توضیح :
گزارش کارآموزی آشنایی با سیستم هیدروپنوماتیک زانتیا و XM
این فایل با فرمت ورد می باشد.
فهرست مطالب
گزارش كار 1
مقدمه 12
اساس كار سيستم 12
سيستم فرمان هيدروليك 27
لولههاي هيدروليك Hydraulic Pipes 41
شير اطمينان Safety Valve 50
سيستم تعليق 52
تصحيح كننده هاي ارتفاع Height Correctors 54
شير ضد نشست Auto-Sinking Valves 58
سيستم ترمز Braking System 61
سيستم فرمان هيدروليك Power Assisted Steering 70
منابع 77
نقشههاي مدارات هيدروليكي و الكتريكي زانتيا 78
تعويض لنت چرخهاي جلو :
ابتدا چرخهاي جلو را باز كرده، سپس با بيرون آوردن خار نگهدارنده، پين را از جاي خود بيرون آورده و پس بلند كردن درب نگهدارنده لنتها و جدا كردن سيمهاي هشدار دهندة اتمام لنتها، لنتها را از جاي خود بيرون آورده و براي جا زدن لنتهاي جديد ابتدا با ابزار مخصوص سيلندر چرخ جلو بر شماره فني out 109011 T پيستون را چرخانده تا به انتها برسد كه در انتها بايد شيارهاي روي پيستون بر حالت + درآيد در غير اينصورت درب نگهدارندة لنتها بسته نميشود، جا زدن لنت جديد همانند باز كردن لنت فرسوده ميباشد، يعني سيمهاي هشدار اتمام لنت جديد را دوباره وصل ميكنيم و پس از بستن درب نگهدارنده لنت، پين را در جاي خود قرار ميدهيم و خار نگهدارنده آن را جا ميزنيم، سپس چرخها را كه با آچار 19 BOX ميليمتر بسته ميشوند را سرجاي خود ميبنديم.
تعويض لنت چرخهاي عقب :
براي تعويض لنتهاي عقب هم ابتدا چرخها را باز كرده سپس با باز كردن پيچ و مهرة 8 ميليمتر صفحة نگهدارندة لنتها را جدا كرده ولنتها را خارج ميكنيم و لنت هاي جديد را هم به همين صورت جا ميزنيم.
تعويض ريسك چرخ جلو :
براي تعويض ريسكهاي جلو، پس از باز كردن چرخها، ابتدا دو عدد پيچ T20 را كه روي ريسك بسته شده را باز ميكنيم، بعد شروع به باز كردن پيچهاي كاليپر كه با آچاربكس T50 باز ميشود ميكنيم. حالا ديسك آزاد شده، فقط كافي است با زدن چند ضربه چكش به اطراف ريسك، ريسك را از جاي خود بيرون بياوريم و نحوة بستن آن هم عيناً مانند باز كردن آن ميباشد.