نمونه سوالات پیام نور
به فایل سون خوش آمدید

جهت استفاده بهتر از گوگل کروم استفاده نمایید.

منو كاربري
تبلیغات

سیلویکا

Image result for ‫سیویلیکا‬‎

نرم افزار آموزشی شهاب

فایل های بیشتر
آمار
تعداد دانلود فايل : 0 دانلود
امتیاز فایل : 3 امتیاز
بازدید : 851 مرتبه
گزارشات سايت

فايل هاي رايگان:
    1,657 فايل
فایل های غیر رایگان :
    5,442 فايل
فایل های ويژه:
    204 فايل
مجموع كاربران ويژه :
    0 كاربر
مجموع کاربران عادي :
    6,262 كاربر
adsads
پروژه استراتژی برای مدیریت کیفیت جامع
پروژه استراتژی برای مدیریت کیفیت جامع
تاریخ ارسال : 02 /04 /1393
دسته بندي: پابان نامه - پروژه - مقاله - تحقیق,علوم انسانی,مدیریت
حجم فایل : 166.78 كيلوبايت
فرمت فايل هاي فشرده : WORD
تعداد صفحات : 54 صفحه
امتیاز : 3




قیمت : 2,900 تومان



توضیح :

پروژه استراتژی برای مدیریت کیفیت جامع

 

فهرست مطالب
عنوان صفحه
مقدمه 1
برنامه ریزی استراتژیک 2
مدلهای برنامه ریزی استراتژیکی 4
مجموعه اطلاعات 12
ابزار و ارزشیابی 14
مدل پیشنهاد شده 17
ایده 21
ماموریت 23
اهداف 24
سیاست کیفیت و مداخله برنامه ریزی 33
ارزش مدیریت نتیجه طبیعی برای ارزش آگاهانه است 44
برنامه ریزی اجرایی 46
ارزیابی و بازخورد 47
نتیجه گیری 48
منابع 51

 

 
مقدمه :
       مديريت كيفيت جامع TQM  ، براي فرازير(1997) پيوستگي پيشرفت كيفيت است . 
(CQT) ، CQT‌ صرفاً واژه فني نيست .دلايل مهمي براي معني كلي وجود دارد . اينجا تاكيد در تداوم (پيوستگي) كوشش ها در پيشرفت كيفيت است ، بعلاوه كيفيت 
مثل يك سفر بي پايان است . مثل يك موضوع تمرين شده  كيفيت بطور قرار دادي
 در ليست آيتم هايي كه در موسسه آموزشي مديريت مي شود شكل نمي گيرد . 
سطوح مديريت كيفيت شبيه دلفين ها است مثلاً زمانيكه يك بحراني يا يك 
رانش ناگهاني كه بستگي به تغيير در گارد نگهبان موسسه دارد يا چالش هاي خارجي و تهديد و غيره وجود دارد . 
       چالشي كه از پس جهاني شدن مي آيد در يك مقايسه تند ، TQM فلسفه طرح شده توسعه را تشويق مي كند . اين دلالت بر اين دارد كه روش اينجا و حالا يا مديريت وضع كننده مناسب نيست ، موسسه نياز به ايده آتي جائيكه آن قصد رفتن به 5 سال يا 10 سال بعدي را دارند . ايده و پيش بيني درون اهداف و فعاليت ها تبديل شده اند ، روشهاي كامل كننده آنها به دقت توضيح داده شده بودند . از اين رو برنامه ريزي يك عنصر سازنده ضروري در قبول TQM در موسسات آموزشي 
مي شود . تقريباً هر نويسنده اي عبارت  «برنامه ريزي استراتژيك  » را نسبت به برنامه ريزي به كار برده است . چرا برنامه ريزي استراتژيك ؟ 
آن چه معني اي مي دهد ؟ 
 
برنامه ريزي استراتژيك :
       كلمه « استراتژي  يك  معني ضمني از روش هاي قبول مقدماتي در جنگ دارد. معني هندي كلمه , استراتژي “ ران – ني تي است (ران براي جنگ و ني تي براي روش يا اصول  ) . اما چه دليلي بايد براي  ا هميت كلمه استراتژي از زبان ميانجي جنگ درناحيه مديريت  كارخانه اي خدمات يا آموزش باشد ؟ 
در جنگ ، استراتژي تمركز در يك هدف مفرد دارد : پيروزي و پيروزي ، نه برنامه ريزي براي شكست . 
آن حتي تصور مفهوم يادگيري از شكست را ندارد . دومين و شركت كننده
 دستور براي پيروزي آخرين بهاي زندگي انسان ،‌مجهز سازي و پول است 
سومين ، جنگ بايد در كوتاهترين زمان به پيروزي بيانجامد . 
چهارمين جنگ براي حمله كردن بيشترين درجه جراحت پذير ي
 در مخالفت با بزرگترين قدرت برنامه ريزي مي شود . 
پنجمين زمانبندي حمله بينهايت براي استراتژي جنگ مهم است . 
ششمين صف آرايي ماهرانه ارتش ، نيروي دريايي و نيرويي هوايي تعيين 
كننده است بنابر اين آنها همديگر را كامل مي كنند و جمع افزايي را در
 مقابل جنگ بوجود مي آورند . اينجا مي تواند تعداد جزئيات ديگري
از استراتژي جنگ باشد . اما چطور آنها براي آموزش و مديريت كيفيت مهم هستند ؟ در نتيجه ما با عبارات زير آنرا تعبير مي كنيم : 
 
 

استراتژی برای مدیریت کیفیت جامع



نظرات کاربران :

نظری توسط کاربران ثبت نشده است.
شما هم می توانید در مورد این فایل نظر دهید.
کاربر گرامی، لطفاً توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظرات شما درباره ی این محصول در نظر گرفته شده است. در صورتی که سوالی در رابطه با این محصول دارید یا نیازمند مشاوره هستید، فقط از طریق تماس تلفنی با بخش مشاوره اقدام نمایید.
کاربر گرامی چنانچه تمایل دارید، نقد یا نظر شما به نام خودتان در سایت ثبت شود، لطفاً لاگین نمایید.