نمونه سوالات پیام نور
به فایل سون خوش آمدید

جهت استفاده بهتر از گوگل کروم استفاده نمایید.

منو كاربري
تبلیغات

سیلویکا

Image result for ‫سیویلیکا‬‎

نرم افزار آموزشی شهاب

فایل های بیشتر
آمار
تعداد دانلود فايل : 1 دانلود
امتیاز فایل : 8 امتیاز
بازدید : 171 مرتبه
گزارشات سايت

فايل هاي رايگان:
    1,657 فايل
فایل های غیر رایگان :
    5,442 فايل
فایل های ويژه:
    204 فايل
مجموع كاربران ويژه :
    0 كاربر
مجموع کاربران عادي :
    6,265 كاربر
adsads
کارآفرین موفق
کارآفرین موفق
تاریخ ارسال : 11 /04 /1393
دسته بندي: پابان نامه - پروژه - مقاله - تحقیق
حجم فایل : 100.5 كيلوبايت
فرمت فايل هاي فشرده : word
تعداد صفحات : 22 صفحه
امتیاز : 8




قیمت : 1,800 تومان



توضیح :

کارآفرین موفق

فهرست

کار آفرين کيست؟

تاثير محيط بر فعاليت هاي کارآفرينانه

آيا اين رشد بيانگر جهش ناگهاني در تولد کارآفرينان است

صاحبان مشاغل کوچک

مشاغل فاميلي

يك كارآفرين موفق به راستي كيست؟

کارآفرین چیست

انواع كارآفرينان

کارآفريني و اقتصاد

کارآفريني و اشتغال

 

کارآفريني و رشد فن آوری

 

کار آفرين کيست؟

افرادي که يک فرصت شغلي جديد در صنعت ايجاد مي کنند کار آفرين هستند. آنها اغلب اين کار را با ايجاد شرکتي تازه انجام مي دهند. اما آنها همچنين فرصتهاي جديد شغلي را با ورود يک محصول يا ايجاد يک بازار جديد بوجود مي آورند. بنابراين که در کارخانجات بزرگ خطوط توليد تازه اي به راه مي اندازند و يا با ايجاد بخش هايي تازه که قبلاً وجود نداشت باعث ايجاد بازاري جديد مي شوند با اين تعريف کارآفرين هستند. به بيان کلي تر کارآفرينان منابع را مديريت مي کنند تا چيز تازه اي بسازند اعم از شغل تازه يا کالا يا خدمت يا حتي بازار تازه-

آنچه کارآفرينان موفق را از کارآفرينان ديگر متمايز مي کند سرعت توسعه فعاليت اقتصادي آنان است. آنهايي بيشتر موفق هستند که فعاليت اقتصاديشان را بتوانند به سرعت رشد دهند. آنها موقعيت هايي را که در بازار ديگران به آنها توجهي نمي کنند مي يابند و همين ايده بهره برداري کردن از اين موقعيت ها را در ذهن آنها شکل مي دهد. آنها خودشان را بخوبي در بازاري که در حال انتقال و تغيير است جا مي اندازند که از اين نظر مبتکر و مخترع شناخته مي شوند. آنها به دقت پيش بيني مي کنند که جهت بازارها در حال تغيير است و سپس آماده مي شوند که بازارها  را به راه بيندازند که اين کار را قبلاً کسي انجام نداده بود.

مردم اغلب فکر مي کنند کارآفرينان در ابتدا موفق هستند چون آنها کالا يا خدمات تازه اي ابداع مي کنند مثل موتور جستجور ياهو. اما اينطور نيست و اغلب کارآفرينان موفق کار خود را با افزايش در کيفيت يک کالا يا محصول ايجاد مي کنند بدون اينکه چيز تازه ايجاد کرده باشند. آنها اطلاعات کوچکي روي آنچه ديگران انجام مي داده اند ايجاد مي کنند.

کارآفرينان پس از شروع کار خود به مشتريان توجه مي کنند و با آرامي با اصلاحات ديگر خود را مطرح مي سازند. سپس آنها به سرعت آنچه انجام مي دهند را متعادل مي سازند و اين فرايند را بارها تکرار مي کنند پيشنهاد بهبود کيفيت مطرح شده از طرف  JerryGreenfild Ben cohenمنجر به موفقيت براي آنها شد. آنها شروع به ساختن بستني با قيمت بالاتر با قطعاتي از ميوه روي آن کردند اين بستني ها براي پاسخ به نياز مشترياني ساخته شد که بستني هاي ساده را دوست نداشتند در آن زمان توليد کنندگان بزرگ بستني در بازار بستني ميوه اي جديد وجود نداشتند و اين بازار جديدي بود که توسط اين دو نفر ايجاد شد.

Jack Burton  کار آفرين ديگري است که از Vermontشروع کرد. او با بهبود طراحي کالايي که اولين بار در 14 سالگي با آن آشنا شده بود توانست به موفقيت دست يابد با گذشت مدت کمي ا ز فارغ التحصيلي از نيويورک نقل مکان کرد و تخته اسکي هاي Burtonرا درست کرد. او مي گويد ؟ بسياري از مردم فکر مي کنند من تخته اسکي جديدي اختراع کرده ام در حالي که اين درست نمي باشد؟

طرح اوليه تخته اسکي ها بوسيله شرکت  Brun swickساخته شد در حالي که اين شرکت هيچ گاه پيشرفتي در تخته اسکي هاي ساخته شده ايجاد نکرد. فلسفه Burtonبهبود آنچه جا دارد بر اساس نيازهاي واقعي مشتريان بود. Burtonاين مساله را به همگان ياد داد که: اگر محصولات اصلي براي مردم کسالت آور باشد آنها حاضرند با پرداخت پول بيشتر کالاي با کيفيت تري بخرند.

- تاثير محيط بر فعاليت هاي کارآفرينانه:

طي ده سال اخير کارآفرينان ميليونها فرصت شغلي تازه در جهان ايجاد کرده اند. از هر شش دانشجوي رشته مشاغل يک نفر مي گويد هدف شخصي اش تاسيس يک شرکت اختصاصي است و کارشناسان پيش بيني مي کنند در آينده سازمانهاي بسياري متولد شوند. به ويژه افزايش فعاليتهاي جسورانه  (venture creation)در بين زنان، مهاجران و اعضاي گروههاي کوچک و رده پايين پيش بيني مي شود. سهم شغل هاي ايجاد شده بوسيله زنان کارآفرين از 24% در سال 1975 به 40% در سال 2000 افزايش يافته است.

آيا اين رشد بيانگر جهش ناگهاني در تولد کارآفرينان است؟

پاسخ منفي است چون سرعت کارآفريني با شرايط محيط کم يا زياد مي شود. در ايالات متحده سرعت فعاليتهاي کارآفرينان در دهه 1920 افزايش يافت و پس از آن در دهه 1930 کاهش يافت و پس از آن و بعد از جنگ جهاني دوم افزايش و پس از آن کاهش چشمگيري از سال 1950 تا 1980 داشت دهه اخير دوره ديگري از رشد کارآفريني به علت اختراعات انجام گرفته در تراشه ها، کامپيوترها و وسايل ارتباط جمعي راه دور و تکنولوژي ارتباطات مي باشد. 

 

کارآفرین موفق



  گزارش تخلف  |  افزودن به فایل های من | baran364 | تاریخ ارسال : 11 /04 /1393

نظرات کاربران :

نظری توسط کاربران ثبت نشده است.
شما هم می توانید در مورد این فایل نظر دهید.
کاربر گرامی، لطفاً توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظرات شما درباره ی این محصول در نظر گرفته شده است. در صورتی که سوالی در رابطه با این محصول دارید یا نیازمند مشاوره هستید، فقط از طریق تماس تلفنی با بخش مشاوره اقدام نمایید.
کاربر گرامی چنانچه تمایل دارید، نقد یا نظر شما به نام خودتان در سایت ثبت شود، لطفاً لاگین نمایید.