نمونه سوالات پیام نور
به فایل سون خوش آمدید

جهت استفاده بهتر از گوگل کروم استفاده نمایید.

منو كاربري
تبلیغات

سیلویکا

Image result for ‫سیویلیکا‬‎

نرم افزار آموزشی شهاب

فایل های بیشتر
آمار
تعداد دانلود فايل : 1 دانلود
امتیاز فایل : 1 امتیاز
بازدید : 799 مرتبه
گزارشات سايت

فايل هاي رايگان:
    1,657 فايل
فایل های غیر رایگان :
    5,442 فايل
فایل های ويژه:
    204 فايل
مجموع كاربران ويژه :
    0 كاربر
مجموع کاربران عادي :
    6,258 كاربر
adsads
گزارش کارآموزی اجرای ساختمان مسکونی با اسکلت فلزی
گزارش کارآموزی اجرای ساختمان مسکونی با اسکلت فلزی
تاریخ ارسال : 27 /03 /1393
دسته بندي: گزارش کارآموزی و کارورزی,عمران
حجم فایل : 1.02 مگابايت
فرمت فايل هاي فشرده : word
تعداد صفحات : 52 صفحه
امتیاز : 1




قیمت : 4,500 تومان



توضیح :

این گزارش word و آماده پرینت میباشد

 

موضوع گزارش کارآموزی اجرای ساختمان مسکونی با اسکلت فلزی

 

این گزارش همراه با عکس میباشد

 

فهرست

1- مقدمه--------------------------------------------------

2 -مشخصات كارگاه و دفتر-----------------------------------

3- شرح وظايف اجمالي نظارت مقيم----------------------------

4-مشروحي از عمليات انجام شده در كارگاه-----------------------

5-اجراي اجزائ يك ساختمان فلزي----------------------------                                                          6- اجرائ سقف تيرچه بلوك-----------------------------------

7- ديوار چيني---------------------------------------------

8- وظايف كاراموزدر كارگاه -----------------------------------

 

1-مقدمه :

 

دانشجویان پس از گذراندن دروس نظری برای بروز استعداد های خویش و به کار گیری آموخته های خود و نیز کسب تجربه برای ورود به بازار ساختمان  با اخذ واحد کار آموزی و رفتن به کار گاه میتواند آموخته های تئوریک خود در دانشگاه را با آنچه که در عمل انجام می گیرد مقایسه  و تطبیق دهند .

        اين گزارش كارآموزي با توجه به كلية موارد بازديد شده در كارگاه و برخي روشهاي اجرايي كه در اين كارگاه نبوده ولي استفاده از آنها در كارگاههاي ديگر متداول است ، تهيه شده است  . سعي بر اين بوده كه در بخش كارگاهي كلية عمليات اجرائی و آزمايشات و توضيح داده شوند . در برخي مراحل نيز بازديد همراه با كنترل صورت گرفته كه كلية مراحل كنترل نيز به صورت فهرست و يا همراه با توضيح در بخش «وظايف كارآموز در كارگاه» ذكر شده‌اند . همچنين برخي از مطالب گزارش با توجه به راهنماييهاي مهندسين ناظر مقيم و يا سرپرست كارآموزي نقل گرديده كه در ادامه موارد استفاده از اين موارد نيز آمده‌اند . انجام برخي عمليات كارگاهي نياز به دلايل آئين‌نامه‌اي داشته‌اند كه بر همين اساس كلية قوانين آئين‌نامه‌اي در صورت لزوم آورده شده‌اند .

در هر قسمت از گزارش ، بنابر لزوم ، پيشنهاداتي نيز مطرح شده‌اند كه كلية اين پيشنهادات با ناظرين مقيم مطرح و مورد بررسي قرار گرفته‌اند . اين پيشنهادات در بخش « پيشنهادات ارائه شده در كارگاه» به صورت منسجم‌تري آمده‌اند .  

         در اینجا وظیفه خویش می دانم تا از راهنمایی های ارزنده استاد گرامی جناب آقای مهندس رحماني همچنین از زحمات سر پرست کار گاه جناب مهندس عباسی و مدیریت محترم شرکت فنی مهندسی ارديشآقاي مهندس مددی تشکر ویژه به عمل بیاورم و آرزوی توفیق روز افزون  آن

جنابان را از درگاه باری تعالی مسئلت دارم.

2- مشخصات كارگاه و دفتر 

 

         شركت مجري اجراي يك ساختمان مسكوني 5 طبقه در تهران بوده است .دفتر شركت مذكور به ادرس :تهران- شهرك ژاندارمري-خ مرزداران- ساختمان مريم-واحد 8 ميباشد.همچنين ساختمان احداثي به ادرس:كيانشهر- بلوار امام رضا(ع)-خ لهراسب –خ روانبخش ميباشد.  

ساختمان مسكونيبا مشخصات: 4 طبقه روي پيلوت- اسكلت فلزي ميباشد.

مصالح ساختماني پاي كار طبق مقررات شهرداري نبايست از 3/1 گذر تجاوز نمايد. شخص و يا شركت پيمانكار با توجه به سايت پلان مكانهايي را به عنوان دفتركارگاه،محل استراحت كارگران،انبار مصالح و تجهيزات و...احداث مي نمايد.

    دستگاهها و تجهيزاتي كه در كارگاه وجود دارند شامل جراثقال (در صورت نياز) ، باسكولها و جرثقيل تيفور ، موتورهاي ديزل برق ، ركتيفايرهاي متعدد براي جوشكاري ، دستگاه برش هوا ، ميكسر و پمپ دستي براي بتن‌ريزي ، دستگاههاي مخصوص آزمايشات بتن و جوش كه برخي در كارگاه موجود و بعضي ديگر بر حسب نياز توسط اپراتورها به كارگاه منتقل مي‌شوند .قسمتي از كارگاه براي ساخت و آماده سازي قطعات براي نصب در نظر گرفته شده كه به اين منظور باسكولهايي جهت مونتاژ ستونها توسط پيمانكار ساخته شده‌اند . اين باسكولها بعد از اتمام كار به راحتي قابل جمع‌آوري مي‌باشند .

     انباردار مسؤول تحويل و محافظت از مصالح وارده به كارگاه مي‌باشد . به اين ترتيب كه هرگونه مصالح به محض ورود به كارگاه با فاكتور ارائه شده كنترل و جهت انبار فاكتور مي‌شود . يعني ورود و خروج كلية مصالح دقيقاً كنترل مي‌شود . انباردار موظف است به طور شبانه روزي از انبار محافظت كند

 

 

 

 



  گزارش تخلف  |  افزودن به فایل های من | mohandes | تاریخ ارسال : 27 /03 /1393

نظرات کاربران :

  pradoo گفته :

عالییییییییییییییییییی
تاریخ ارسال : 28 /03 /1393
شما هم می توانید در مورد این فایل نظر دهید.
کاربر گرامی، لطفاً توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظرات شما درباره ی این محصول در نظر گرفته شده است. در صورتی که سوالی در رابطه با این محصول دارید یا نیازمند مشاوره هستید، فقط از طریق تماس تلفنی با بخش مشاوره اقدام نمایید.
کاربر گرامی چنانچه تمایل دارید، نقد یا نظر شما به نام خودتان در سایت ثبت شود، لطفاً لاگین نمایید.