نمونه سوالات پیام نور
به فایل سون خوش آمدید

جهت استفاده بهتر از گوگل کروم استفاده نمایید.

منو كاربري
تبلیغات

سیلویکا

Image result for ‫سیویلیکا‬‎

نرم افزار آموزشی شهاب

فایل های بیشتر
آمار
تعداد دانلود فايل : 1 دانلود
امتیاز فایل : -3 امتیاز
بازدید : 475 مرتبه
گزارشات سايت

فايل هاي رايگان:
    1,657 فايل
فایل های غیر رایگان :
    5,442 فايل
فایل های ويژه:
    204 فايل
مجموع كاربران ويژه :
    0 كاربر
مجموع کاربران عادي :
    6,263 كاربر
adsads
گزارش کارآموزی طرح توجیهی سفره عقد
گزارش کارآموزی طرح توجیهی سفره عقد
تاریخ ارسال : 26 /02 /1393
دسته بندي: گزارش کارآموزی و کارورزی,متفرقه
حجم فایل : 15.8 كيلوبايت
فرمت فايل هاي فشرده : word
تعداد صفحات : 20 صفحه
امتیاز : -3




قیمت : 2,900 تومان



توضیح :

عنوان : گزارش کارآموزی طرح توجیهی سفره عقد

 

این فایل با فرمت word و آماده پرینت می باشد

فهرست

1 ـ توصيف پرنده

2 ـ امكان سنجي

3 ـ جدول تجهيزات

4 ـ اقد مجوز و مسائل قانوني

5 ـ جدول مواد مصرفي

6 ـ برآورد نيروي انساني

7 ـ سؤالات انفرادي

8 ـ محاسبه

9 ـ گزارش بازديد

10 ـ محل تاسيس  

پيشگفتار

با توجه به سنتهاي ديرينه مردم ايران انداختن سفره عقد از زمانهي بسيار قديم در ايران مرسوم بوده ، البته در زمانهاي قديم با وسايل اندك و مختصر سفره عقد را تزئين مي كردند ولي بعد از آن يعني در زمان قبل انقلاب كمي پيشرفته و شيكتر تزئين نموده به طور مثال در زمان خيلي قديم گردو ، فندق ، بادام نبات ، تخم مرغ و را فقط در يك ظرف قرار مي دادند و در كنار سفره مي گذاشتند و آيينه و شمعدان را هم در طرف ديگر سفره قرار مي دادند ولي كم كم كه سليقه ها زيباتر و بهتر شد اين وسايل را بر روي مجسمه ها و جام ها و غيره تزئين نمودند . با توه به نظر مردم هر كدام از اين وسايل تنها براي تزئين گذاشته نمي شوند بلكه براي : مثلا گردو ، بادام ، فندق و.. را براي بركت زندگي زوجين و نبات و قند را براي شيريني زندگي و تخم مرغ و سپند را براي اينكه چشم نخورند مي گذارند ، سفره عقد وسايل زيادي لازم دارد كه شماري از آن را در اينجا مي نويسيم مثل نبات . گردو ، فندق ، ميوه ، تخم مرغ ، بادام ، آب ، گل ، سكه ، نان ، ……..

دلايل انتخاب اين پروژه : به نظر ما تزئين سفره عقد يك كار شاد و زيبايي است كه احتياج به سليقه و ابتكار دارد كه ما هم اين سليقه و ابتكار را در خود ديديم و اين پروژه را انتخاب كرديم كه شايد در آينده شغل خود را تزئين كار انتخاب كنيم و به تزئين سفره عقد مشغول شويم همچنين در اين كار ، با مردم و سليقه هاي مختلف آشنا مي شويم و همچنين به خاطر جذابيت اين كار كه دارد ، ما اين پروژه را انتخاب كرديم .

توصيف پروژه

تزئين سفره عقد يك كار جذاب است كه همه مردم ديدگاه خوبي از آن برداشت مي كنند اين برداشت به اين دليل است كه مردم زيبايي را دوست دارند و عاشق وسايل تزئيني هستند البته اين نظريه بيشتر در مورد خانم ها است تا آقايان ، خانم ها 70 درصد و آقايان 30 درصد به اين كار علاقه نشان مي دهند حالا اگر ما خواسته باشيم كه نظر كل مردم را به اين كار جلب كنيم بايد كار خوبي را به جامعه ارائه بدهيم كه بهتر است تزئين آن با انواع سليقه جور در آيد و همه آن را بپسندند ، البته اين كار به سرمايه زيادي هم احتياج دارد اگر سرمايه زياد باشد ما مي توانيم مزونهاي مختلفي را تهيه كنيم و به كار گيريم و مشتري بيشتري را جلب كنيم ، از مهمترين اينها داشتن محل كار با وسعت زياد از اهميت بيشتري برخوردار است اگر محل كار ما يك جاي بزرگ باشد كه اين جا بهتر است در يك بورس باشد مي توانيم مزونهاي مختلفي را تهيه كنيم و در اين مكان قرار دهيم و حتي مي توانيم نمونه اي از سفره عقد را تزئين نموده تا مردم بيشتر با سليقه ما آشنا شوند .

مكان سنجي 



  گزارش تخلف  |  افزودن به فایل های من | artist | تاریخ ارسال : 26 /02 /1393

نظرات کاربران :

نظری توسط کاربران ثبت نشده است.
شما هم می توانید در مورد این فایل نظر دهید.
کاربر گرامی، لطفاً توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظرات شما درباره ی این محصول در نظر گرفته شده است. در صورتی که سوالی در رابطه با این محصول دارید یا نیازمند مشاوره هستید، فقط از طریق تماس تلفنی با بخش مشاوره اقدام نمایید.
کاربر گرامی چنانچه تمایل دارید، نقد یا نظر شما به نام خودتان در سایت ثبت شود، لطفاً لاگین نمایید.