نمونه سوالات پیام نور
به فایل سون خوش آمدید

جهت استفاده بهتر از گوگل کروم استفاده نمایید.

منو كاربري
تبلیغات

سیلویکا

Image result for ‫سیویلیکا‬‎

نرم افزار آموزشی شهاب

فایل های بیشتر
آمار
تعداد دانلود فايل : 1 دانلود
امتیاز فایل : 3 امتیاز
بازدید : 712 مرتبه
گزارشات سايت

فايل هاي رايگان:
    1,657 فايل
فایل های غیر رایگان :
    5,442 فايل
فایل های ويژه:
    204 فايل
مجموع كاربران ويژه :
    0 كاربر
مجموع کاربران عادي :
    6,258 كاربر
adsads
گزارش کارآموزی در تعاونی روستایی
گزارش کارآموزی در تعاونی روستایی
تاریخ ارسال : 25 /04 /1393
دسته بندي: گزارش کارآموزی و کارورزی
حجم فایل : 1.52 مگابايت
فرمت فايل هاي فشرده : WORD
تعداد صفحات : 158 صفحه
امتیاز : 3




قیمت : 7,900 تومان



توضیح :

موضوع :   دانلود گزارش کارآموزی در تعاونی روستایی

این گزارش با فرمت WORD میباشد و شما میتوانید آنرا ویرایش کنید و همچنین آماده پرینت است.

 

کار آموزی در تعاون روستایی معرفی سازمان
چشم انداز بلند مدت سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در توسعه سازمانی
 
 
فهرست مطالب : 
 
چکیده
کلیدواژه(ها)
مقدمه
پیدایش پورتال
از پورتال تا یک محل کار الکترونیکی
پورتال‌های سازمانی
چارچوب یک پورتال
اجرای مدیریت در پورتال‌های سازمانی
پورتال چیست
ساده ترین کاربران
سرویس های متداول در اینترنت
تفاوت های بین وب سایت و پورتال
ویژگی های پورتال
لیستی از ویژگیهای پورتال
انواع پورتال
محتوا
پورتال افقی ( Horizontal Portal – Hortal )
پورتال عمودی ( Vertical Portal- Vortal )
طبقه بندی پورتال(تصویر)
پورتالهای تجاری) Commercial Portal )
پورتالهای سازمانی ( Enterprise Portal)
اجزای فنی پورتال
Taxonomy
Crawler
Metadata repository
Portlet
Categorization Engine
Filter
Index
Virtual Card
User Profiles
Content Management System
EAI- Enterprise Application Integration
Development Standards and Protocols
XML
WSDL
SOAP
UDDI
نتیجه گیری
مدیریت رده ها
پیغام خطا
چیدمان سایت
معرفی اشیاء قابل نمایش
تاریخ و زمان
جستجو
تقویم
زبانها
نقشه سایت
نوار راهبری
منوی اشیاء عمودی (افقی)
منوی رده های افقی (عمودی)
ورود اطلاعات در آرشیو ها
آرشیو اخبار
آرشیو تقویم
مدیریت درخت ها
بایگانی ها
مدیریت زبان و مترجم
مدیریت زبانها
مدیریت مترجم
سیستم امنیت و مجوزدهی
مدیریت کاربران
مدیریت گرو ه ها
مدیریت نقش ها
تعیین عضویت افراد در رده
لیست عضویت در رده
آدرس portal سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران

 

کار آموزی در تعاون روستایی معرفی سازمان
چشم انداز بلند مدت سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در توسعه سازمانی

 

معرفی سازمان:

سازمان مركزی تعاون روستایی در سال1342 تاسیس شد و دولت وقت ایران تعهد كرد كه به سرویسهای تكنیكی ، آموزشی، تجاری و كمك اعتباری به شركت تعاونی های گروهی و فردی كشاورزیادامه دهد. باوجود شبكه گسترده تعاونيهاي روستائي وكشاورزي بعنوان دوبال توانمنددولتي ( سازمان مركزي تعاون روستائي ايران ) وغيردولتي ( شبكه تعاوني روستائي ايران) بخش كشاورزي رادرحصول اهداف استراتژيك خريد محصولات كشاورزي وپايداري وتنظيمبازار وتوسعه پايدار روستا نقش اساسي ايفا مي نمايد.
در حال حاضر دو هزار و نهصدو سي و نه شركت تعاونی روستایی گروهی بااعضای كل 4.515.842نفر عضووسرمایه 447.792.003.887 ریالاست.
سازمان مرکزی تعاون روستایی که بر اساس قانون عهده دار امر هدایت، نظارت وحسابرسی شبکه گسترده تعاونیهای روستایی و کشاورزی می باشد،دارای 31 شعبه در استانها، 234 نمایندگی در شهرستانها، 12 مدیریت و25 ادارهدر مرکز بوده که جمعادارای5.992 پستسازمانیبوده که فعلا باتعداد 2.920نفر پرسنلدرکل کشور وظایف محوله را انجام می دهد.

      تعاونيها درايران پيشينه ايدرحدود شصت ساله دارند وتعاونيهاي روستايي وكشاورزي بعنوان تعاونيهاي چند منظورهعام وارد پنجمين دهه حضور وفعاليت خود درروستاهاي كشورشده اند. تعاونيهاي روستائي به واقع پس ازانجام اصلاحات ارضي  درسال 1341درجهت حمايت ازكشاورزان وتوليدكنندگان كه صاحب اراضي شده بودند شكل گرفت وپا بهعرصه روستاگذاشت.
درك نياز مشاركت مردمي، استفاده ازمنابع مالي اندك كهتوسط اعضاء اندوخته ميگردد ولزوم استفاده بهينه ازعنصرمديريت روستايي مورد نظر موجبگرديد كه درروستاها، شركتهاي تعاوني روستايي وكشاورزي تاسيسگردد.

چشم انداز بلند مدت سازمان مرکزیتعاون روستایی ایران در توسعه سازمانی:

1-توسعهICT در مقولهبرقراري ارتباطات شبکه اي با توجه به پيشرفت تکنولوژي (3G و يا 4G).

 

2- توسعهICT درشرکتهاواتحادیه های تعاون روستایی وفعالیت در جهت کاهش میزان شکافدیجیتالی درسطوح اجتماعی و بین المللی.
 
3- توسعهICT در سطوح مختلف سازمانمرکزي و کليه  سازمانها، اتحادیه و شرکتهای تابعه استاني و شهرستاني.
4- توسعهICT در روستا در جهت پیش بینی میزان محصول، بارش سالیانه و وضعیت جوی و...
5- توسعهICT در شرکتهاي تعاوني روستائي ، کشاورزي و تعاونيهايزنان.
6- توسعهICTوبهره گیری از سیستمهای خبره در کشاورزی(Expert Systems).
7- توسعهICT در کليه فروشگاههاي مصرف شبکه و استقرار سیستم مکانیزهفروشگاه زنجیره ای روستا و...
8- توسعهICT در نمايندگيهاي جايگاه موادنفتي.
9- توسعهICT در ورابط بين الملل سازمان.
10- توسعهICT در فعاليتهايتجاري (بازاريابي، صنعت ، کشاورزي، توريسم).

توسعهICT  در مقولهRural Tourism و بالاخصAgri-Tourism در جهت شناساندن پتانسیل های مناطق روستایی وگردشگری به جهانگردان.

12-  توسعهICT در بحث فرصت هاي جديد(Teleworking ،  ..., Call center) برای روستاییان و کشاورزان.
13-  توسعهICTدرفعالیتهایخدماتی،رفاهی و فرهنگی روستا.
14- توسعهICT در جهت ایجاد همکاری بیشتر با وزارتبهداشت و درمان و وزارت رفاه و تامین اجتماعی برای کم کردن فاصله طبقاتی در زمینههای مختلف بهداشتی و خدماتی بین شهر و روستا.

شمه ای از چشم انداز سازمانبه این صورت است که پس از طی مراحل شناخت کامل و تحلیل سازمان، تمام و یا اکثرفعالیت های درون سازمانی و یا برون سازمانی اعم از خرید محصولات تضمینی، بازاریابیمحصولات کشاورزی بصورت ملی و بین المللی، مدیریت فروشگاههای مصرف، خرید گندم آنلایناز کشاورزان توزيع و تخصيص نهاده هاي كشاورزي، بررسي وضعيت انبارها، و خلاصه تمامفعالیت هایی که در اساسنامه سازمان ذکر گردیده بصورت آنلاین و بهنگام انجامپذیرد.در این سازمان جهت دستیابی به اهداف فوق  طي يك سال گذشته (از خردادماه 1383لغايت ارديبهشتماه 1384) پنج فاز كليدي و زيربنايي اجرا شده است كه شامل ايجادLAN - بهره مندي ازنرم افزار اتوماسيون اداري - دريافت خط پرسرعت اينترنت به مدت 5 سال و بصورت رايگان- ايجاد سالن و كلاس كامپيوتر - راه اندازي و بكارگيري پورتال سازماناز جمله آن می باشد.

چكيده:

 

گسترش كاربردهاي فناوري اطلاعات در عرصه فعاليتهاي اقتصادي و اجتماعي سبب ابداع و

ارائه راه حل‌ها و راهكارهاي مختلف شدهاست. طبيعي است كه هر يك از اين روشها و

ابزارها، مبتني بر نيازي خاص و در جهت رفع مشكلات موجود ابداع و به خدمت گرفته شدهاند. پورتال‌هاي سازماني نيز با در نظر گرفتن نيازهاي اطلاعاتي در حوزه مديريتمبتني بر شبكه يا اصطلاحاً شبكه محور طراحي و بكارگيري شدهاند. امروزه كمتر مؤسسهيا سازماني را در كشورهاي پيشرفته و در حال توسعه ميتوان يافت كه از فناوري پورتالبي‌بهره باشد و از آن در جهت پشتيباني از اهداف سازماني استفاده نكرده باشد.

 

پورتال‌هاي سازماني جداي از خدماتي كه در عرصه باز سازمان با اعمال مديريت متمركزارائه مي‌كنند، فرصتهاي نويني را متناسب با توان اقتصادي و اجرايي سازمانها فراهممينمايند. اين بدان مفهوم است كه پورتال‌هاي سازماني زمينه همكاريهاي متقابل وامكان بهرهبرداري از توانائيهاي حرفهاي و سرمايهگذاري مشترك را در فعاليتهايبازرگاني فراهم ميسازند. آنچه در پي مي آيد، تشريح نقش و كاركرد پورتال‌هايسازماني در مديريت شبكه محور است.

 

کلید واژه : فناوری اطلاعات پورتال های سازمانی مدیریت شبکه محور

 

مقدمه:

 

در دهه پاياني قرن بيستم و در آستانه ورود به هزاره سوم، ظهور و گسترش فناورياطلاعات كليه شئونات زندگي و تعاملات اجتماعي را دستخوش تحول نمود. تا حدي كه تماميجوامع ناگزير از رويكرد به آن شدند. اينترنت شرايط تازهاي را پديدآورد كه در آن توليدكنندگان، تامينكنندگان، فروشندگان و مشتريان، و تقريباً همهعوامل دستاندركار يك چرخه اقتصادي قادر شدند در يك فضاي مجازي مشترك با يكديگر درارتباط باشند و به تبادل اطلاعات، خدمات، محصولات و پول بپردازند. اينترنت تئوريهاو نظريات جديدي را به ميان آورده است كه يكي از مشخصههاي اصلي آنها نگاه تازهايبه مقوله كسب و كار است .

به جرأت ميتوان گفت كه تجارت الكترونيكي يكي از نمودها و كاربردهاي ويژه فناورياطلاعات است و هم اكنون حجم وسيعي از خريد و فروشها در كشورهاي پيشرفته به شيوهالكترونيكي صورت ميپذيرد.

مؤسسات و سازمانهاي گوناگوني تاكنون با هدف ارائه راهحلهاي نوين جهت تسهيلفرايندهای مديريتی تشكيل و تأسيس شدهاند. پورتال‌هاي سازماني به عنوان يكي از اينراهحلها تا حدودي توانستهاند انتظارات و اميدهاي مديران را در عرصههاي گوناگونمديريت برآورده سازند. معمولاً اولين نگراني مديران يافتن اطلاعات جديد و منابعاطلاعاتي موثق است. پورتال‌هاي سازماني با بررسي نيازهاي اطلاعاتي مديران، مجموعهاي از مسيرهاي مطمئن اطلاعاتي را در اختيار آنها ميگذارند. از آنجايي كهارائه خدمات پورتال اساساً مبتني بر شبكه و به ويژه اينترنت ميباشد، پورتال‌هايسازماني خدماتي فراتر از آدرس دهي اطلاعات را انجام ميدهند كه معمولاً شامل مواردينظير كاوش، سرويس پست الكترونيك، نظر سنجي، گروههاي خبري و بحث و غيره است. امكانتعامل دو سويه ميان مديران و كاربران (کارمندان و ارباب رجوع) از طريق وب سايت اصليپورتال و همچنين ديگر كاربران عضو در يك پورتال سازماني، زمينه بهرهبرداري هر چهبيشتر از فرصتهايي را كه در عرصههاي گوناگون پديد ميآيند، فراهم ساخته است. 



  گزارش تخلف  |  افزودن به فایل های من | DETHNOTE | تاریخ ارسال : 25 /04 /1393

نظرات کاربران :

نظری توسط کاربران ثبت نشده است.
شما هم می توانید در مورد این فایل نظر دهید.
کاربر گرامی، لطفاً توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظرات شما درباره ی این محصول در نظر گرفته شده است. در صورتی که سوالی در رابطه با این محصول دارید یا نیازمند مشاوره هستید، فقط از طریق تماس تلفنی با بخش مشاوره اقدام نمایید.
کاربر گرامی چنانچه تمایل دارید، نقد یا نظر شما به نام خودتان در سایت ثبت شود، لطفاً لاگین نمایید.