نمونه سوالات پیام نور
به فایل سون خوش آمدید

جهت استفاده بهتر از گوگل کروم استفاده نمایید.

منو كاربري
تبلیغات

سیلویکا

Image result for ‫سیویلیکا‬‎

نرم افزار آموزشی شهاب

فایل های بیشتر
آمار
تعداد دانلود فايل : 0 دانلود
امتیاز فایل : -20 امتیاز
بازدید : 545 مرتبه
گزارشات سايت

فايل هاي رايگان:
    1,657 فايل
فایل های غیر رایگان :
    5,442 فايل
فایل های ويژه:
    204 فايل
مجموع كاربران ويژه :
    0 كاربر
مجموع کاربران عادي :
    6,262 كاربر
adsads
تجزیه و تحلیل فرایند فروش خودرو در شرکت ایران خودرو دیزل
تجزیه و تحلیل فرایند فروش خودرو در شرکت ایران خودرو دیزل
تاریخ ارسال : 15 /03 /1393
دسته بندي: پابان نامه - پروژه - مقاله - تحقیق,گزارش کارآموزی و کارورزی,متفرقه
حجم فایل : 193.67 كيلوبايت
فرمت فايل هاي فشرده : word
تعداد صفحات : 102 صفحه
امتیاز : -20




قیمت : 12,000 تومان



توضیح :

این گزارش word و آماده پرینت میباشد

 

موضوع تجزیه و تحلیل فرایند فروش خودرو در شرکت ایران خودرو دیزل

 

فهرست مطالب

عنوان                                                                                                                    صفحه

پيشگفتار..................................................................................................................... 1

مقدمه.......................................................................................................................... 3

فصل اول:................................................................................................................... 6

معرفي سازمان........................................................................................................... 7

موقعيت جغرافيايي سازمان........................................................................................ 8

تاريخچه...................................................................................................................... 8

ماموريت .................................................................................................................... 8

شركت هاي زيرمجموعه............................................................................................ 11

مواد اوليه................................................................................................................... 12

معرفي سيستم مورد كارآموزي................................................................................ 14

تعريف واژه هاي خاص.............................................................................................. 20

محصولات شركت با مشخصات ............................................................................... 21

فصل دوم: شيوه هاي تجزيه و تحليل..................................................................... 23

بخش اول- مفاهيم سيستم.......................................................................................................................... 24

فهرست مطالب

عنوان                                                                                                                    صفحه

تعريف سيستم............................................................................................................ 24

اجزاي سيستم............................................................................................................ 25

انواع سيستم............................................................................................................... 32

بخش دوم- رويكرد سيستمي به عنوان روش تجزيه و تحليل..................................................... 33

رويكرد سيستمي و تجزيه و تحليل ........................................................................... 34

رويكرد سيستم و تركيب ........................................................................................... 35

ورش كلي حل مسئله در رويكرد سيستمي................................................................ 35

روش تجزيه و تحليل رويكرد سيستمي...................................................................... 38

نقش تحليل گر در فرآيند تجزيه و تحليل .................................................................. 39

بخش سوم- مروري كلي بر روشهاي سنتي تجزيه و تحليل......................................................... 40

چرخه تكاملي سيستم................................................................................................. 41

چرخه تكاملي و روش هاي تجزيه و تحليل................................................................ 41

چرخه تكاملي سنتي (تجزيه و تحليل سنتي)................................................................ 42

چرخه تكاملي سنتي و نارساييهاي آن........................................................................ 44

فهرست مطالب

عنوان                                                                                                                    صفحه

بخش چهارم- مروري كلي بر روشهاي ساخت يافته تجزيه و تحليل.......................................... 45

چرخه تكاملي ساخت يافته (تجزيه و تحليل ساخته يافته)........................................... 45

متدولوژي ساخت يافته............................................................................................... 45

ابزار ساخت يافته تجزيه و تحليل .............................................................................. 46

چرخه تكاملي ساخت يافته و مزاياي آن نسبت به چرخه تكاملي سنتي .................... 51

بخش پنجم: تكنيكها و روش هاي عمومي  مورد استفاده در تجزيه و تحليل ......................... 52

سياستها و روش هاي جمع آوري اطلاعات .............................................................. 52

انواع روشهاي جمع آوري اطلاعات........................................................................... 53

فصل سوم:................................................................................................................. 76

مروري بر فرآيند فروش ايران خودرو ديزل............................................................ 77

بخش هاي تشكيل دهند فروش ................................................................................. 81

قسمت تكميل مالي / وديعه ........................................................................................ 81

قسمت دريافت حواله و مسد...................................................................................... 87

صدور سند و حواله .................................................................................................. 90

فهرست مطالب

عنوان                                                                                                                    صفحه

بخش تغيير (نام / تيپ/ شريك)................................................................................... 91

قسمت دبيرخانه.......................................................................................................... 94

قسمت كامپيوتر و بايگاني........................................................................................... 95

امور مالي .................................................................................................................. 97

فصل چهارم:.............................................................................................................. 99

مشكلات ..................................................................................................................... 100

پيشنهادات................................................................................................................... 100

 

فصل اول

معرفي سازمان:

درسرزمين پهناوري چون ايران نگرش به شرايط خاص اقليمي حمل و نقل يكي از مهمترين اركان اقتصادي را تشكيل ميدهد. گروه صنعتي ايران خودرو ديزل (گروه صنعتي خاور سابق) بر مبناي يك ارزيابي از ميان بهترين توليد كنندگان جهاني خودرو با مونتاژ ساليانه 186 دستگاه كاميون مرسدس بنز در سال 1338 پي ريزي و تاسيس شد و با بهره جويي ازشرايط زمان ضمن ارائه بهترين خدمات فروش و بعد از فروش تدريجا سهم خود را در صنعت حمل و نقل به نسبت كيفيت بالا و تنوع توليدات مطابق با نياز كشور افزايش داد. به طوري كه بعد از انقلاب شكوهمند اسلامي ايران اعتقاد به اصل توانمندي نسبت به توسعه كارخانه و افزايش ظرفيت خطوط توليد تا مرز 80 دستگاه مشاركت فعالي را در شبكه حمل و نقل داخلي ايفا نموده و زمينه هاي لازم را براي صادرات فراهم نموده و پيوسته با سرمايه گذاري در صنايع اقماري از جمله فنرسازي ، صنايع ريخته گري و توليد موتور گامهاي موثري در زمينه خودكفايي برداشته است. ارزيابي عملكرد شركت با توزيع بيش از 13000 دستگاه انواع مختلف توليدات تا سال 1370 در ناوگان حمل و نقل داخلي كشور جزء توانايي هاي بالقوه و بالفعل موجود به حساب مي آيد.

در حال حاضر در اين كارخانه كاميون هايي با ظرفيت هاي مختلف شامل مدل هاي 2624، 1921، 608 LPمونتاژ ميشود. همچنين در اين كارخانه خط توليد خودروي ون راه اندازي شده است. پيش بيني ميشود كه گروه صنعتي ايران خودرو ديزل با راه اندازي اين خط توليد بتواند بخش عمده اي از نياز كشور را در زمينه خودروهاي آمبولانس و توريستي تأمين نمايد.

موقعيت جغرافيايي:

كارخانه ايران خودرو ديزل در كيلومتر 8 جاده تهران- ساوه واقع شده است. كل اين مجموعه تا سال 1371 در زميني به وسعت 124500 مترمربع بنا گشته است. مطالعات نشان ميدهد در طرح اوليه مجموعه 85919 مترمربع بنا به خط توليد، 8732 مترمربع بنا به فضاهاي وابسته به توليد و 2952 مترمربع بنا به فضاهاي خدماتي اختصاص داده شده است.

تاريخچه:

شركت ايران خودروديزل با نزديك به 43 سال تجربه و گردآوري كم نظير پرسنل مجرب و كارآزموده داشتن تاسيسات مدرن و توان توليد ساليانه 15000 دستگاه كاميون تحت ليسانس بنز، نامي آشنا در صنعت خودروسازي ايران و جهان است.

كارخانجات شركت ايران خودرو ديزل، بيش از 75 درصد ظرفيت توليد كاميون جمهوري اسلامي ايران را در اختيار داشته و حضور بيش از 16000 دستگاه كاميون بنز در جاده هاي ايران گواه توان فوق العاده توليدي اين مجموعه بزرگ صنعتي است.

شركت ايران خودرو ديزل كه در سال 1338 در نزديكي تهران بزرگ امروز تاسيس شد و از قديميترين و پرسابقه ترين كارخانجات توليد كاميون در منطقه محسوب ميشود.

در ضمن مدرنترين و بزرگترين كارخانه توليد كننده انواع كاميون هاي سبك نيمه سبك، نيمه سنگين و سنگين (6 تا 26 تن) در خاورميانه و مجموعه توليدكننده كاميون هاي بنز در جهان ميباشد.

لازم به توضيح است كه اين شركت تا قبل از تاريخ 27/4/78 با نام گروه صنعتي خاور فعاليت مي نمود و از آن پس به شركت ايران خودرو تغيير نام يافت. گروه صنعتي خاور درسال 1338 با مونتاژ 186 دستگاه كاميون بنز در سال فعاليت خود را شروع كرد و با بهره جويي از شرايط زمان ضمن ارائه خدمات فروش و بعد از فروش به نحوي مطلوب به تدريج سهم خود را در صنعت حمل و نقل كشور افزايش داد. اين شركت با سرمايه بيست و شش ميليون ريال كه به 260 سهم يكصد هزار ريالي تقسيم شده بود، تاسيس گرديد. درسال 1342 با توليد روزانه 18 دستگاه (6 دستگاه در هر شيفت) حركت رو به جلو را اغاز كرد و درسال 1352 اين توليد ساليانه به 2700 دستگاه رسيد و در سال 1356 به بالاترين رقم يعني 9000 دستگاه رسيد و درسال 1358 مونتاژ كاميون به 2712 دستگاه كاهش يافت. درسال 1364 جهت جلوگيري از ضرر و زيان گروه و بهبود وضعيت توليد سالن Lكارخانه راه اندازي شد. اين سالن شامل دو خط مونتاژ جداگانه است. با افتتاح اين سالن بايد ظرفيت اسمي توليد به 25000 دستگاه در سال مي رسيد، كه به علت كمبود بودجه ارزي هرگز حتي به اين رقم هم نزديك نشد و در روز حدود 57 دستگاه كاميون مونتاژ مي شد.

در حال حاضر گروه صنعتي ايران خودرو ديزل حدود 17 الي 25 دستگاه كاميون در يك شيفت كاري توليد مي كنند. سرمايه گذاري اين واحد صنعتي توسط سرمايه داران ايراني و با امتيازات كارخانجات دايملر بنز آلمان ميباشد. در سال 1352 نوع شركت از سهامي خاص به سهامي عام تبديل گرديد و پس از انقلاب اين شركت در رديف صنايع ملي شده اعلام گرديد و در حال حاضر تحت پوشش سازمان گسترش و نوسازي صنايع ايران قرار دارد كه وابسته به وزارت صنايع ميباشد. به طور كلي شركت ايران خودرو ديزل وظيفه توليد و مونتاژ كاميون هاي دايملر بنز از انواع كاميون هاي سبك، نيمه سنگين، و سنگين دار بر عهده دارد.

 

 

 



  گزارش تخلف  |  افزودن به فایل های من | pradoo | تاریخ ارسال : 15 /03 /1393

نظرات کاربران :

نظری توسط کاربران ثبت نشده است.
شما هم می توانید در مورد این فایل نظر دهید.
کاربر گرامی، لطفاً توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظرات شما درباره ی این محصول در نظر گرفته شده است. در صورتی که سوالی در رابطه با این محصول دارید یا نیازمند مشاوره هستید، فقط از طریق تماس تلفنی با بخش مشاوره اقدام نمایید.
کاربر گرامی چنانچه تمایل دارید، نقد یا نظر شما به نام خودتان در سایت ثبت شود، لطفاً لاگین نمایید.