نمونه سوالات پیام نور
به فایل سون خوش آمدید

جهت استفاده بهتر از گوگل کروم استفاده نمایید.

منو كاربري
تبلیغات

سیلویکا

Image result for ‫سیویلیکا‬‎

نرم افزار آموزشی شهاب

فایل های بیشتر
آمار
تعداد دانلود فايل : 0 دانلود
امتیاز فایل : 10 امتیاز
بازدید : 146 مرتبه
گزارشات سايت

فايل هاي رايگان:
    1,657 فايل
فایل های غیر رایگان :
    5,442 فايل
فایل های ويژه:
    204 فايل
مجموع كاربران ويژه :
    0 كاربر
مجموع کاربران عادي :
    6,262 كاربر
adsads
مقاله اختلالات دیکته ای در کودکان استثنایی
مقاله اختلالات دیکته ای در کودکان استثنایی
تاریخ ارسال : 09 /05 /1393
دسته بندي: پابان نامه - پروژه - مقاله - تحقیق
حجم فایل : 16.73 كيلوبايت
فرمت فايل هاي فشرده : word
تعداد صفحات : 38 صفحه
امتیاز : 10




قیمت : 1,800 تومان



توضیح :

این مقاله بصورت  word  و قابل ویرایش می باشد.

 

 

 

                             موضوع: اختلالات دیکته ای در کودکان استثنایی

 

فهرست مطالب
فصل اول: معرفی
هوش
شناخت
عاطفه
احساس
خلق
توجه
تمرکز
ادراک
رفتار
دقت شنیداری
دقت دیداری
تمییز دیداری و شنیداری
تبانی حافظه دیداری و شنیداری
شناخت اشیای محیطی
آستانه عمل
هشیاری
انگیزه
کنجکاوی محیطی
فصل دوم
آموزش و ترمیم و اصلاح ناتوانی- براساس نوع مشکل
ناتوانی شنیداری
راههای اصلاح حساسیت شنیداری
تمرین
نکته
تقویت عضلات کوچک و بزرگ دست
درمان
راههای تقویت حافظه شنیداری
توالی شنیداری
آزمون تشخیص شنیداری
آزمون سنجش
فصل سوم
حساسیت دیداری
اختلال دیداری
تقویت حافظه
تمرین
راه دوم برای تقویت حافظه دیداری
تمرین سوم
روش امتیاز دهی
انواع حافظه
تقویت تمیز دیداری
الف- توانایی در تمیز دیداری
ب- ادراک نقش از زمینه
تمرین
پ- اکمال دیداری
هماهنگی دیداری حرکتی
راههای تقویتی هماهنگی دیداری حرکتی
راههای تقویت حافظه توالی
راههای تقویت مهارت دید واگرا
راههای تقویت مهارت دید همگرا
فصل چهارم
نتیجه
 
فصل اول
نام- ريحانه
فاميل- رستمي
متولد- 1378
كلاس- دوم ابتدائي
وضعيت زايمان- طبيعي
توانائي ذهني- كاملاً عادي
ريحانه رستمي كلاس دوم نمره ديكته او معمولاً بين 14، 15 مي‎باشد در حاليكه هوش او خوب است و توانائي كارهاي انتزاعي او بالاست ولي از نظر نوشتاري ضعيف است ريحانه به صورت طبيعي به دنيا آمده و هيچگونه ناراحتي دال بر اينكه آسيب مغزي داشته باشد نيست توانايي ذهني او هم بالاست در حد طبيعي تنها اشكال او نمرات كم ديكته او مي‎باشد.
وضعيت فعلي
طي بررسيهاي مكرر ديكته او و آزمونهايي كه از او گرفتم متوجه شدم كه ايشان از نظر شنيداري و ديداري مشكل دارند بعنوان مثال بشقاب را بشگاب مي نوشت و منظور را منزور كه نشان دهنده اختلال ديداري و شنيداري او بود.

 

 


نظرات کاربران :

نظری توسط کاربران ثبت نشده است.
شما هم می توانید در مورد این فایل نظر دهید.
کاربر گرامی، لطفاً توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظرات شما درباره ی این محصول در نظر گرفته شده است. در صورتی که سوالی در رابطه با این محصول دارید یا نیازمند مشاوره هستید، فقط از طریق تماس تلفنی با بخش مشاوره اقدام نمایید.
کاربر گرامی چنانچه تمایل دارید، نقد یا نظر شما به نام خودتان در سایت ثبت شود، لطفاً لاگین نمایید.