نمونه سوالات پیام نور
به فایل سون خوش آمدید

جهت استفاده بهتر از گوگل کروم استفاده نمایید.

منو كاربري
تبلیغات

سیلویکا

Image result for ‫سیویلیکا‬‎

نرم افزار آموزشی شهاب

فایل های بیشتر
آمار
تعداد دانلود فايل : 3 دانلود
امتیاز فایل : -3 امتیاز
بازدید : 237 مرتبه
گزارشات سايت

فايل هاي رايگان:
    1,657 فايل
فایل های غیر رایگان :
    5,442 فايل
فایل های ويژه:
    204 فايل
مجموع كاربران ويژه :
    0 كاربر
مجموع کاربران عادي :
    6,262 كاربر
adsads
مدیریت آموزش و پرورش گنبد کاووس
مدیریت آموزش و پرورش گنبد کاووس
تاریخ ارسال : 02 /10 /1393
دسته بندي: پابان نامه - پروژه - مقاله - تحقیق
حجم فایل : 47.04 كيلوبايت
فرمت فايل هاي فشرده : WORD
تعداد صفحات : 74 صفحه
امتیاز : -3




قیمت : 20,000 تومان



توضیح :
عنوان : مدیریت آموزش و پرورش گنبد کاووس
 
 
 
فهرست مطالب
عنوان صفحه 
مقدمه 1
فصل اول (کلیات) 5
موضوع موردتحقیق 6
شرح موضوع فعالیت اداره 8
قوانین ومقررات حاکم بر اداره 8
نمودار وچارت سازمانی اداره 12
فصل دوم (سیستم حقوق ودستمزد) 15
تعریف حقوق _ مزایا ( مستمر و غیر مستمر ) _ نظام پرداخت 16
حقوق ودستمزد 17
مفهوم اقتصادی استخدام عمومی 18
حقوق و دستمزد اداره آموزش و پرورش 23
چگونگی محاسبه حقوق و دستمزد 23
حقوق مبنا 24
عوامل تشکیل دهنده حقوق ودستمزد 27
عوامل کار 27
عوامل معنوی یا عوامل شخصی 28
عوامل پرداخت براساس اهمیت ونیاز به کار درجامعه 28
مزایا یا عوامل جانبی 29
روش چتر نجات طلایی 31
روش دستبند طلایی 32
اجزاء وعناصر تشکیل دهنده حقوق ودستمزد 32
وظایف دایره کار گزینی 33
وظایف دایره ثبت ورود وخروج پرسنل 33
وظایف دایره حسابداری حقوق ودستمزد 33
حقوق و دستمزد در اداره آموزش و پرورش 36
ابلاغ محل کار و ورود و خروج و ساعات کار کارکنان 37
مرخصی ها 39
مرخصی استحقاقی 39
مرخصی استعلاجی 41
چگونگی ارتقاء گروه 43
فوق العاده ها ومزایای شغل 45
فوق العاده شغل 45
فوق العاده بدی آب وهوا 45
فوق العاده سختی کار 45
کمک هزینه عائله مندی و کمک هزینه اولاد 45
مأموریت 46
کسورات حقوق 46
بیمه کارکنان اداره آموزش و پرورش 47
اضافه کاری 47
مالیات 47
جذب کارشناس 48
فوق العاده محرومیت از تسهیلات زندگی 48
فوق العاده محل خدمت 49
فوق العاده سختی شرایط کار 50
فوق العاده نوبت کاری 50
فوق العاده همترازی 51
تفاوت تطبیق 51
کمک هزینه عائله مندی و اولاد 52
حق عائله مندی وحق اولاد، بازنشستگان وموظفین 52
حق سرپرستی 53
کسورات رسمی حقوق 54
صندوق بازنشستگی 54
بیمه خدمات درمانی 55
مالیات بردرآمد 57
کسری مقرری ماه اول 58
صندوق ذخیره فرهنگیان 58
بیمه عمر وحوادث 60
بیمه عمر تکمیلی وحوادث جمعی 61
مزایای غیر حکمی 62
هزینه های جبرانی 62
هزینه نقل وانتقال 63
هزینه سفر 63
کمک هزینه مسکن 64
کمک هزینه فوت وازدواج شاغلین وبازنشستگان 64
فوق العاده روزانه 65
پاداش ها 65
کمک های غیر نقدی 66
بازنشستگی وحقوق بازنشستگی 67
نتیجه گیری 69
منابع وماخذ 70
 
 
 
مقدمه :
آموزش و پرورش از دیر باز به عنوان یکی از مبانی اصلی وعوامل تعیین کننده ی توسعه اقتصادی واجتماعی شناخته شده ، اما طی سالهای اخیر و با تغییر نظامهای اقتصادی در جهان ، نقش این نهاد علمی ، فرهنگی وآموزشی بیش از پیش دارای اهمیت گردیده است . 
باید اذعان نمود که جایگاه و رتبه هر کشوری درجهان به لحاظ توسعه یافتگی منوط به توانمندی هایی است که نسل گذشته آن در کسب ، نگهداری و ارتقاء سطح علم و دانش خود معمول داشته اند ، لذا هرگونه تلاش دراین زمینه ها ، حرکت به سوی توسعه یافتگی کشور را سرعت بخشیده و شأن و منزلت واقعی آن  را درجامعه جهانی  رونق فراینده ای می بخشد . 
آموزش و پرورش در ایران همانند کشورهای دنیا ، مقصد و اهداف خرد  و کلانی را دارا می باشد که تحقق هریک از آنها مستلزم برنامه ریزی های همه جانبه ودقیق تعیین راهکارها واستراتژی های اجرایی مناسب ، تدوین برنامه های منسجم وبه کارگیری تمامی اندیشه ها ، تفکرات ودانش منابع انسانی کارآمد و متخصص می باشد . 
شواهد ودلایل متعددی برای اثبات اثرات مثبت وسازنده ی آموزش و پرورش درکاهش فقر وتحقق توسعه اقتصادی واجتماعی می باشد مدارک موجود دراین زمینه ،دلالت بران دارد که درکشورهای در حال توسعه بزرگسالان با سطح سواد بالاتر دارای درآمد فردی بیشتر . امکان احراز مشاغل وسمت های متنوع دربازار ، بخش های تولیدی ومراکز خدماتی بهره وری وکشاورزی تغذیه وبهداشت مناسب تر وبینش وآگاهی بالاتر ودرامور سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و . . . خواهند بود که همه این موارد به نوعی درتوسعه همه جانبه نقش موثر دارند منافع یاد شده وفواید ناشی از آموزش و پرورش برای اقشار مردم وجامعه منحصر به موارد یاد شده نخواهد بود ، بلکه آموزش وپرورش نقش ویژه ای در تحکیم وحدت ملی وتقویت همبستگی اجتماعی ازطریق اشاعه سنت ها ورسوم اجتماعی معمول، ایدئولوژی ها زبان ها ، بهبود وضعیت توزیع درآمد ، افزایش پس اندازه، منطقی کردن الگوی مصرف ، ارتقاء موقعیت اجتماعی زنان و . .. ایفاد می نماید . 
لازم به ذکر است که قبل از اجرای هر سیاستی باید ایجاد نگاه خاص به اقتصاد آموزش وپرورش ونقش اثر بخش آن در اقتصاد ملی کشور ، ازطریق کار بست نتایج تحقیقات بین المللی وکشوری درموضوع فوق توجه وعنایت سیاست گذاران ، برنامه ریزان ، صاحب نظران وکلیه مسئولین ودست اندرکاران کشور در نظام گسترده ی تعلیم وتربیت به این مهم معطوف تا با ارائه رهیافت های متناسب با اهداف، در افزایش کیفیت آموزش و ارتقاء سطح میانی پرورشی وارزشی گام موثر واثر بخشی برداشته شود . 
ساماندهی نظام اداری و مالی وضابطه مند شدن امور برنامه ریزی واجرایی و ایجاد هماهنگی های لازم ، اعمای سیساستگذاری های تمرکز زدایی فعالیتها ، توزیع عادلانه منابع، امکانات وتجهیزات ، جلوگیری از اسراف کسب نظرات اندیشمندان ، صاحبنظران وکارشناسان متخصص درخصوص ماموریت ها و وظایف محوله ، ارائه ی طرح های نو وابتکاری درجهت بهبود وضعیت فرهنگیان ، تدوین برنامه راهبردهای ، کاهش تصدی گری درآموزش و پرورش مدیریت برمنابع انسانی با هدف افزایش کار آیی نیروی انسانی وبهسازی این منابع از جمله فعالیت هایی است که صورت می گیرد کسانی که در رشته های امور مالی مشغول تحصیل می باشند واطلاعات حسابداری را فرا می گیرند یکی از انواع هزینه هایی که با آن آشنا می شوند هزینه حقوق ودستمزد است و به تبع روش حسابداری وثبت این هزینه ها دردفاتر روزنامه وکل فرا می گیرند ولی باید توجه داشت بحث هزینه حقوق ودستمزد دارای مطالب زیادی می باشد که هر فرد حسابدار یا کسی که درواحد حقوق ودستمزد یک اداره یا سازمان یا . . .کار می کند نیاز به داشتن تخصصی دراین زمینه خواهد بود . این اطلاعات را به صورت خلاصه می توان شناخت سیستمهای کنترل حقوق ودستمزد شناخت قوانین بیمه ومالیات وسایر موارد قانونی همچون اضافه کاری وماموریت ها وتهیه اسناد ومدارک ثبت سیستمهای حقوق دستمزد وسایر موارد نام برد که دراین پروژه بیشتر به آن خواهیم پرداخت از طرفی دیگر یکی از وظایف عمده مدیران نیروی انسانی طراحی ، ترمیم و اجرای سیستم حقوق ودستمزد ومزایا برای کارکنان می باشد. 
طراحی سیستمهای پرداخت اهداف متعددی رادنبال می کند یکی ازمهمترین آنها طراحی سیستم حقوق ودستمزد وپاداش منصفانه ومتعادل برای کلیه کارکنان است و باتوجه به این که بیش ازپنجاه درصد هزینه های یک سازمان به حقوق ودستمزد ومزایای کارکنان مربوط می باشد وموفقیت سازمان درگروه داشتن نیروی انسانی کارا ومتخصص می باشد منظور از ترمیم حقوق ودستمزد اصطلاحی است که پاداش های درونی وبیرونی را در بر می گیرد ترمیم حقوق ودستمزد بیرونی عواملی را درونی یا ذاتی به آن قسمت از عوامل ترمیمی گفته می شود که کمتر قابل لمس است مانند قدرشناسی ازخوب انجام یافتن کاری ارتقاء در زمان مناسب خود ، ارج نهادن به کارهای پرزحمت و . . .علیرغم آنکه تلاش شده است دراین پروژه مطالب بصورت روشن ودقیق تقدیم گردد قطعا این پروژه حاضر خالی از خطا و لغزش های احتمالی نیست . 
 
 


  گزارش تخلف  |  افزودن به فایل های من | esaied | تاریخ ارسال : 02 /10 /1393

نظرات کاربران :

نظری توسط کاربران ثبت نشده است.
شما هم می توانید در مورد این فایل نظر دهید.
کاربر گرامی، لطفاً توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظرات شما درباره ی این محصول در نظر گرفته شده است. در صورتی که سوالی در رابطه با این محصول دارید یا نیازمند مشاوره هستید، فقط از طریق تماس تلفنی با بخش مشاوره اقدام نمایید.
کاربر گرامی چنانچه تمایل دارید، نقد یا نظر شما به نام خودتان در سایت ثبت شود، لطفاً لاگین نمایید.