نمونه سوالات پیام نور
به فایل سون خوش آمدید

جهت استفاده بهتر از گوگل کروم استفاده نمایید.

منو كاربري
تبلیغات

سیلویکا

Image result for ‫سیویلیکا‬‎

نرم افزار آموزشی شهاب

فایل های بیشتر
آمار
تعداد دانلود فايل : 5 دانلود
امتیاز فایل : 31 امتیاز
بازدید : 775 مرتبه
گزارشات سايت

فايل هاي رايگان:
    1,657 فايل
فایل های غیر رایگان :
    5,442 فايل
فایل های ويژه:
    204 فايل
مجموع كاربران ويژه :
    0 كاربر
مجموع کاربران عادي :
    6,263 كاربر
adsads
کارآفرینی آموزشگاه زبان خارجی
کارآفرینی آموزشگاه زبان خارجی
تاریخ ارسال : 26 /02 /1393
دسته بندي: طرح کارافرینی
حجم فایل : 44.4 كيلوبايت
فرمت فايل هاي فشرده : word
تعداد صفحات : 32 صفحه
امتیاز : 31




قیمت : 3,800 تومان



توضیح :
این فایل دارای فرمت  word  می باشد.
 
 
 
موضوع: کارآفرینی آموزشگاه زبان خارجی
 
 
 
پيشگفتار
 
مقدمه
 
چکیده
 
روش تحقيق
 
بیان مسأله و ضرورت انجام:
 
فرضيات تحقيق
 
اهداف تحقيق
 
1-    اهداف کوتاه مدت:
 
 2-    اهداف بلند مدت:
 
سریعترین و اصولیترین  روش یادگیریزبان
 
نحوه بازاريابي و كسب و تجارت و افزايش سود در كار آفريني
 
شر كتها در زمينه بازار يابي سه دسته اند :
 
شركت هاي پيشرو:
 
شركت هاي پيرو:
 
شركت هاي ايستا:
 
ابزار اصلي تشكيل دهنده ي بازار يابي به چهار Pمعروفند :
 
1 - عنوان طرح: آموزشگاه زبان خارجي  
 
2 - محل اجراي طرح :  
 
3 - مشخصات متقاضيان
 
4- هدف از اجرای طرح :
 
5- شرایط و تعداد نوبت کاری :
 
6- معرفی خدمات طرح :
 
7-شرح فرآیندکار و فلوچارت (( OPERATION  FLOW CHART
 
 8- تشریح فرآیند :
 
9-پیش بینی برنامه زمانبندی اجرای طرح :
 
10- پیش بینی بر نامه تولید :
 
11-بررسی اجمالی بازار محولات طرح موضوع تسهیلات :
 
12- بر آورد هزینه های سر مایه گذاری طرح :     (مبلغ به ریال)
 
13_ ریز اقلام هزینه های سرمایه گذاری :
 
14- سرمايه گذاري مورد نياز طرح
 
     الف –سرمايه ثابت
 
    ب- سرمايه در گردش :
 
جدول هزينه هاي جاري طرح
 
سرمايه در گردش
 
جدول كل هزينه هاي طرح
 
     درآمد طــرح :
 
پيش‌بيني مالي طرح
 
محاسبه نقطه سر به سر:
 
محاسبه دوره بازگشت سرمايه:
 
    محاسبه كارمزد وام :
 
جدول بازپرداخت اصل و كارمزد تسهيلات
 
چارت  تشكيلاتي
 
نتيجه گيري
 
منابع
 
 
 
پيشگفتار
 
رشد روزافزون سطح تحصيلات افراد جامعه ، باعث افزايش ميزان استفاده از منابع مختلف علمي است. از ديگر سو ، حجم اين منابع به حدي است كه نه تنها ترجمه و انتشار تمام آنها عملي نيست ، بلكه حتي در صورت ترجمه شدن اين مطالب، مدت زماني كه صرف ترجمه مطلب مي‌شود ، باعث از دست رفتن تازگي آن مطلب مي‌گردد. به همين دليل آشنايي با زبان هاي خارجي، سهم بسزايي در سهولت استفاده از منابع علمي ، اعم از كتب و نشريات تخصصي و همچنين اينترنت دارد. ضمن اينكه تسلط به زبان هاي خارجي موجب استفاده سهل تر از نرم افزارهاي عمومي و تخصصي رايانه اي را نيز فراهم مي‌آورد.
 
   نكته ديگري كه اهميت يادگيري زبان هاي خارجي را دو چندان مي‌كند ، يكپارچگي اقتصادي جهان است كه موجب افزايش حجم مكاتبات خارجي بازرگاني و سفرهاي تجاري خارجي است. بديهي است تسلط به زبان مورد استفاده در مذاكرات تجاري مي‌تواند از بروز خطاهاي سهوي پيشگيري نمايد.
 
  
 
 
 
چکیده
 
   همچنين عدم تناسب آموزش زبان هاي خارجي در سيستم آموزش رسمي كشور با نيازهاي افراد در محيط اجتماعي ، ميل به شركت در كلاس هاي آزاد را كه آموزش كاربردي تري ارائه مي‌كنند افزايش مي‌دهد.
 
   و در نهايت، « يادگيري هر زبان جديد، آغاز يك زندگي تازه است. » اين جمله به تنهايي اهميت يادگيري زبان هاي خارجي را بيان مي‌كند.
 
   اجراي اين طرح ضمن اينكه پاسخي به نياز اقشار مختلف جامعه براي يادگيري زبان هاي خارجي است، مي‌تواند از بازدهي اقتصادي مناسبي نيز برخوردار بوده و همچنين زمينه ساز اشتغال نيروهاي متخصص به خصوص در رشته زبان هاي خارجي گردد. علاوه بر آن با توجه به اين كه طرح هاي آموزشي مي‌توانند براي آموزش پسران يا دختران اجرا شوند، در اجراي اين گونه طرح ها مي‌توان از نيروي كار بانوان تحصيلكرده نيز استفاده نمود.
 
مكان مورد نياز طرح ،شامل يك باب ساختمان با كاربري اداري به مساحت تقريبي 90 متر مربع مي‌باشد كه ارزش هر مترمربع آن چهار ميليون ريال وهزينه كل خريد محل 360 ميليون ريال برآورد مي‌شود.
 
مقدمه
 
اگرسطح زبان انگليسي شما مبتدي است  و يا از مهارت بالايي در زبان انگليسِي برخورداريد و يا مدرس زبان انگليسِي هستيد و مايل به اخذ گواهينامه هايي در روش تدرِيس ميباشيد ؛ مرکز آموزش ITECدر دبی دوره ويژه اي را براي هر سطحي از زبان انگليسي  در نظر دارد. ما در مرکز آموزش  ITECمعتقدیم ؛ بهترین راه آموزش زبان انگلیسی آموزش آن در محیطی انگلیسی زبان, و با استفاده از آخرین متدها و وسایل کمک آموزشی و با اساتید انگلیسی زبان است .دوره های طراحی شده در دپارتمان زبان ITECپاسخگوی نیازهای افراد زیر میباشند.
 
1- دانشجویانی که قصد ورود به دانشگاه های خارج از کشور را دارند.                            
 
2- دانشجویانی که قصد ارتقاء سطح زبان خود را تا مقاطع پیشرفته داشته و برای جذب در بازار کار بین المللی آماده میشوند.
 
3- دانش آموزانی که در سنین پائین قصد ادامه تحصیلات در دبیرستانها و سپس در دانشگاه های خارج از کشور را دارند.
 
4- خانواده هائی که قصد اقامت در خارج از کشور را دارند.
 
فرضيات تحقيق
 
1- چگونه انگليسي ياد بگيريم ؟
 
2-  چه چيزيبراي فراگيري صحيح زبان لازم است؟
 
3- آيا فراگيري زبان انگليسي در پيشرفت شغلي تاثير دارد ؟
 
4- تفاوت زبان انگليسي با زبان مادري در چيست ؟
 
5- چگونه مي توانيد زبان انگليسي خود را تقويت كنيد ؟
 
6- چرا زبان انگلیسی این قدر مهم جلوه می کند؟
 
اهداف تحقيق
 
هدف کلی این واحد افزایش توانمندی اعضاء هیأت علمی و کارشناسان دانشگاه در جنبه های مختلف زبان انگلیسی است.
 
 به طور کلی اهداف عینی این واحد به دو بخش کوتاه مدت و بلند مدت تقسیم می شوند:
 
1-    اهداف کوتاه مدت:
 
·      برگزاری دوره های آموزشی زبان انگلیسی در سطوح مختلف
 
·      ترجمه مقالات و کتب مربوط به آموزش پزشکی
 
·      برگزاری کارگاه های آموزش پزشکی
 
·     ارائه محصولات آموزشی از جمله:
 
- ایجاد وب سایت واحد زبان انگلیسی
 
- توسعه وب سایت انگلیسی معاونت آموزشی
 
- تهیه پمفلت و کتابچه های مختلف در این زمینه
 
- تهیه بانک اطلاعاتی و توسعه کتب آموزش زبان انگلیسی کتابخانه مرکز
 
 
 
 2-    اهداف بلند مدت:
 
·     برگزاری کلاس های آموزشی online
 
·     آموزش از راه دور زبان انگلیسی آکادمیک و تخصصی
 
·     ارتقاء سطح زبان اعضای هیات علمی تا سطحUpper Intermediate و بالاتر
 
·     انجام پژوهش در آموزش Medical Terminology
 
·     نگارش کتب آموزش زبان تخصصی
 
سریعترین و اصولیترین  روش یادگیریزبان
 
چگونه انگليسي ياد بگيريم؟
 
1- انگيزه:مانند کسى باشيد که دوست دارد انگليسي بياموزد.
 
2- ديکشنري:يک ديکشنري انگليسي خوب تهيه کنيد.
 
3- اشتباه ممنوع: از اشتباهات پرهيز کنيد.
 
4- تلفظ: تلفظ اصوات انگليسي و علائم فونتيک را ياد بگيريد.
 
5- ورودي: با خواندن و شنيدن مکرر جملات، انگليسي را در ذهنتان ماندگار کنيد.
 
 
 
 
 
 
 
نحوه بازاريابي و كسب و تجارت و افزايش سود در كار آفريني
 
بازار يابي در كسب و كار امروز يك امر ضروري است ودر مو قعيت ساز مانها نقش اساسي ايفا مي كند.بازاريابي به فروش از طريق ويزيتوري يا تهيه آگهي هاي تبليغاتي محدود نمي شود و مفهوم بسيار جامع تري دارد و به همين دليل گفته مي شود تفكر بازار يابي بايد در كليه ي بخش ها و فرايند هاي سازماني نفوذ كند و مورد توجه قرار گيرد.خلق نام تجاري مناسب ، تبليغات مناسب ، توجه به تغير دائم در نيازها ودر نهايت بهره گيري ازفناوري روز از الزامات اساسي است.بازاريابي نتيجه ناگزيرو دوري ناپذير وضروري سرمايه داري است.البته اين بدان معنا نيست كه بازاريابي تنها به كشورهاي داراي نظام سرمايه داري محدود مي شود ، تكنيك هاي بازاريابي در تمام نظامهاي سياسي و بسياري از جنبه هاي زندگي كاربرد دارد.
 
بازار يابي :
 
بازاريابي اثر بخش به عـنوان ساختن چيـزي كه بتواند بفروشد و نه فروش آنچه كه مي توانيد بسازيد تعبيـر مي شود.
 
سازمانهايي كه آنجه را كه توليد مي كنند مي فروشند محصول مدار هستند يعني ابتدا محصول را توليد مي كنند و سپس بـراي محصولات خود به دنـبـال مـشـتـري هـسـتـنـد و به بازار يابي بعـنوان وسـيله اي براي ترغيب مشتـريان به خـريــد مي نگرند. موفق ترين سازمانها آنهايي هستند كه آنجه را كه مي توانند بفروشند توليد مي كنند ، آنها مشتري مدار هستند يعني در پاسخ به نيازهاي مشتري محصولات و خدمات خود را عـرضه مي كنند.
 
در نتيجه بازاريابي را مي توان ، به عنوان فعاليتي لازم براي تطبيق كالاها با نيازها و خواسته هاي بازار تعريف كرد و بازاريابي فعاليت هايي چون برنامه ريزي و قيمت گذاري و توزيع تبليغات و معرفي محصولات را شامل مي شود.
 
شر كتها در زمينه بازار يابي سه دسته اند :
 
1) شركت هاي پيشرو
 
2) شركت هاي پيرو
 
3) شركت هاي ايستا
 
شركت هاي پيشرو:
 
شر كتي فعال است ودرك درستي از بازار يابي دارد.در تحقيقات و رشد محصولات سرمايه گذاري مي كند و راهكارهاي بد يهي ارائه مي دهد.
 
شركت هاي پيرو:
 
خالي از هرگونه روحيه جسورانه است ممكن است موفق شود اما امكان موفقيت خيلي كم است چون تمايلي به خطرپذيري ندارد و ترجيح مي دهد خود را به خطر نياندازد و براي انتخاب راه منتظر بازار مي ماند.
 
شركت هاي ايستا:
 
همواره به يك شكل كار خود را ادامه مي دهدو دليلي براي تغير ندارد و منزوي و بي تفاوت است.
 
ابزار اصلي تشكيل دهنده ي بازار يابي به چهار Pمعروفند :
 
1) محصولات product
 
2) قيمت price
 
3) مكان place
 
4) تبليغات promation
 
يعني بازاريابي شامل طراحي و توليد محصول به شكلي كه نياز مصرف كننده را رفع كند. تعيين قيمت واقعي يعني قيمتي كه علاوه بر تضمين سود مشتري را راضي نگه دارد. عرضه محصولات در مكان مناسب (جايي كه مشتريان بتوانند محصول را بخرند).تبليغات براي تشويق مشتري ها براي خريد محصول است.اجزاي تشكيل دهنده اين آميزه در تمام سازمان ها مشابه است و تنها نسبت آنها متفاوت است.براي مثال در جايي كه قيمت براي مشتريان اهميت زيادي دارد اين قيمت است كه بر آميزه تسلط دارد.قيمت پايين در اغلب موارد نشانگر كيفيت پايين محصول است ومشتريان يك محصول را به دليل ارزاني آن نمي خرند آنها به خاطر نياز خود خريد مي كنند. توجه خود را به فروش مبتني بر ارزش معمطوف كنيد نه فروش بر مبناي قيمت.
 
منابع
 
1-    دانشنامه رشد
 
2-     سايت اينترنتي ويكي پديا
 
           3- کتاب Speak English Like an American
 
www.zabanamoozan.com4-
 
 
 
5- khojasteh.mihanblog.com 
 


نظرات کاربران :

نظری توسط کاربران ثبت نشده است.
شما هم می توانید در مورد این فایل نظر دهید.
کاربر گرامی، لطفاً توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظرات شما درباره ی این محصول در نظر گرفته شده است. در صورتی که سوالی در رابطه با این محصول دارید یا نیازمند مشاوره هستید، فقط از طریق تماس تلفنی با بخش مشاوره اقدام نمایید.
کاربر گرامی چنانچه تمایل دارید، نقد یا نظر شما به نام خودتان در سایت ثبت شود، لطفاً لاگین نمایید.