نمونه سوالات پیام نور
به فایل سون خوش آمدید

جهت استفاده بهتر از گوگل کروم استفاده نمایید.

منو كاربري
تبلیغات

سیلویکا

Image result for ‫سیویلیکا‬‎

نرم افزار آموزشی شهاب

فایل های بیشتر
آمار
تعداد دانلود فايل : 2 دانلود
امتیاز فایل : 2 امتیاز
بازدید : 344 مرتبه
گزارشات سايت

فايل هاي رايگان:
    1,657 فايل
فایل های غیر رایگان :
    5,442 فايل
فایل های ويژه:
    204 فايل
مجموع كاربران ويژه :
    0 كاربر
مجموع کاربران عادي :
    6,262 كاربر
adsads
پروژه مالی شرکت رادیاتور ایران ( سهامی عام )
پروژه مالی شرکت رادیاتور ایران ( سهامی عام )
تاریخ ارسال : 01 /04 /1393
دسته بندي: پابان نامه - پروژه - مقاله - تحقیق
حجم فایل : 64.55 كيلوبايت
فرمت فايل هاي فشرده : word
تعداد صفحات : 28 صفحه
امتیاز : 2




قیمت : 5,900 تومان



توضیح :

پروژه مالی شرکت رادیاتور ایران ( سهامی عام  )

فهرست

  • مقدمه

 

 

  • الف – یادداشتهای توضیحی

 

  1. تاریخچه

 

  1. موضوع شرکت

 

  1. سرمایه شرکت

 

  1. محل قانونی شرکت

 

  • ب – صورتهای مالی اساسی تلفیقی

 

  1. ترازنامه تلفیقی

 

  1. صورت سود و زیان تلفیقی

 

  1. گردش حساب سود ( زیان ) انباشته تلفیقی

 

  1. صورت جریان وجوه نقد تلفیقی

 

  • پ – صورتهای مالی اساسی شرکت رادیاتور ایران ( سهامی عام )

 

  1. ترازنامه 
  2. صورت سود و زیان
  3. گردش حساب سود( زیان ) انباشته
  4. صورت جریان وجوه نقد

 

د- جدول نسبت های شرکت رادیاتور ایران وتجزیه وتحلیل

 

مجمع عمومی عادی صاحبان سهام

 

به پیوست صورتهای مالی تلفیقی به همراه صورتهای مالی شرکت رادیاتور ایران سهامی عام  ( شرکت اصلی ) مربوط به سال منتهی به 29 اسفند ماه 1381 تقدیم می گردد . اجزای تشکیل دهنده صورتهای مالی به قرار زیر است :

 

  • الف – یادداشتهای توضیحی

تاریخچه

موضوع شرکت

سرمایه شرکت

محل قانونی شرکت

  • ب – صورتهای مالی اساسی تلفیقی

ترازنامه تلفیقی

صورت سود و زیان تلفیقی

گردش حساب سود ( زیان ) انباشته تلفیقی

صورت جریان وجوه نقد تلفیقی

  • پ – صورتهای مالی اساسی شرکت رادیاتور ایران ( سهامی عام )

ترازنامه 

صورت سود و زیان

گردش حساب سود( زیان ) انباشته

صورت جریان وجوه نقد

  • د- جدول نسبت های شرکت رادیاتور ایران وتجزیه وتحلیل انها

صورتهای مالی تلفیقی گروه  وصورتهای مالی شرکت رادیاتور ایران 0 سهام عام ) براساس استانداردهای حسابداری تهیه شده و درتاریخ 28/02/82 به تایید هیات مدیره شرکت رادیاتور ایران ( سهامی عام ) رسیده است .

     اعضاء هیات مدیره                                                                سمت

     ----------------                                                              -------------

                                                                          مدیرعامل و عضو هیات مدیره

                                                                                    رئیس هیئت مدیره

                                                                               نائب رئیس هیئت مدیره

                                                                                   عضوهیات مدیره

                                                                                    عضو هیات مدیره

 

وسعت یک کانال توزیع ، مرتبط است با تعداد کلی کانالهای مختلف ( مثل خرده فروشان ) که در هر یک از سطوح استفاده می شوند ( شکل 2 – 7 ) . یک سازنده می تواند تصمیم بگیرد که طول کانال توزیع را برای محصولش ، با قطع عمده فروشان و خرده فروشان و فروش مستقیم به مصرف کننده ، کوتاه کند. وسعت کانال می تواند با فروش کالاها فقط از طریق یک شرکت فروشگاههای خرده فروش ، کاهش یافته اند . از سوی دیگر ، آن ممکن است با فروش ، از طریق تنوع وسیعتری از فروشگاه ها افزایش یافته باشد . تمبرها ، زمانی فقط از طریق اداره های پست یا ماشین های تمبر ، فروخته می شدند ، تا اینکه تصمیم گرفته شد که آنها را از طریق دامنه ای از نمایندگی های فروش ، شامل ادارات پست ، روزنامه فروشی ها و شیرینی فروش ها ، بفروشند .

فایده ی یک کانال توزیع مستقیم ، برای یک خریدار ، یعنی وقتی که آن به طور

 

  • شکل 2 – 7    وسعت و طول کانال

 

                                                            طول کانال :

 

                  خریدار              خرده فروش                   عمده فروش                      سازنده

 

                                                            واسطه ها

 

                                                         وسعت کانال :

                                                         خرده فروش

                                                         خرده فروش

                      خریدار                          خرده فروش                         سازنده

                                                         خرده فروش

                                                         خرده فروش

                                                         خرده فروش

 

 

مستقیم با خریدارش انجام می شود ، این است که شرکت می تواند کنترل فعالیتهای کانال را در اختیار داشته باشد . آن می تواند ارتباطی مستقیم با خریداران داشته باشد که می تواند درکی بهتر از احتیاجات آنها و آگاهی سریعی از هرگونه مشکلی که ایجاد می شوند را ایجاد کند و سریعا" به تغییرات موجود در بازار و احتیاجات ویژه ی بخش های بازار ، پاسخ دهد . از سوی  دیگر ، با استفاده از واسطه های متخصص ، مثل خرده فروش ها ، در فروش کالاها ، شرکت   می تواند از تخصص آنها در بخش به خصوصی از زنجیره های توزیع ، استفاده کند .

 

 

 

پروژه مالی شرکت رادیاتور ایران ( سهامی عام  )

 



نظرات کاربران :

نظری توسط کاربران ثبت نشده است.
شما هم می توانید در مورد این فایل نظر دهید.
کاربر گرامی، لطفاً توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظرات شما درباره ی این محصول در نظر گرفته شده است. در صورتی که سوالی در رابطه با این محصول دارید یا نیازمند مشاوره هستید، فقط از طریق تماس تلفنی با بخش مشاوره اقدام نمایید.
کاربر گرامی چنانچه تمایل دارید، نقد یا نظر شما به نام خودتان در سایت ثبت شود، لطفاً لاگین نمایید.