نمونه سوالات پیام نور
به فایل سون خوش آمدید

جهت استفاده بهتر از گوگل کروم استفاده نمایید.

منو كاربري
تبلیغات

سیلویکا

Image result for ‫سیویلیکا‬‎

نرم افزار آموزشی شهاب

فایل های بیشتر
آمار
تعداد دانلود فايل : 3 دانلود
امتیاز فایل : -1 امتیاز
بازدید : 182 مرتبه
گزارشات سايت

فايل هاي رايگان:
    1,657 فايل
فایل های غیر رایگان :
    5,442 فايل
فایل های ويژه:
    204 فايل
مجموع كاربران ويژه :
    0 كاربر
مجموع کاربران عادي :
    6,262 كاربر
adsads
طرح کسب و کار مولدهای پیل سوختی
طرح کسب و کار مولدهای پیل سوختی
تاریخ ارسال : 22 /09 /1393
دسته بندي: طرح کارافرینی
حجم فایل : 449.5 كيلوبايت
فرمت فايل هاي فشرده : word
تعداد صفحات : 43 صفحه
امتیاز : -1




قیمت : 3,000 تومان



توضیح :

طرح کسب و کار ( مولدهای پیل سوختی )

 

 

خلاصۀ مدیریتی / اجرایی:
زمینه و موضوع اصلی کسب و کار خود را توصیف نمایید. مأموریت و اهداف اصلی شرکت شما چیست؟ فرصت های موجود در این کسب و کار و راهبردهای دستیابی به آن ها کدامند؟ بازار هدف خود را به طور خلاصه تشریح نمایید.
موقعیت و جایگاه شما در آینده این کسب و کار و در میان رقبا چگونه خواهد بود؟ تیم کاری خود را معرفی نمایید. نوع کسب و کار (تولیدی، خدماتی، تجاری و ...) خود را مشخص نمایید. نوع مالکیت حقوقی خود را مشخص نمایید. سرمایۀ مورد نیاز کسب و کار خود را از چه منابعی تأمین می کنید؟ اطلاعات مالی مهم وضعیت گذشته و برنامه ریزی برای آینده از قبیل درآمد، سود خالص، دارای ها و تعداد و نوع سهام را مشخص نمایید.
انتشار بولتن هیدروژن دپیل سوختی در مرداد سال 1379 با مخاطب قرار دادن متخصصین، مسئولین تصمیم گیر، کارشناسان و نسل جوان آغاز گردید.
و حالا ما سعی به این داریم در سال 1388 کارخانۀ تولید مولدهای برق قابل حمل، صنعت حمل و نقل، نیروگاه های متمرکز و غیر متمرکز که با استفاده از پیل های سوختی متانولی، پلیمری و اکسید جامد را تولید کرده و با اثبات توانایی های خود در بازار گام اولیه را جهت ورود به بازار جهانی برداریم. و راهبردهای این فناوری و عمق تأثیرات توسعۀ عصر هیدروژن را بر اقتصاد و امنیت اقتصادی کشور را فراهیم نماییم.
به همین دلیل محیطی با زیر بنایی به مساحت 5 هکتار را در نظر گرفته ایم و سایر تجهیزات و امکانات عبارتند از: یک آزمایشگاه با مساحت 2 هزار مترمکعب خط تولید، انبار مرکزی ساختمان، ساختمان اداری و ناهار خوری، باربری و شرکت دارای 300 نفر پرسنل می باشد.
مأموریت این شرکت تولید مولدهای برای نیروگاه های برق و موتورهایی با سوخت پیل سوختی برای صنعت حمل و نقل و اتومبیل سازی. برای توسعۀ اقتصادی کشور و هوایی پاک و صرفه جویی در تولیدات نفتی به نگهداری آن برای نسل آینده می باشد.
امیدواریم با تشکیل و توسعۀ این شرکت راهی به بازار جهانی بیابیم و به پیشرفت های افزون ت دست یابیم.
 


نظرات کاربران :

نظری توسط کاربران ثبت نشده است.
شما هم می توانید در مورد این فایل نظر دهید.
کاربر گرامی، لطفاً توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظرات شما درباره ی این محصول در نظر گرفته شده است. در صورتی که سوالی در رابطه با این محصول دارید یا نیازمند مشاوره هستید، فقط از طریق تماس تلفنی با بخش مشاوره اقدام نمایید.
کاربر گرامی چنانچه تمایل دارید، نقد یا نظر شما به نام خودتان در سایت ثبت شود، لطفاً لاگین نمایید.