نمونه سوالات پیام نور
به فایل سون خوش آمدید

جهت استفاده بهتر از گوگل کروم استفاده نمایید.

منو كاربري
تبلیغات

سیلویکا

Image result for ‫سیویلیکا‬‎

نرم افزار آموزشی شهاب

فایل های بیشتر
آمار
تعداد دانلود فايل : 0 دانلود
امتیاز فایل : 1 امتیاز
بازدید : 202 مرتبه
گزارشات سايت

فايل هاي رايگان:
    1,657 فايل
فایل های غیر رایگان :
    5,442 فايل
فایل های ويژه:
    204 فايل
مجموع كاربران ويژه :
    0 كاربر
مجموع کاربران عادي :
    6,263 كاربر
adsads
مقاله ریاضیات
مقاله ریاضیات
تاریخ ارسال : 14 /04 /1393
دسته بندي: پابان نامه - پروژه - مقاله - تحقیق
حجم فایل : 133.36 كيلوبايت
فرمت فايل هاي فشرده : word
تعداد صفحات : 21 صفحه
امتیاز : 1




قیمت : 1,500 تومان



توضیح :

مقاله : ریاضیات

این مقاله با فرمت wordو آماده پرینت می باشد

ریاضیات

عموما مطالعهالگویساختار، تحول، و فضا تعریف شده است؛ بصورت غیر رسمی تر، ممکن است بگویندمطالعهاعداد و اشکالاست.تعریف ریاضیاتبر حسب وسعت دامنة آن و نیزبسط دامنة فکر ریاضی تغییر کرده است.
ریاضیاتزبانی خاص خود دارد،که درآن به جای کلمات و علائم نقطه گذاری از اعداد و نمادها استفاده میشود. در منظرصاحبان فکر، تحقیق بدیهیاتساختارهایمجرد تعریف شده، با استفاده از منطق و نماد سازی ریاضی میباشد.
نخستیناعدادثبت شده خطوطی بودند که روی یک چوبکشیده میشدند،که اصطلاحا آنها را چوبخط مینامیدند.این خطوط به شکل دسته های کوچک دویا پنج تایی کشیده میشدند.سرانجام به این دسته ها نمادهای خاصی اختصاص داده شد(5،2و غیره)و یک دستگاه حساب ایجاد شد.
ریاضیدانان نمادهای خاصی را به جای کلماتیاز قبیلبه اضافهومساوی است باوضع کردند،همچنین کلمات خاصی رابرای بیان مفاهیم جدید ابداع کردند.
چنانکه زمانی آن ار علم عدد ، زمانی علمفضا ، گاه علم کمیات ، و زمانی علم مقادیر متصل و منفصل خوانده اند.ریاضیات دربارهحساب ،هندسه،جبر و مقابله بحث می کند که ما در اینجا به سراغ تاریخ هر یک از آنها می رویم.
ساختارهای بخصوصی که در ریاضیات مورد تحقیق و بررسی قرار میگیرند اغلب در علومطبیعی منشاء دارند، و بسیار عمومی درفیزیک،ولی ریاضیات ساختارهای دلایلی را نیز بررسی می نماید که بصورت خالص در مورد باطنریاضی است، زیرا ریاضیات می توانند برای مثال، یک عمومیت متحد شده را برایزیر-میدانهای متعدد، یا ابزارهای مفید را برای محاسبات عمومی، فراهم نماید. درنهایت، ریاضیدانان بسیاری در مورد مطالبی که مطالعه می نمایند که منحصرا دلایل علمیمحض داشته، ریاضیات را بصورت هنری برای پروراندن علم، صرف نظر از تجربی یا کاربردی،می نگرند.
حساب، علم اعداد است. واژه انگلیسیحساب، از کلمه اییونانی به معنای اعداد گرفته شده است.
در آغاز شهرنشینی ، انسان گوسفندان ،گاوها و سایر حیوانات خود را با انگشتانش می شمرد. در واقع کلمةدیژیتکهبرای شمارش اعداد از 0 تا 9 به کار می رود، از یک کلمة لاتین به معنایانگشتگرفته شده است.
بعدها انسان با علامت زدن روی چوب یا درخت ، اشیاء را می شمرد. اما این روش به زودی جای خود را به استفاده از علامتهایی باری هر یک از اعداد داد.
هندسهمطالعه انواع مختلف اشکالوخصوصیاتآنهاست. همچنین مطالعهارتباط میان اشکال،زوایاوفواصـلاست.



  گزارش تخلف  |  افزودن به فایل های من | NEGAR20 | تاریخ ارسال : 14 /04 /1393

نظرات کاربران :

نظری توسط کاربران ثبت نشده است.
شما هم می توانید در مورد این فایل نظر دهید.
کاربر گرامی، لطفاً توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظرات شما درباره ی این محصول در نظر گرفته شده است. در صورتی که سوالی در رابطه با این محصول دارید یا نیازمند مشاوره هستید، فقط از طریق تماس تلفنی با بخش مشاوره اقدام نمایید.
کاربر گرامی چنانچه تمایل دارید، نقد یا نظر شما به نام خودتان در سایت ثبت شود، لطفاً لاگین نمایید.