نمونه سوالات پیام نور
به فایل سون خوش آمدید

جهت استفاده بهتر از گوگل کروم استفاده نمایید.

منو كاربري
تبلیغات

سیلویکا

Image result for ‫سیویلیکا‬‎

نرم افزار آموزشی شهاب

فایل های بیشتر
آمار
تعداد دانلود فايل : 0 دانلود
امتیاز فایل : -11 امتیاز
بازدید : 371 مرتبه
گزارشات سايت

فايل هاي رايگان:
    1,657 فايل
فایل های غیر رایگان :
    5,442 فايل
فایل های ويژه:
    204 فايل
مجموع كاربران ويژه :
    0 كاربر
مجموع کاربران عادي :
    6,262 كاربر
adsads
مقاله سیستم های اطلاعات تجاری BIS
مقاله سیستم های اطلاعات تجاری BIS
تاریخ ارسال : 08 /05 /1393
دسته بندي: پابان نامه - پروژه - مقاله - تحقیق,اقتصاد
حجم فایل : 257.12 كيلوبايت
فرمت فايل هاي فشرده : word
تعداد صفحات : 35 صفحه
امتیاز : -11




قیمت : 1,800 تومان



توضیح :

                               موضوع:مقاله سیستم های اطلاعات تجاری

فهرست :
اهميت اطلاعات درتجارت 
ويژگيهاي اطلاعات مناسب
مقاصدكلي اطلاعات 
سيستم هاي اطلاعات فرابخشي
سيستم هاي اطلاعات تجاري 
1- سيستم هاي اطلاعات بازاريابي
بازاريابي دوجانبه (تعاملي):
اتوماسيون نيروي فروش
مديريت محصول فروش
ترويج فروش وتبليغات 
قيمت گذاري كالاها وخدمات توزيع 
بازاريابي هدفمند 
تحقيقات بازار وپيش بيني ها 
2- سيستم هاي اطلاعات توليد
ساده سازي
خودكار كردن 
يكپارچه كردن
شبكه هاي همكاري توليد
كنترل فرايند
روباتيك
3- سيستم هاي اطلاعات منابع انساني 
آموزش وپيشرفت
تجزيه وتحليل جبران خدمات
4-سيستم هاي اطلاعات حسابداري
پردازش سفارشي
كنترل موجودي
حسابهاي دريافتي 
حسابهاي پرداختی
ليست حقوق
دفتركل
5- سيستم هاي اطلاعات مالي:
مديريت وجوه نقد
مديريت سرمايه گذاري آن لاين
بودجه بندي سرمايه اي
تحليل مالي
مدل چندجانبه دربازاريابي اينترنتي
نتيجه گيري 

 

 
شرح مختصری از اوایل فایل:
 
مقدمه:
سيستم هاي اطلاعات دراشكال گوناگون مي تواند درسازمانهاوكسب وكارها به كارگرفته شوند .مواردي نظير انجام فعاليتها،حل مسائل سازماني وپيگيري فرصتهاي تجاري ،همگي بااستفاده ازآن امكان پذير مي گردد.
دراين مقاله قصد داريم اطلاعات تجاري (BIS) راكه كاركردهاي گوناگون سازماني نظير بازاريابي،مالي ، حسابداري ،مديريت عمليات ومديريت منابع انساني راپتيباني مي كند،موردبررسي قرارمي دهيم ودرپي آن اثراتي كه مي تواند بااستفاده ازاين سيستم ها در عملكرد سازمانها و كيفيت خروجيهاي آن ايجادشود رامورد مطالعه قرارمي دهيم . 
 
 
اهميت اطلاعات درتجارت 
امروزه اطلاعات هم به عنوان يك منبع استراتژيك درسازمان وهم به عنوان يگ منبع عمده براي ارزش افزوده مطرح است. اطلاعات  همواره به عنوان يك مزيت رقابتي قلمداد شده است .دستيابي به اطلاعات مربوط به فعاليتها ي  گوناگون سازمان ازجنبه هاي مختلف مي تواند برعملكرد كلي آن اثرگذارباشد ،برخي ازمزاياي آن به شرح ذيل است:
داشتن اطلاعات درزمينه نيازهاوديدگاههاي مصرف كنندگان نسبت  به كالاها وخدمات فعلي سازمان مي تواندبه بهبود محصولات وايجا محصولات جديد منجرشود .
اطلاعات درمورد پيشرفتهايي كه در زمينه موادكاربرد فناوري وجودداردمي تواند به كارايي وبهره برداري درفرايند توليدبهبود طراحي وكيفيت محصول منجر گردد.
ارتباط پيشرفته ميان كاركناني كه خدماتي رابه مشتري ارائه مي دهند وگروه عمليات طراحي وتوليد محصول ،موجب مشخص شدن نواقص كالاومشكلات درنصب واجراي عمليات خواهد شد ولذا موجب افزايش كيفيت شود.
وجود جريان صحيح اطلاعات بين بخشهاي توليد وفروش مي تواند وظايف پيش بيني وبرنامه زمان بندي توليد رابهبود بخشيده وزمان تحويل راكاهش دهد.
به علاوه هرسازماني كه داده هاي صحيح ،دقزيق ،بهنگام وجامع دراختيار داشته باشدميتواند دركمترين زمان ،به داده هاي ورد نيازش دسترسي داشته باشد ،بهتر مي تواند به اهداش نايل شود.(7)
.
.
.
.
جهت ادامه مطالعه لطفا آن را خریداری نمایید....


نظرات کاربران :

نظری توسط کاربران ثبت نشده است.
شما هم می توانید در مورد این فایل نظر دهید.
کاربر گرامی، لطفاً توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظرات شما درباره ی این محصول در نظر گرفته شده است. در صورتی که سوالی در رابطه با این محصول دارید یا نیازمند مشاوره هستید، فقط از طریق تماس تلفنی با بخش مشاوره اقدام نمایید.
کاربر گرامی چنانچه تمایل دارید، نقد یا نظر شما به نام خودتان در سایت ثبت شود، لطفاً لاگین نمایید.