نمونه سوالات پیام نور
به فایل سون خوش آمدید

جهت استفاده بهتر از گوگل کروم استفاده نمایید.

منو كاربري
تبلیغات

سیلویکا

Image result for ‫سیویلیکا‬‎

نرم افزار آموزشی شهاب

فایل های بیشتر
آمار
تعداد دانلود فايل : 2 دانلود
امتیاز فایل : 2 امتیاز
بازدید : 279 مرتبه
گزارشات سايت

فايل هاي رايگان:
    1,657 فايل
فایل های غیر رایگان :
    5,442 فايل
فایل های ويژه:
    204 فايل
مجموع كاربران ويژه :
    0 كاربر
مجموع کاربران عادي :
    6,262 كاربر
adsads
معرفی کمباین و تراکتور
معرفی کمباین و تراکتور
تاریخ ارسال : 28 /05 /1393
دسته بندي: پابان نامه - پروژه - مقاله - تحقیق
حجم فایل : 79.99 كيلوبايت
فرمت فايل هاي فشرده : word
تعداد صفحات : 17 صفحه
امتیاز : 2




قیمت : 500 تومان



توضیح :

به نام خدا

موضوع : معرفی کمباین و تراکتور

این مقاله با فرمت wordو آماده پرینت می باشد

 
فهرست:
 
بازده توان تولیدی،یک روش مستدل برای مقایسه کارآیی تراکتورهای چرخ لاستیکی و تراکتور تسمه ای
 
بازده توان تولیدی چیست؟
 
مرور مکانیک کشش
 
بازده کششی
 
مقایسه کارآیی های کششی
 
توان قابل استفاده
 
کمباین
 
 
 
بازده توان تولیدی،یک روش مستدل برای مقایسه کارآیی تراکتورهای چرخ لاستیکی و تراکتور های تسمه ای
 
 چکیده
 
آزمایشها کشش نشان داده است که معمولا کارآیی کششی تسمه ها از چرخ بالاتر است .کارآیی مزرعه ای و همچنین مصرف سوخت در آزمایش ها نهایی ،تفاوت معنی داری میان تراکتور های چرخ لاستیکی و تسمه ای نشان نمی دهد .در آزمایش ها اخیر در دانشگاه ایالتی تگزاس و در مرکز تحقیقات ماشین های کشاورزی آلبرتا،از عبارت   بازده توان تولیدیPDEاستفاده شد که همان درصدی از توان ورودی است که در مالبند قابل حصول است .این مقدار،به عنوان کارآیی کلی تراکتوردر نظر گرفته می شود.این مقاله نشان می دهدکه چگونه یک روش مستدل ،برای مقایسه چرخ وتسمه به کارببریم.
 
مقدمه
 
در چند سال گذشته ،آزمایش ها فراوانی در مورد کارآیی کششی چرخ وتسمه انجام شده است .آزمایش« بازده کششی »،به طور کلی، کارآیی بیشتری را در مورد تسمه نشان می دهد .برخی دیگر از محققان ،از آزمایش «توان تولیدی   PDE   »استفاده کردند که این آزمایش ،تفاوت های کمی بین این دو تراکتور (چرخ لاستیکی و تسمه ای )نشان داد.این محققان آزمایشاتی در مورد تولید مزرعه ای کل(full field productivity)وهمچنین مصرف سوخت انجام دادند که باز هم تفاوت کمی میان این دو تراکتور دیده شد .«بازده توان تولیدی» چیست ؟چگونه در اندازه گیری کارآیی تراکتور استفاده می شود وآیا روشی مستدل برای اندازه گیری کارآیی تراکتوراست؟
 
بازده توان تولیدی چیست؟
 
بازده توان تولیدی (PDE)عبارتست از ،درصدی از توان موتور که برای کشیدن ماشین قابل حصول است . PDE،فقط «بازده کششی   TE»نیست بلکه تمام بازده موتور تا محورPTOو تا خط انتقال توان را هم در بر می گیرد .در مقایسه با بازده کششی (TE)، PDEدارای یک تعریف استاندارد شده نیست.
 
  PDEاز تقسیم توان مالبندی اندازه گیری شده به توانی که در همان زمان به وسیله کشششی وارد می شده است ،محاسبه می گردد.توان ورودی ،ممکن است توان PTOیا توان موتور باشد ،اما معمولا توان ورودی ،توانی در نظر گرفته می شود که تراکتور مورد آزمایش می تواند آن سطح از توان را ایجاد کند.برای اغلب تراکتور ها ،می توان توان PTOرا به عنوان ورودی در نظر گرفت .در مورد تراکتور های 4WDو برخی دیگر از تراکتور های فاقد PTO،اندازه تراکتور در زمان خرید به وسیله مشتری ،بر اساس توان موتور آن مشخص می شود ،سپس در این مورد از توان موتور به عنوان توان ورودی استفاده می کنیم .هر دو توان PTOیاموتور می توانند در محاسبه PDEبه کار روند اما این بسیار مهم است که تراکتور هایی را که بااین دو روش باهم مقایسه می کنیم ،باید کاملا مشابه باشند .توان موتور در اینجا فباید مستقیما داخل مزرعه اندازه گیری شود؛از طرف دیگر برای بدست آوردن توانPTOدر مزرعه ،تحلیل رگرسیون لازم است.
 
مرور مکانیک کشش
 
مرور مکانیک کشش در درک تفاوت های موجود در کارآیی کششی به عنوان عوامل موثر بر PDEمفید است. در شکل (1) نیروهای مهمی که بر یک چرخ محرک تاثیر می گذارند نشان داده شده اند.گشتاور ورودی ( Q)،در شعاع لهیده ی چرخ ( Lr) اثر می کند و باعث تولید کششش ناخالص (GT)می شود .قسمتی از کشش ناخالص ،صرف غلبه بر نیروی مقاومت حرکتی می شود(   MR)؛پارامتر مقاومت حرکتی عبار تست از مقاومتی که در مقابل غلتش وسیله کششی (چرخ )وجود دارد که می تواند خارجی یا داخلی باشد. آنچه می ماندکشش خالص(NT)است.حاصل تقسیم MR ،NTوGTبر وزن دینامیک روی چرخ (Wd)،روابط بدون بعدی را ایجاد می کند


  گزارش تخلف  |  افزودن به فایل های من | NEGAR20 | تاریخ ارسال : 28 /05 /1393

نظرات کاربران :

نظری توسط کاربران ثبت نشده است.
شما هم می توانید در مورد این فایل نظر دهید.
کاربر گرامی، لطفاً توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظرات شما درباره ی این محصول در نظر گرفته شده است. در صورتی که سوالی در رابطه با این محصول دارید یا نیازمند مشاوره هستید، فقط از طریق تماس تلفنی با بخش مشاوره اقدام نمایید.
کاربر گرامی چنانچه تمایل دارید، نقد یا نظر شما به نام خودتان در سایت ثبت شود، لطفاً لاگین نمایید.