نمونه سوالات پیام نور
به فایل سون خوش آمدید

جهت استفاده بهتر از گوگل کروم استفاده نمایید.

منو كاربري
تبلیغات

سیلویکا

Image result for ‫سیویلیکا‬‎

نرم افزار آموزشی شهاب

فایل های بیشتر
آمار
تعداد دانلود فايل : 0 دانلود
امتیاز فایل : 11 امتیاز
بازدید : 505 مرتبه
گزارشات سايت

فايل هاي رايگان:
    1,657 فايل
فایل های غیر رایگان :
    5,442 فايل
فایل های ويژه:
    204 فايل
مجموع كاربران ويژه :
    0 كاربر
مجموع کاربران عادي :
    6,262 كاربر
adsads
مقاله بازاریابی و فروش
مقاله بازاریابی و فروش
تاریخ ارسال : 14 /04 /1393
دسته بندي: پابان نامه - پروژه - مقاله - تحقیق
حجم فایل : 10.32 كيلوبايت
فرمت فايل هاي فشرده : WORD
تعداد صفحات : 12 صفحه
امتیاز : 11




قیمت : 1,500 تومان



توضیح :

مقاله بازاریابی و فروش

این مقاله با فرمت WORD میباشد و شما میتوانید آنرا ویرایش کنید و همچنین آماده پرینت است.

 

فهرست مطالب

بازاريابي و فروش

مقدمه:

اصول بازاريابي

تعريف بازاريابي

بازاريابي در بازرگاني پيش رفته

عناصر شبكه توزيع براي فروش

عمده فروش ها

خرده فروش ها

نمايندگان انحصاري

ساير عناصر شبكه فروش

تبليغات

معرفي شركت ايمن تصوير

شناخت ظرفيت بازار

 

مقدمه:

توليد فعاليتي نيست كه در مرحلة يافتن عرضة كالاي نهايي بر تمام شده به حساب آيد. بلكه ميتوان فرآيند بهم پيوسته اي از برنامه ريزي مواد تا برنامه ريزي خدمات پس از فروش، محسوب شود. ضعف و نارسايي در هر مرحله از اين تسلسل، توقف اين جريان و در نهايت ركود اقتصادي را به دنبال خواهد داشت. ضعف و نارسايي در برنامه ريزي فروش، يعني كاهش و بازايستادن توليد و توقف در توليد يعني بيكاري و بيكاري يعني فقدان درآمد و قدرت خريد، و نبود درآمد يعني ركود در فروش و مجدداً ادامة اين فرآيند.

بنابراين توليد از حلقه هاي به هم پيوسته اي تكوين مي يابد كه رشتة خاصي را هويت ميدهد و هر مرحله از اين جريان دارذاي اهميت خاص خود ميباشد كه قرار نگرفتن آن در جايگاه بايسته خود در هويت و فعاليت اين زنجيره خلل وارد مي سازد و استمرار و پويايي و توسعة آن منوط به استراتژي هاي بازاريابي و كاوش در بازارهاي بكر و دست يافتني خواهد  بود. بازخورهايي كه از بازار به دست مي آيد، برنامه ريزي توليد و چند و چون ظرفيت و برنامه ريزي در تداركات مواد و بازرگاني را مشخص مي سازد و داشتن اطلاعات از روز اقتصادي و بازار، سطح درآمدها، شرايط رقبا، اختراعات جديد، تقاضاي دوره هاي قبل سيالي خواهد بود كه فعاليت ها و فرآيند توليد و فروش را روان نموده و سياست تبليغاتي و استراتژي توسعة بنگاه را مشخص مي سازد.

تصميم در مقياس و اندازه باقي ماندن در بازار و يا خارج و وارد شدن از بازار كنوني به بازار جديد، رويه هاي توزيع مناسب، رقابت و فرصت هاي آينده بنگاه، به مديريت و مطالعات بازاريابي سپرده خواهد شد و سياست تبليغاتي براساس اطلاعاتي مذكور شكل ميگيرد.

تبليغ به معناي رساندن پيام يا خبر است و بر روي بينش ها و انديشه ها و ديدگاههاي رواني و رفتار مصرف كننده مطالعه و تكيه مي نمايد و مديريت تبليغات با درك عملكرد بازار، سعي در تعويض يا تثبيت ذهنيت مصرف كننده را دارد.

 

وظيفة اصلي تبليغات تحريك، و تشويق و ترغيب مصرف كننده به مصرف كالاي موردنظر عنوان ميشود و جذب و تمايل و دگرگوني سليقه ها و انگيختن و تحريك عواطف، و تمهيد در پذيرفتن و القاي عقايد از روشهاي غيرمستقيم و ابزارهاي تصويري و نمايشي، زبان، نوشتار، خط و انجام مي پذيرد. بنابراين آگاهي و معرفت به رمزها و فنون بازاريابي براي هر فرد و موسساتي كه فعاليت اقتصادي مي نمايد لازم است.



  گزارش تخلف  |  افزودن به فایل های من | 20002014 | تاریخ ارسال : 14 /04 /1393

نظرات کاربران :

نظری توسط کاربران ثبت نشده است.
شما هم می توانید در مورد این فایل نظر دهید.
کاربر گرامی، لطفاً توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظرات شما درباره ی این محصول در نظر گرفته شده است. در صورتی که سوالی در رابطه با این محصول دارید یا نیازمند مشاوره هستید، فقط از طریق تماس تلفنی با بخش مشاوره اقدام نمایید.
کاربر گرامی چنانچه تمایل دارید، نقد یا نظر شما به نام خودتان در سایت ثبت شود، لطفاً لاگین نمایید.