توضیح :
این فایل با فرمت word ،قابل ویرایش و آماده پرینت میباشد.
فهرست مطالب:
مقدمه
تعريف موضوع
بيان مسئله
پيشينه تحقيق
تحقيقات انجام شده در خارج از كشور
تحقيقات انجام شده در داخل كشور
هدف تحقيق
سؤالات تحقيق
تعاريف اصطلاحي
تعاريف عملياتي
جرج هربرت ميد
كاركردهاي آموزش و پرورش
نظام آموزش وفرهنگ
انتخاب شغل
روش تحقيق
3-1) تعريف جامعه آماري
3-2) حجم نمونه ونمونه گيري
3-3) ابزار اندا زه گيري
-4) روش تجزيه وتحليل داده ها
منابع تحقيق
شرح مختصری از اوایل فایل:
مقدمه :
ترديدي نيست كه هر گونه تحول اساسي در فرهنگ جامعه ابتدا بايد از معلمان، مربيان و راهنمايان تعليماتي آغاز گردد ، زيرا بدون دسترسي به معلمان شايسته و با صلاحيت نمي توان به توفيق در امر تعليم و تربيت اميدوار بود. به عقيده كارشناسان تعليم و تربيت يكي از شرايط اساسي براي بهره وري جوامع ،دارا بودن نظام تعليم و تربيت مطلوب و به تبع آن، معلماني است كه صلاحيت قرار گرفتن در اين جايگاه را داشته با شند . زماني جامعه پيشرفت مي كند كه معلمان از ويژگي هاي لازم براي ايفاي اين مسئوليت خطير برخوردار با شند .
بزرگان وانديشمندان تعليم وتربيت نيز معتقدند: « معلمي حرفه اي است مستلزم دانش ها و مهارتها از انواع مختلف ¬ـ گرايش ها و عادت هاي فكري، كه مي تواند درست مانند هر شغل ديگري مطالعه و تحصيل شود . برخي افراد مربي بهتري نسبت به ديگران مي شوند ،اما اگر به هنرآموزش و پرورش به عنوان موضوعي براي مطالعه و نمرين و نه به عنوان يك هديه الهي كه در بدو تولد به بعضي اعطا و از عده اي دريغ مي شود توجه گردد همه مي توانند اصلاح شوند .»
مقدمه اين گام كوچكي است در جهت بررسي پيشرفت تحصيلي دانشجو معلمان و ميزان علاقه مندي آنها به حرفه معلمي .
به اين اميد كه نتايج حاصله گامي مؤثر به سوي بهبود بخشيدن مهارتهاي علمي و عملي ستارگان درخشان آسمان تعليم و تعلم باشد .
جهت ادامه مطالعه لطفا آن را خریداری نمایید....