نمونه سوالات پیام نور
به فایل سون خوش آمدید

جهت استفاده بهتر از گوگل کروم استفاده نمایید.

منو كاربري
تبلیغات

سیلویکا

Image result for ‫سیویلیکا‬‎

نرم افزار آموزشی شهاب

فایل های بیشتر
آمار
تعداد دانلود فايل : 32 دانلود
امتیاز فایل : -10 امتیاز
بازدید : 1,937 مرتبه
گزارشات سايت

فايل هاي رايگان:
    1,657 فايل
فایل های غیر رایگان :
    5,442 فايل
فایل های ويژه:
    204 فايل
مجموع كاربران ويژه :
    0 كاربر
مجموع کاربران عادي :
    6,262 كاربر
adsads
طرح کارآفرینی پرورش 100 راس گوسفند
طرح کارآفرینی پرورش 100 راس گوسفند
تاریخ ارسال : 16 /03 /1393
دسته بندي: طرح کارافرینی
حجم فایل : 48.13 كيلوبايت
فرمت فايل هاي فشرده : WORD
تعداد صفحات : 33 صفحه
امتیاز : -10




قیمت : 3,700 تومان



توضیح :

طرح کارآفرینی پرورش 100 راس گوسفند

این طرح توجیهی با فرمت WORD میباشد و شما می توانید آنرا ویرایش بکنید.

 

خلاصه اي از طرح

مقدمه

شناسنامه طرح

تامين هزينه هاي طرح

محل اجراي طرح

مجوزهاي طرح

رقباي طرح

اهداف طرح

فصل اول : سرمایه های ثابت

سرمايه هاي ثابت كه عبارتند از:

1/1 زمين

2/1  محوطه سازي

3/1 ساختمان

4/1 ماشين آلات

5/1 تاسيسات و تجهيزات

6/1 تجهيزات اداري

7/1 هزينه هاي قبل از بهره برداري

جمع كل سرما يه گذاري ثابت

فصل دوم : هزینه های جاری

هزينه هاي جاري

2/2 هزينه خريد دام

2/2هزينه تغذيه دام

3/2 هزينه پرسنل شاغل در طرح

4/2 استهلاک

شرح سرمايه گذاري طرح

درآمد سالیانه

سود و زیان ویژه يك دوره

تحقیقات ضمیمه

تغذیه

احتیاجات غذایی مهم گوسفندان

آب

انرژی

پروتئین

مواد معدنی

ویتامین ها

 

مقدمه

رشد بی رویه جمعیت در اکثر کشورهای جهان مشکلات عدیده ای را بوجود آورده که به ناچار دولتمردان را به فکر چاره جویی واداشته است. ولی از آنجا که هیچ تصمیم و اقدامی در این زمینه، نتیجه آنی و فوری را در برنخواهد داشت بایستی بالاجبار جهت تغذیه جمعیت رو به تزاید جهان و کشورمان به فکر چاره جویی جدی بود. این جمعیت متاسفانه از پراکنش نامتعادلی برخوردار بوده و فقط 3/1 آن در کشورهای پیشرفته مستقر می باشند و از طرفی کشورهای پیشرفته تولید80% پروتئین دامی جهان را دارا می باشند، از این نسبتها در می یابیم که بایستی فکر جدی در این خصوص برداشته شود تا این نسبت معکوس غذا و جمعیت به یک تعادل نسبی برسد. در آینده ما دیگر جنگهای نظامی را شاهد نخواهیم بود. بلکه جنگ آینده در خصوص غذا و تامین مایحتاج مورد نیاز هر جامعه  خواهد بود و در این میان کشورهایی می توانند روی پای خود بایستند که از تولیدات بالای محصولات کشاورزی و دامی برخوردار باشند و بتوانند علاوه بر تولید غذای مورد نیاز کشور خود، زمینه صادرات  این مواد و فرآورده ها را فراهم آورند.

امروزه در کشور ما، علیرغم واردات مواد غذایی، مصرف سرانه پروتئین دامی دارای متوسط 19 گرم در روز می باشد و این در حالی است که متوسط مصرف سرانه این ماده غذایی 24 گرم در روز و در کشورهای پیشرفته و توسعه یافته میانگین سرانه 3/57 گرم در روز می باشد.

(از F.A.Oنقل شده است).

براساس استانداردهای جهانی مصرف سرانه گوشت قرمز سرانه 5/35کیلوگرم بایستی باشد که در کشورما این رقم حدود 20 کیلوگرم در سال است و اختلاف زیادی را نسبت به مصرف سرانه جهانی نشان می دهد. پس با توجه به این اختلاف جا دارد در این خصوص سرمایه گذاری انجام پذیرد. تا انشاء ا... در آینده نه چندان دور شاهد قطع وابستگی و حتی صادرات در این زمینه باشیم.

با توجه به این که ذائقه ی مردم ایران با گوشت گوسفند گرایشی بیشتر داشته، به نظر می رسد پروار بندی بره با نیاز جامعه هماهنگی بیشتری دارد.

شناسنامه طرح

این طرح جهت پرواربندی گوسفند  در نظر گرفته شده است بطوری که نیمی از نیاز غذایی دام به صورت دستی و نیم دیگر با چرا در مراتع خوب تامین گردد و ظرفیت آن می تواند از مقدار حداقل(100 راس) به بالا تا سقف 2000 راس جهت افراد حقیقی و بیش از 2000 راس جهت افراد حقوقی باشد. میزان زمین محل تاسیسات و کشت علوفه مطابق ظرفیت دام بوده و لازم است علاوه بر زمین واجد شرایط جهت ایجاد تاسیسات ، به منظور کشت و تامین علوفه مورد نیاز زمین مناسب را تهیه کنیم تا بتواند بخشی از علوفه را تامین نماید. شرایط زمین محل تاسیسات  بشرح ذیل می باشد: رعایت  فاصله با کشتارگاه دام یکهزار متر، با کشتارگاه طیور، کارخانه  جوجه کشی و کارخانه خوراک دام پانصد متر و با واحدهای پرورشی سگ و گربه دویست 200 متر می باشد رعایت فواصل با سایر  دامداریها و مرغداریهای مجاور کمتر از پانصد متر می باشد که این مورد در خصوص مرغ اجداد یکهزار و پانصد متر و مرغ لاین سه هزار متر استثناء می باشد.

تامين هزينه هاي طرح

تأمین هزینه طرح از طریق مجریان طرح انجام می پذیرد که در این صورت بهره برداری طرح به سهولت میسر و درزمان مطلوب انجام خواهد شد. 



  گزارش تخلف  |  افزودن به فایل های من | roya20 | تاریخ ارسال : 16 /03 /1393

نظرات کاربران :

نظری توسط کاربران ثبت نشده است.
شما هم می توانید در مورد این فایل نظر دهید.
کاربر گرامی، لطفاً توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظرات شما درباره ی این محصول در نظر گرفته شده است. در صورتی که سوالی در رابطه با این محصول دارید یا نیازمند مشاوره هستید، فقط از طریق تماس تلفنی با بخش مشاوره اقدام نمایید.
کاربر گرامی چنانچه تمایل دارید، نقد یا نظر شما به نام خودتان در سایت ثبت شود، لطفاً لاگین نمایید.