نمونه سوالات پیام نور
به فایل سون خوش آمدید

جهت استفاده بهتر از گوگل کروم استفاده نمایید.

منو كاربري
تبلیغات

سیلویکا

Image result for ‫سیویلیکا‬‎

نرم افزار آموزشی شهاب

فایل های بیشتر
آمار
تعداد دانلود فايل : 4 دانلود
امتیاز فایل : -30 امتیاز
بازدید : 369 مرتبه
گزارشات سايت

فايل هاي رايگان:
    1,657 فايل
فایل های غیر رایگان :
    5,442 فايل
فایل های ويژه:
    204 فايل
مجموع كاربران ويژه :
    0 كاربر
مجموع کاربران عادي :
    6,263 كاربر
adsads
گزارش کارآموزی شرکت پاپکو
گزارش کارآموزی شرکت پاپکو
تاریخ ارسال : 17 /02 /1393
دسته بندي: گزارش کارآموزی و کارورزی
حجم فایل : 74.55 كيلوبايت
فرمت فايل هاي فشرده : word
تعداد صفحات : 57 صفحه
امتیاز : -30




قیمت : 4,700 تومان



توضیح :

موضوع : گزارش کارآموزی شرکت پاپکو

این فایل با فرمت word و آماده پرینت می باشد

 

فهرست                                          صفحه                                      

بخش اول : آشنایی با مکان شرکت

مکان و تاریخچه شرکت                                           

هدف شرکت                                                        7

بخش دوم: مشتری و مشتری شناسی                 

 مشتری شناسی                                                   11

  نیاز مشتری                                                       14

 روش های تامین نیاز                                             17

 توانایی های مشتری                                              18

 استعدادهای مشتری                                              20

 رفتارهای مشتری                                                 22

 ایرادهای مشتری                                                  25

  انتخاب مشتری                                                    29

  مشتری گرایی                                                     30

    بسته بندی کالا                                                    35

 CRM                                                            39                                                 

جایزه کیفیت در آمریکا                                           45

  تقسیم بازار                                                      47

 

 

بخش سوم : آزمون ونتایج آن

  آزمون                                                           56

  نتایج آزمون                                                     57

هدف شرکت پاپکو:

شرکت  پارسا  پلاستیک ( PAPCO) با هدف تولید انواع لوازم التحریر ، اداری ، سمیناری،

مدیریتی و دانشجویی تاسیس گردید.

و با توجه  به  زمان  فعا لیت  شرکت و میزان سرمایه اولیه بسیار موفق بوده است و طبق گفته

مدیرعامل شرکت : دلیل این موفقیت استفاده از مواد اولیه مرغوب و درجه یک و نظارت دقیق

درفرایند تولید و همچنین  بازاریابی  صحیح بوده است . ایشان همچنین فرمودند که اصلی ترین

دلیل موفقیت شرکتش توجه کامل به رضایت مشتری و جلب نظر مشتریان بودهو است. لذا بنده

به دلیل همین گفته ایشان پروژه ای با موضوع رضایت مندی مشتری انتخاب کرده ام تامشخص  

کنم آیا واقعا مشتریان این شرکت از عملکرد آن راضی هستند

یا خیر و به گونه ای میزان صحت حرف و گفته مدیر عامل شرکت پاپکو را بدست بیاورم .

و متوجه بشوم رضایت مندی مشتری به چه میزان بر موفقیت شرکت تاثیر گذار است.

* نکته مهم:

به طوری  که  ملاحظه می شود  اولا  نیازهای  مشتری نا محدود  است.ثانیا امکان تقسیم بندی

نیازهای  دیگر  نیز وجود  دارد و  طبقه بندی های  فوق صرفا  به  منظور آشنایی با چگونگی

دسته بندی نیازها  درجامعه  بیان شده است. ازسوی دیگر باید به این نکته مهم نیز توجه داشت

که ممکن است  نیازی برای  مشتری  خاص  جزء نیازهای اساسی به شماررود در حالی که آن

نیاز  برای مشتری دیگر  نیازی عادی محسوب  گردد  بنا بر این"درارزیابی نیاز مشتری لازم

است رفتار وی با توجه به توایایی ها و استعداد های او مبنای شناسایی و مطالعه قرارگیرد

«اهمیت بسته بندی»

بسته بندی از محصولات حفاظت می کند و آن را تا نقطه فروش  در شرایطی سالم تحویل می

دهد . بسته بندی علاوه بر این بر جاذبه فروش می افزاید  و  بدین ترتیب به بازاریابی   کمک

می کند . به نظر اهل فن بسته بندی بخشی از فروش است و باید   در ابتدای هر برنامه فروش

مورد بررسی قرارگیرد. به دلیل وجود پیچیدگی بخش های مختلف مرتبط با بسته بندی حضور

دائمی متخصصان رشته هایی نظیر ،طراحی ،گرافیک، فیزیک،  شیمی،حقوق، آموزش ،حسا

بداری و...

در پروسه بسته بندی الزامی است زیرا اولین چیزی که خریداران در هنگام خرید دراکثرکالاها

مشاهده می کنند بسته بندی کالاها ست . تحقیقا ت به عمل آمده نشان می دهد که خریداران مواد

غذایی حدود 3تا 4 ثانیه به بسته بندی محصولات غذایی توجه می کنند.

و از میان کالاها ی مشابه تمایل به خرید محصولاتی دارند که دارای بسته بندی جذاب ترباشند.

حتی برخی از آنان توجهی به قیمت و یا کیفیت محتویات داخل  بسته  نمی کنند زیرابسته بندی

جذاب تر انگیزه بیشتری را  برای خرید در آنان ایجاد می کند .

«»کارایی بسته بندی»

 

   بسته بندی سه کار اصلی را انجام می دهد:

 

1) مواظبت از محصول:

امروزه فاصله بین مصرف کننده و تولید کننده کالا در محدوده  بازارهای  بین المللی  است  و

بسیاری از معا ملات  اصطلاحا  در  فضای  جهانی انجام می شود ؛  مثلا  تولید کننده در موز

در قاره آفریقا تاجر یا فروشنده آن در دوبی و خریدار آن درایران است .

حفاظت کالا از محل تولید و تحویل صحیح  و سالم با حفظ خواص  آن به مشتری ضروریترین

وظیفه ای است  که از بسته بندی  انتظار  می رود . رعایت  استاندارد های بسته بندی تا حدود

زیادی از ضایعات تولیدات در حمل و نقل می کاهد.

2) ایجاد ارزش افزوده برای محصول:

بسته  بندی  مناسب  و با کیفیت  برای محصول  ایجاد ارزش افزوده می کند تجربه های بسیار

زیادی در این باره وجود دارد . مثلا  کشورهایی مثل اسپانیا و ترکیه و...

سالها ست که با خرید محصولاتی چون خرما ،عسل، زعفران، چای ، ومیگو به صورت فله از

ایران و عرضه  آن  محصول در بسته بندی های مناسب به بازارهای جهانی به ارزش افزوده

ای حدود 2 تا 3 برابر ارزش واقعی کالا دست می یابند . کارشناسان بازاریابی و فروش تلاش

می کنند تا با  گسترش  فرهنگ بسته بندی ، بر این اندیشه حاکم بر ذهن تولید کنندگان و صادر

کنندگان که هزینه کمتر،سود بیشتر را توصیه می کنند غلبه پیدا کنند.

1)  تبلیغ رایگان برای محصول :

امروزه بسته بندی علمی مطابق با اصول تبلیغات ، اطلاع رسانی و فروش است .

کارشناسان با تاکید بر نقش غیر قابل انکار تبلیغ رایگان برای محصول در صنایع بسته بندی

توصیه های  دیگری  نیز دارند  چند مورد  از این  توصیه ها  عبارتند  از:استفاده از تصویر

محصول بر روی بسته بندی و همچنین نصب بر چسب مشخصات کالا، وزن  کل  و خا لص

تاریخ تولید حداکثر طول زمان نگهداری ، آدرس تولید کننده یا پر کننده محصول و....

در مورد  مواد  غذایی  اطلاعات ویژه درباره مدت نگهداری ، تاریخ تولید و مصرف ، شرایط

نگهداری کالا ، افزودنی های مجاز اضافه شده و ترکیب شیمیایی و ....

را نیز اضافه کرد . به هر حال بسته بندی می تواند بخشی از هزینه های تبلیغاتی کالا  راکاهش

دهد و در طول مسیر حرکت کالا ،به معرفی آن بپردازد



  گزارش تخلف  |  افزودن به فایل های من | artist | تاریخ ارسال : 17 /02 /1393

نظرات کاربران :

نظری توسط کاربران ثبت نشده است.
شما هم می توانید در مورد این فایل نظر دهید.
کاربر گرامی، لطفاً توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظرات شما درباره ی این محصول در نظر گرفته شده است. در صورتی که سوالی در رابطه با این محصول دارید یا نیازمند مشاوره هستید، فقط از طریق تماس تلفنی با بخش مشاوره اقدام نمایید.
کاربر گرامی چنانچه تمایل دارید، نقد یا نظر شما به نام خودتان در سایت ثبت شود، لطفاً لاگین نمایید.