نمونه سوالات پیام نور
به فایل سون خوش آمدید

جهت استفاده بهتر از گوگل کروم استفاده نمایید.

منو كاربري
تبلیغات

سیلویکا

Image result for ‫سیویلیکا‬‎

نرم افزار آموزشی شهاب

فایل های بیشتر
آمار
تعداد دانلود فايل : 1 دانلود
امتیاز فایل : 9 امتیاز
بازدید : 503 مرتبه
گزارشات سايت

فايل هاي رايگان:
    1,657 فايل
فایل های غیر رایگان :
    5,442 فايل
فایل های ويژه:
    204 فايل
مجموع كاربران ويژه :
    0 كاربر
مجموع کاربران عادي :
    6,265 كاربر
adsads
طرح توجیهی تولید انواع کاکائو و شکلات و آبنبات (شکر پنیر)
طرح توجیهی تولید انواع کاکائو و شکلات و آبنبات (شکر پنیر)
تاریخ ارسال : 21 /09 /1393
دسته بندي: طرح کارافرینی
حجم فایل : 529 كيلوبايت
فرمت فايل هاي فشرده : word
تعداد صفحات : 38 صفحه
امتیاز : 9




قیمت : 3,000 تومان



توضیح :

 

انواع شکلات کاکائو و انواع نقل و نبات و شکر پنیر

 

فصل اول
 
 
تعریف،ویژگیها ومشخصات فنی 
 
استاندارد محصول
 
کالای جایگزین
 
بررسی قیمت و بازار مصرف و کاربرد محصول
 
 
 
 
 
 
تعریف،ویژگیها ومشخصات فنی محصول
 
شكلات كاكائويي و آبنبات به عنوان ماده غذايي انرژي زا و مصرفي مي باشد كه بيشتر بعنوان تنقلات مصرف مي شود.
شكلات و آبنبات در شرايط عادي محيط دو ماه ماندگاري دارد. چنانكه بيش از يكسال در انبار بماند خواص و كيفيت خود را از دست مي دهد. انبار محصول شكلات و آبنبات بايستي داراي جريان هواي مناسب باشد. انبار شكلات بايد با رطوبت نسبي 60 % و درجه حرارت 16 تا 18 درجه سانتيگراد باشد. تحت اين شرايط شكلات بمدت 6 ماه با كيفيت خوب باقي خواهد ماند. به طور كلي شكلات بايد در درجه حرارت هاي پايين نگهداري شود.
چنانچه اين محصول با نسبت درصدهاي لازم در فرمول توليد شود رقيبي براي كالاهاي مشابه خارجي مي باشد و همچنين مي تواند جهت صادرات در بازارهاي خارجي منطقه استفاده گردد.
دانه هاي كاكائو ممكن است از نظر اسانس به دو گروه اصلي تقسيم شوند گروه اول شامل دانه هاي قوي از نظر اسانس و گروه دوم انواع دانه هاي ضعيف از نظر اسانس خواهد بود. در صنعت شكلات از دو نوع دانه كاكائو استفاده مي گردد، گروه اول دانه هاي خوب بوده كه محصول آن كره كاكائو است و معادل 56 % كاكائوي خالص است . گروه دوم دانه هاي متوسط و ضعيف است كه محصول آن پودر كاكائو بوده و معادل 44 % كاكائو خواهد بود. پودر كاكائو معمولا بين 8 تا 27 درصد چربي دارد . در صنعت شكلات سازي ، دانه هاي بو داده شده پس از آسياب به صورت مس  ليكور  در مي آيد.
با توجه به تنوع طلبي شكلات وآبنبات ، توليد آن داراي مراحل مختلف بوده و با عنايت به درصد كاكائو ، گلوكز و همچنين مواد افزودني مصرفي در هنگام توليد فرمولهاي مختلفي را دارا مي باشد. ليكن از نظر كلي و به طور اختصار به شرح خط توليد مي پردازيم.
 
 
ابتدا شكر سفيد مورد مصرف را داخل آسياب ريخته تا از صورت دانه بندي به صورت پودر شكر درآيد و سپس آب و شير خشك و روغن را به پودر شكر افزوده و همه را در ديگ پخت دو جداره قرار مي دهيم. محلول به دست آمده به طرف ديگ هدايت مي شود و در ديگ كاكائو  به صورت پودر يا كره كاكائو  و لستين و انواع اسانس مصرفي و ساير افزودني ها به آن اضافه شده و به وسيله ميكسر بالاي ديگ به هم آميخته گشته و خميري يكنواخت تشكيل مي گردد.
كه بعد از توقف كوتاهي شكلات آماده است. به طرف دستگاه پركن هدايت مي گردد و بعد از شكل گرفتن توسط دستگاه فرم دهنده به ماشين بسته بندي منتقل شده و در دستگاه مذكور با رعايت نكات بسته بندي مناسب كه ممكن است به صورت كاغذ مومي آلومينيومي و يا سولفان باشد، بسته بندي شده و جهت جلوگيري از فاسد شدن و تغيير شكل در داخل فريزر قرار گرفته و بعد از مدت كوتاهي به داخل كارتن انتقال يافته و سپس به انبار محصول توليدي حمل مي گردد.
اصولا شكلات, و آبنبات در شكل هاي مختلف ، بنابر تقاضاي بازار توليد مي شود، ولي بهترين اندازه از نظر وزن 15 الي 35 گرم مي باشد.
 
 
شماره تعرفه گمركي:
شمارة تعرفه گمرکی براي محصولات فوق تعریف نشده است و به همین دلیل از یک شماره تعرفه کلی که به عنوان "سایر" شناخته می شود باید/ استفاده نمود . به شماره 90/2106 
.

 

 


نظرات کاربران :

نظری توسط کاربران ثبت نشده است.
شما هم می توانید در مورد این فایل نظر دهید.
کاربر گرامی، لطفاً توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظرات شما درباره ی این محصول در نظر گرفته شده است. در صورتی که سوالی در رابطه با این محصول دارید یا نیازمند مشاوره هستید، فقط از طریق تماس تلفنی با بخش مشاوره اقدام نمایید.
کاربر گرامی چنانچه تمایل دارید، نقد یا نظر شما به نام خودتان در سایت ثبت شود، لطفاً لاگین نمایید.