نمونه سوالات پیام نور
به فایل سون خوش آمدید

جهت استفاده بهتر از گوگل کروم استفاده نمایید.

منو كاربري
تبلیغات

سیلویکا

Image result for ‫سیویلیکا‬‎

نرم افزار آموزشی شهاب

فایل های بیشتر
آمار
تعداد دانلود فايل : 1 دانلود
امتیاز فایل : 4 امتیاز
بازدید : 167 مرتبه
گزارشات سايت

فايل هاي رايگان:
    1,657 فايل
فایل های غیر رایگان :
    5,442 فايل
فایل های ويژه:
    204 فايل
مجموع كاربران ويژه :
    0 كاربر
مجموع کاربران عادي :
    6,262 كاربر
adsads
طرح تولید یخ بهداشتی
طرح تولید یخ بهداشتی
تاریخ ارسال : 22 /09 /1393
دسته بندي: طرح کارافرینی
حجم فایل : 317.5 كيلوبايت
فرمت فايل هاي فشرده : word
تعداد صفحات : 19 صفحه
امتیاز : 4




قیمت : 1,500 تومان



توضیح :
 

 

مطالعات امکان سنجی و طرح توجیهی فنی اقتصادی مالی
 
 
 
"کارخانه تمام اتوماتیک تولید و بسته بندی یخ بهداشتی"  
 
 
 
 
ضرورت اجرای پروژه
 
یکی از این اشکالات تامین آب واحد از چا ههایی که در با فت داخل شهرواقع می باشند که خطر نفوذ  فاضلاب و پسآب های موجود منازل همواره وجود دارد مضافا اینکه هیچگونه تصفیه بهداشتی نیز صورت نمی گیرد.
دوم وجود سیال آب نمک در داخل سیستم تولید که باعث ایجاد خورندگی شیمیایی(  (corrosion و همچنین زنگ زدگی در ماشین آلات گردیده و تاثیر منفی ناشی از نفوذ زنگ زدگی در کیفیت، رنگ و طعم محصول .
سوم عدم رعایت مسا ئل بهداشتی در امر جا بجایی و ا نتقال محصول بدلیل عدم وجود بسته بندی مناسب و یا باز بودن روی قالبها و آلوده شدن آنها در طی مسیر که این امر همچنین باعث پرت قا بل توجهی از محصول در اثر نیاز به شستشو خواهد شد.
چهارم عدم امکان انتقال به مسافت های دورتر مثلا شهر های زیارتی و توریستی ، قطارها و هتل ها و رستورانها که در این خصوص لازم به ذکر است در صورت اجرای پروژه حاضر با توجه به نزدیکی به شهر مقدس مشهد و استا نهای گلستان و مازندران که حجم مسافران میلیونی در فصل تا بستان را در خود جای می دهند موفقیت قا بل ا طمینانی حاصل خوا هد آمد و سلامت جامعه را از نظر بهداشت تضمین می کند و همچنین در صنایع غذایی،صنایع شیلات، کشتارگاههای صنعت طیور، صنایع شیمیایی، صنایع بتن ریزی، صنایع بتن ریزی در سازه های بتنی و غیره کاربرد دارد.  
 
 
 
 
فرایند تولید منتخب یخ لوله ای و مقایسه آن با روشهای معمول یخسازی قالبی
 
بخش عمده ماشین یخسازی مولد آن یا ice generator  می باشد. که شامل مجموعه ای از لوله های عمودی از جنس فولاد ضد زنگ مخصوص و مخزن اب آن می باشد. وسیله مخصوص توزیع آب در بالای هر لوله ریزش یکنواخت و چرخشی آب را از بالا به پایین موجب می شود. آب اضافی خروجی از لوله ها در مخزن آبریز دستگاه یخساز جمع آوری و توسط پمپ به مخزن فوقانی بر می گردد. 
عملیات اتوماتیک ماشین یخسازی شامل دو وظیفه اصلی می باشد که یکی انجماد برای تولید یخ و دیگری برداشت یخ. این عملیات بطور پیوسته ( continuce) صورت گرفته و تولید یکنواخت یخ با کیفیت بالا را تضمین می کند.
یخ تولیدی توسط این دستگاه به 3 شکل لوله ای، صفحه ای و پولکی می باشد. که نوعلوله ای یا لیوانی آن برای مصارف عمومی مناسب تر است.
تکنولوژی تولید یخ بهداشتی روش لوله – پوسته یا ( shell - pipe) می باشدکه حسن این است که محصول با مبرد در تماس مستقیم نبوده و به روش کانتر کارنت عمل می گردد.
یخ لوله ای در داخل لوله های Evaperator    یا خلاء تشکیل شده و به شکل استوانه ای کوچک میان خالی به ابعاد 42 * 38 میلیمتر تولید می شود. سیال مبرد معمولا آمونیاک است که از بین دو جداره Evaperator  در حال جوشش می باشد.ما شین به طور اتوماتیک با برنامه زمانی معین کار کرده و جداشدن و برداشت یخ با جریان گاز داغ آمونیاک در جدار میانی لوله ها صورت می گیرد. همانطوریکه پس از طی سیکل مشخص یخ لوله ای پایین می ریزد، توسط یک تیغه مخصوص گردنده یخ استوانه ای شکل به طول حدودی 50 میلیمتر یا اندازه های قابل تنظیم دلخواه برش می زند. انتقال یخ خرد شده به داخل سیلو معمولا بطور اتوماتیک انجام شده و لذا نیازی به دخالت دست و نیروی انسانی ندارد. دمای Evaperator  در این نوع تکنولوژی بین 8- تا 10-  درجه سانتیگراد بوده و لذا انرژی الکتریکی کمتری جهت تولید یخ لازم می باشد.
 


نظرات کاربران :

نظری توسط کاربران ثبت نشده است.
شما هم می توانید در مورد این فایل نظر دهید.
کاربر گرامی، لطفاً توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظرات شما درباره ی این محصول در نظر گرفته شده است. در صورتی که سوالی در رابطه با این محصول دارید یا نیازمند مشاوره هستید، فقط از طریق تماس تلفنی با بخش مشاوره اقدام نمایید.
کاربر گرامی چنانچه تمایل دارید، نقد یا نظر شما به نام خودتان در سایت ثبت شود، لطفاً لاگین نمایید.