
تبلیغات

سیلویکا

Image result for ‫سیویلیکا‬‎

نرم افزار آموزشی شهاب

فایل های بیشتر
آمار
تعداد دانلود فايل : 35 دانلود
امتیاز فایل : 4 امتیاز
بازدید : 1,019 مرتبه
گزارشات سايت

فايل هاي رايگان:
    1,657 فايل
فایل های غیر رایگان :
    5,442 فايل
فایل های ويژه:
    204 فايل
مجموع كاربران ويژه :
    0 كاربر
مجموع کاربران عادي :
    6,265 كاربر
adsads
گزارش کار آموزی شرکت شیرآلات بهداشتی شیبه
گزارش کار آموزی شرکت شیرآلات بهداشتی شیبه
تاریخ ارسال : 11 /02 /1393
دسته بندي: گزارش کارآموزی و کارورزی
حجم فایل : 319.64 كيلوبايت
فرمت فايل هاي فشرده : word
تعداد صفحات : 47 صفحه
امتیاز : 4




قیمت : 50 تومان



توضیح :
این فایل دارای فرمت  word  می باشد.
 
 
 
موضوع: گزارش کار آموزی شرکت شیرآلات بهداشتی شیبه
 
 
 
فهرست
 
ـ پيشگفتار
 
ـ هدف
 
- معرفي محل گذراندن پروژه
 
- روند خط توليد
 
   .قالب سازي
 
   .ريخته گري و ماهيچه سازي
 
   .پرداختكاري
 
   .آبكاري
 
   .كوتينگ
 
   .مونتاژ
 
-فلوچارت تبديل مواد به محصول در كارخانه
 
- ريخته گري مس و برنج
 
   .مشخصات عمومي ذوب
 
   .مواد شارژ و آماده كردن
 
   .كوره هاي ذوب
 
   .تاثير ناخالصي ها
 
-آلياژ هاي مس
 
   .آلياژهاي مس-روي(برنج)
 
   .آلياژهاي ريختگي برنج
 
   .تهيه و توليد برنج ريختگي
 
   .قالبها
 
ليست محصولات توليدي شركت
 
-مبحث اقتصادي
 
-آناليز نمونه اي از محصولات كارخانه
 
-مشخصات استاندارد نمونه بررسي شده
 
-اصطلاحات و تعاريف
 
-استانداردهاي مربوط به ويژگيهاي ساخت
 
-استانداردهاي مربوط به اجزاي شير
 
-استانداردهاي نشانه گذاري
 
-اتودها
 
-اتود طرح نهايي
 
-نقشه سه نماي بدنه
 
-نقشه سه نماي دسته اهرم
 
-نقشه انفجاري
 
-فلوچارت مونتاژ
 
- جدول زمانبندي
 
- تصويرماكت
 
 
 
معرفي شركت توليديشيرآلات بهداشتي شيبه
 
شركت توليدي شيرآلات بهداشتي شيبه با بيش از چهل سال يعني نزديك به نيم قرن فعاليت توليدي و تجربه درخشان بزرگترين توليد كننده شيرآلات بهداشتي در كشور به شمار مي آيد و جايگاهي بسيار عظيم در بازارهاي داخلي و خارجي دارد.شيبه با بهره گيري از دانش فني روز و كنترل و نظارت دقيق بر كيفيت توليدات خود و با استفاده از كارشناسان با تجربه و كارآزموده توانسته استدر بالاترين سطح استانداردهاي بين المللي حضوري فعال داشته باشد.
 
شيرآلات بهداشتي شيبه دارنده :
 
نشان استاندارد از موسسه استاندارد و تحقيقات صنعتي ايران
 
* گواهينامه جهاني ISO 2005براي مديريت كيفيت از SGSسوئيس
 
* نشان طلاي كيفيت سال 1998نيويورك
 
محصولات توليدي شركت شيرآلات بهداشتي شيبه را به عنوان پيشرو توليد شير آلات بهداشتي و لوازم جانبي آن در ايران و خاور ميانه از سال 1348 به اين سو مي توان معرفي نمود.
 
شركت شيبه نزديك به نيم قرن پيش با 50 نفر كارگر آغاز نمود و تا امروزكه از همكاري يك هزار و دويست نفر كارگر ، تكنسين و متخصص برخوردار است ، توليدات خود را با به كارگيري مدرن ترين ماشين آلات شناخته شده اين رشته از صنعت ، توليد و عرضه مي نمايد.
 
ساليان دراز است كه شيبه بيش از  63.5 % بازار داخلي را در اختيار دارد و در بسياري از كشورهاي اروپائي ، جنوب افريقا ، امريكاي جنوبي ، آسيا و كشورهاي استقلال يافته شوروي سابق به خوبي شناخته و پذيرفته شده است. هم اكنون قيمتها و كيفيت شيبه مورد رضايت كامل مشتريان قرار دارد. 
 
 
 
-ريخته گري و ماهيچه سازي:
 
ماهيچه به قطعاتي مي گويند كه براي ايجاد دريچه ها و حفره هاي داخلي شيرها ساخته مي شود. در واقع اين قطعات براي استفاده موقت و يكبار مصرف مي باشند .( براي هر شير، ماهيچه هاي مربوط به آن لازم است كه پس از ريخته گري ماهيچه ها را تخليه مي كنند .)
 
جنس آنها مخلوطي از چسب ، ماسهء‌سيليس و آب خشك كن مي باشد كه نسبت مقدارشان به ترتيب 1- 100/1 كيلو گرم ، 45كيلوگرم ، 250 گرم است.
 
در مخزني اين مواد با هم مخلوط شده و سپس داخل دستگاه قالب ماهيچه ريخته و از اين طريق با فشار به داخل قالبها وارد شده و حرارت جانبي 2فك قالب باعث چسبيدن مواد  محكم شدن ماهيچه مي شود . پس از در آوردن ماهيچه ها از داخل قالب ، به آنهايي كه پيچيدگي فرمي زيادي دارند ، مايعي بنام ملكوت زده تا سوراخها و روزنه ها كاملا پر شده، همچنين اين ماده باعث پخش شدن تركيبات ماهيچه بطور يكنواخت در تمام نقاط مي شود.
 
مادهء ديگري كه در اين بخش كاربرد دارد ، مايعي سياه رنگ بنام دايكوت ( گرافيت روغني) مي باشد.، كه اين مايع را براي پوشش سطح داخلي قالب ريژه استفاده مي كنند به اينصورت كه بعد از هر بار ريخته گري يكبار دايكوت زده مي شود.
 
پس از انجام ريخته گري ، ماهيچه ها به وسيلهء دستگاه ويبره از داخل قطعات تخليه ميشوند . سپس راهگاههاي ورودي برش خورده و پس از كنترل كيغيت و كنترل نهايي قطعه ( سياه كار ) به پرداختكاري فرستاده مي شود.
 
مبحث اقتصادي :
 
محصولات كارخانه شيبه از كيفيت بالايي نسبت به رقباي داخلي برخوردار است‏‌‏، بطوري كه مي توان گفت در حال حاضر بهترين توليد كننده داخلي شيرآلات بهداشتي به شمار مي آيد. مواد كاربردي ، از برنج بدنه تا واشرها و مواد ABSو همچنين قطعات استاندارد ( كارتريج و مهره ها و غيره ) همگي از بهترين مواد و قطعه هاي مرغوب مي باشد، بطوري كه در بازارهاي داخلي و داخلي نامي تثبيت شده داشته وبا بسياري از شركتهاي همسان خود درخارج از كشور رقابت مي كند و در عين حال از نظر هزينه قيمتي مناسبتر براي مشتريان داخلي دارد.
 
هر چند نسبت به گونه هاي مشابه داخلي گرانتراست، ولي بعلت كيفيت بالاي محصولات مشتريان خود را حفظ كرده و همچنان به تعداد آنها افزوده مي شود.
 
در طراحي پروژه شير دوش نيز هدف طراحي شيري با ظاهري زيبا و متفاوت به طوريكه در كاربرد آن مشكلي ايجاد نشده و بر هزينه توليد نيز افزوده نشود.   
 


نظرات کاربران :

نظری توسط کاربران ثبت نشده است.
شما هم می توانید در مورد این فایل نظر دهید.
کاربر گرامی، لطفاً توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظرات شما درباره ی این محصول در نظر گرفته شده است. در صورتی که سوالی در رابطه با این محصول دارید یا نیازمند مشاوره هستید، فقط از طریق تماس تلفنی با بخش مشاوره اقدام نمایید.
کاربر گرامی چنانچه تمایل دارید، نقد یا نظر شما به نام خودتان در سایت ثبت شود، لطفاً لاگین نمایید.