نمونه سوالات پیام نور
به فایل سون خوش آمدید

جهت استفاده بهتر از گوگل کروم استفاده نمایید.

منو كاربري
تبلیغات

سیلویکا

Image result for ‫سیویلیکا‬‎

نرم افزار آموزشی شهاب

فایل های بیشتر
آمار
تعداد دانلود فايل : 10 دانلود
امتیاز فایل : -10 امتیاز
بازدید : 751 مرتبه
گزارشات سايت

فايل هاي رايگان:
    1,657 فايل
فایل های غیر رایگان :
    5,442 فايل
فایل های ويژه:
    204 فايل
مجموع كاربران ويژه :
    0 كاربر
مجموع کاربران عادي :
    6,263 كاربر
adsads
طرح توجیهی تاسیس سنگ فروشی
طرح توجیهی تاسیس سنگ فروشی
تاریخ ارسال : 20 /02 /1393
دسته بندي: طرح کارافرینی,طرح توجیهی
حجم فایل : 25.98 كيلوبايت
فرمت فايل هاي فشرده : word
تعداد صفحات : 23 صفحه
امتیاز : -10




قیمت : 1,700 تومان



توضیح :

این فایل دارای فرمت  word  می باشد.

 

موضوع: طرح توجیهی تاسیس سنگ فروشی

 

فهرست مطالب:

خلاصه اجرايي (مديريتي)

بخش اوليه (نماي ذهني)

بيان آرمان هاي كسب و كار

بيان ماموريت كسب و كار

برنامه مدیریتی و سازماندهی

مزيت هاي رقابتي مديريتي

توصيف كسب و كار

معرفي كسب و كار

معرفي محصول يا خدمت

تحليل صنعت

نقاط ضعف اساسي

مدل كسب و كار

نقاط قوت اساسي

تهديدات قابل ملاحظه

فرصت هاي قابل ملاحظه

برنامه بازار و بازاريابي

توصيف بازار

تحليل رقبا

استراتژي بازاريابي

1- استراتژي محصول

2- استراتژي قيمت

3- استراتژي مكان

4- استراتژي توزيع

5- استراتژي جذب مشتري

برآورد ميزان تقاضاي بازار

برآورد ميزان عرضه رقبا

برآورد سهم بازار و ميزان عرضه

برنامه عملياتي (توليد)

توصيف محصولات و خدمات

توصيف فرآيندهاي توليد يا ارائه خدمات

الف: هزينه هاي ثابت توليدي

مساحت ساختماني مورد نياز

هزينه ساختمان مورد نياز

ابزارآلات و وسايل فني و آزمايشگاهي

ماشين آلات و تجهيزات

وسايط نقليه

وسايل اداري و كارگاهي

هزينه هاي پيش بيني نشده و متفرقه

استهلاك هزينه هاي سرمايه اي ثابت

نيروي انساني مورد نياز

سوخت و انرژي

تعميرات و نگهداري

جمع كل سرمايه گذاري

منابع تامين سرمايه

محاسبه بهاي تمام شده در ظرفيت كامل

برآورد درآمد فروش

صورت حساب سود و زيان سال اول

تحليل مالي

ريسك ها، مشكلات و مفروضات اساسي

پيشنهادها

 

خلاصه اجرايي (مديريتي):

اگر منظور از مديريت اجرايي جلب مشتري باشد مي توان با ارائه اجناس با قيمت كمتر، بيشتر مشتري جلب نمود و اگر منظور طريقه ي مديريت در داخل كارگاه باشد مي توان با مشورت با شاگردان و ديگران كه مرتبط با شغل مي باشند در مديريت داخلي موفق تر بوده و اجناسي كه از لحاظ رنگ و كيفيت بالاتر باشند با معرفي آن به مشتريان آنها را در خريد راهنمايي نمود چون برخي از مشتريان فقط به ارزاني و برخي به رنگ آن توجه دارند و از كيفيت اجناس هيچ گونه اطلاع ندارند. همه ي شرايط موجود ذكر شده را مي توان جمع بندي نمود و با يك تصميم خوب در مديريت كارگاه موفق بود.

بخش اوليه (نماي ذهني):

بيان آرمان هاي كسب و كار:

هدف ايجاد اشتغال و كسب درآمد و شغلي است كه نسبت به مشاغل آزاد ديگر در بين جامعه از مشاغل پردرآمد و ايجاد فردي بزرگ و با توان از لحاظ مالي در اذهان مردم جامعه مي باشد.

بيان ماموريت كسب و كار:

در اين كسب و كار مأموريت بيشتر نمودن اجناس و تنوع اجناس با توجه به سلايق و علايق مردم جامعه مي باشد.

توصيف كسب و كار

معرفي كسب و كار

شغلي است كه در بين افراد اجتماع نسبت از مشاغل آبرومند به شمار مي آيد.

معرفي محصول يا خدمت

تنوع محصولات زياد مي باشد و نوع سنگي كه در شهرهاي كشور پراكنده است نسبت به سرمايه ها و مكان مي توان آورد بيشتر اين سنگهايي كه در نيشابور مورد استفاده قرار مي گيرد ني ريز، كلاته قدم، گناباد، گرانيت كه انواع مختلف دارد- سميرم- علي گودرز- ارباب- بجستان- تربت- *** و...

تحليل صنعت

شغلي است كه نسبت به بازارهاي تقاضا در سطح شهر مي توان كسب و درآمد خوبي نمود و ايجاد اشتغال بوجود آورد.

نقاط ضعف اساسي

1- نداشتن بازاري مناسب براي خريد اجناس

2- تفاوت قيمت ها در طول سال و نداشتن درجه بندي مشخص

3- نداشتن پشتيباني و حمايت دولت

4- چون شغلي است كه نسبت به كالا جايگزين دارد معمولاً در پاره اي مواقع از ركود بازار هزينه هايي محتمل مي شويد.

 



نظرات کاربران :

نظری توسط کاربران ثبت نشده است.
شما هم می توانید در مورد این فایل نظر دهید.
کاربر گرامی، لطفاً توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظرات شما درباره ی این محصول در نظر گرفته شده است. در صورتی که سوالی در رابطه با این محصول دارید یا نیازمند مشاوره هستید، فقط از طریق تماس تلفنی با بخش مشاوره اقدام نمایید.
کاربر گرامی چنانچه تمایل دارید، نقد یا نظر شما به نام خودتان در سایت ثبت شود، لطفاً لاگین نمایید.