نمونه سوالات پیام نور
به فایل سون خوش آمدید

جهت استفاده بهتر از گوگل کروم استفاده نمایید.

منو كاربري
تبلیغات

سیلویکا

Image result for ‫سیویلیکا‬‎

نرم افزار آموزشی شهاب

فایل های بیشتر
آمار
تعداد دانلود فايل : 0 دانلود
امتیاز فایل : 5 امتیاز
بازدید : 243 مرتبه
گزارشات سايت

فايل هاي رايگان:
    1,657 فايل
فایل های غیر رایگان :
    5,442 فايل
فایل های ويژه:
    204 فايل
مجموع كاربران ويژه :
    0 كاربر
مجموع کاربران عادي :
    6,262 كاربر
adsads
مقاله آشنایی با افراد دمدمه مزاج
مقاله آشنایی با افراد دمدمه مزاج
تاریخ ارسال : 25 /04 /1393
فرمت فایل : zip
دسته بندي: پابان نامه - پروژه - مقاله - تحقیق
حجم فایل : 16.1 كيلوبايت
امتیاز : 5




قیمت : 900 تومان



توضیح :

در مورد آشنایی با افراد دمدمه مزاج

فهرست:
 
 
تأثير الگوي مناسب در پيشگيري از وقوع دمدمي مزاج شدن جوانان  
مقدمه
روش تحقيق
تعاريف
چه کسانی می توانند  الگوهای مناسبی برای جوانان باشند ؟
ملاك انتخاب الگو
نتيجه گيري
هورمون دمدمی ‌مزاج
آنزيم‌ها بوالهوس و دمدمي مزاج هستند ! 
نظريات هاروكس در ارتباط با شروع سن دمدمي مزاجي در افراد

 

 
پيش درآمد
تأثير الگوي مناسب در پيشگيري از وقوع دمدمي مزاج شدن جوانان  : 
الگوها ( دیگران نوعی و مهم ) تاثیر بی نظیری در ارتقاء و تکامل شخصیت نسل جوان دارند و در تمرکز نیروهای پنهان و آشکار جوانان نقش بسزایی دارند . وجود الگوها همانند ، قله های بلند و رفیعی است که روح را به صعود و اوج بر می کشد و اهتزاز روح الگو ، ما را از مرداب روزمرگی و ابتذال و پوچی به رستگاری فرا می خواند.چنانچه كسي بتواند  الگوي ثابت و تغييرناپذير شخصيتي مناسبي براي خويش برگزيند مي تواند با توجه به آن ايده آل خود نيز دچار ثبات شخصيتي شده و از دمدمي مزاج شدن اخلاق خويش جلوگيري كند.
˜  مقدمه : 
مسئله موردتبیین در این مقاله بررسی علل تردید جوانان در انتخاب الگوهای مناسب ، دیگران ( نوعی و مهم ) ( دوري از دمدمي مزاجي) است . 
جوانان بارها و بارها ممکن است الگویی را برگزینند و سپس شروع به همانندسازی با آنها کرده اما بعد از مدتی احساس می کنند که نمی توانند مانند آنها بشوند و مجددا به الگویی دیگر دل می بندند و این امر باعث می شود تا تصویر آنان در نزد دیگران تثبیت نشود و دیگران آنها را دمدمی مزاج و متلوّن و غیراعتماد به حساب آورند و این امر نیز در بی ثباتی فرد موثر است و نمره ای منفی برای وی به حساب آید . بر اساس این مسئله سئوال تحقیق تحت عنوان «چه کسانی می توانند الگوهای مناسبی برای جوانان باشند ؟ » بیان شده است . 
در پاسخ به این سئوال و در مقام حل مسئله چارچوب نظری با ساختار مفهومی اینگونه بیان گردیده است اگر  جوانان در انتخاب دیگری مهم یا نوعی واقع بینانه عمل کنند  و الگوهایشان با شرایط و امکاناتشان تناسب بیشتری داشته باشد آنگاه در انتخاب کمتر دچار تردید می شوند و در زندگی به جهت استفاده بیشتر از فرصتها ، تثبیت خود ، اعتماد به نفس و در نتیجه کسب اعتماد بیشتر دیگران موفق ترند . 
 
 
˜   روش تحقیق : 
جامعه آماری این تحقیق یکی از دانش آموزان دبیرستان اندیشه اداره آموزش و پرورش منطقه نوخندان است که در زمینه انتخاب الگوها ( دیگری مهم و دیگری نوعی )  دچار تردید شدید بوده و دیگران او را دمدمی مزاج و متلوّن و غیرقابل اعتماد به حساب می آورند . به گونه ای که این امر نمره ای منفی برای او به حساب می آید . گردآوری داده ها در این تحقیق به شیوه اقدام پژوهی یا پژوهش در عمل انجام شده است . 
اقدام پژوهی یا پژوهش در عمل نوعی تحقیق است که توسط خود افراد درگیر در یک مسئله و برای حل و یا کاهش آن انجام می گیرد . عمل محور اساسی در این نوع تحقیق است در این روش هم پژوهشگر درگیر موضوع پژوهش است و هم موضوع پژوهش مربوطه به عمل فعلی پژوهشگر است . 
 


نظرات کاربران :

نظری توسط کاربران ثبت نشده است.
شما هم می توانید در مورد این فایل نظر دهید.
کاربر گرامی، لطفاً توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظرات شما درباره ی این محصول در نظر گرفته شده است. در صورتی که سوالی در رابطه با این محصول دارید یا نیازمند مشاوره هستید، فقط از طریق تماس تلفنی با بخش مشاوره اقدام نمایید.
کاربر گرامی چنانچه تمایل دارید، نقد یا نظر شما به نام خودتان در سایت ثبت شود، لطفاً لاگین نمایید.