نمونه سوالات پیام نور
به فایل سون خوش آمدید

جهت استفاده بهتر از گوگل کروم استفاده نمایید.

منو كاربري
تبلیغات

سیلویکا

Image result for ‫سیویلیکا‬‎

نرم افزار آموزشی شهاب

فایل های بیشتر
آمار
تعداد دانلود فايل : 4 دانلود
امتیاز فایل : 10 امتیاز
بازدید : 382 مرتبه
گزارشات سايت

فايل هاي رايگان:
    1,657 فايل
فایل های غیر رایگان :
    5,442 فايل
فایل های ويژه:
    204 فايل
مجموع كاربران ويژه :
    0 كاربر
مجموع کاربران عادي :
    6,262 كاربر
adsads
مفهوم صادرات غیرنفتی و نقش بازاریابی در آن با تاکید برمحصول فروش
مفهوم صادرات غیرنفتی و نقش بازاریابی در آن با تاکید برمحصول فروش
تاریخ ارسال : 24 /10 /1393
دسته بندي: پابان نامه - پروژه - مقاله - تحقیق,فنی مهندسی
حجم فایل : 852.09 كيلوبايت
فرمت فايل هاي فشرده : word
تعداد صفحات : 83 صفحه
امتیاز : 10




قیمت : 4,800 تومان



توضیح :

موضوع: مفهوم صادرات غیرنفتی و نقش بازاریابی در آن با تاکید برمحصول فروش

 

فهرست


بازاریابی کالاهای غیر نفتی
صادرات خدمات فنی، مهندسی ‎/دستاوردهاوچالش ها
برخورد ایجابی با صادرات مجدد كالاهای ایرانی از دوبی
برنامه سازی برای صادرات غیرنفتی
• سرمایه گذاری های ایرانی در خارج
• آزادسازی تجارت خارجی
•تحلیلی بر صادرات خدمات فنی و مهندسی
پیدا و پنهان ارقام صادرات غیرنفتی سال ۱۳۸۵
جایگاه صنایع غذائی در صادرات غیرنفتی
جایگاه کشاورزی در صادرات غیرنفتی 
چرا صادرات غیرنفتی، ناموفق است؟
● صادرات در چرخه اقتصاد كشور
● كسری تراز تجاری
● رویكرد ورود به بازارهای جهانی
● موانع دستیابی به بازارهای جهانی
● سناریوی خصوصی‌سازی
آثار تورم و تثبیت نرخ ارز بر صادرات
● تشویق‌های صادراتی
● نتیجه‌گیری
حمایت از صادرات غیرنفتی  رونق تولید ملی
صادرات غير نفتي

مشکلات و موانع صادرات غيرنفتى
مشکلات داخلى
مشکلات بين‌المللى
مبانى اجتماعى بازاريابى
تعریف بازاریابی
تعريف بازاريابى
نياز
خواسته
کالا
مبادله
معامله
بازار
مديريت بازاريابى
فلسفهٔ مديريت بازاريابى
مفهوم توليد
مفهوم کالا
مفهوم فروش
مفهوم بازاريابى
مفهوم بازاريابى اجتماعى
اهداف نظام بازاريابى
به حداکثر رساندن مصرف
به حداکثر رساندن رضايت مشترى
به‌ حداکثر رساندن حق انتخاب
به حداکثر رساندن کيفيت زندگى
موانع پیش روی صادرات غیرنفتی
سقوط صادرات فرش
فرش ايراني، هويت از دست رفته 
اختلاف در آمار صادرات
بحران مالكيت معنوي فرش ايراني
منابع :

 

بازاریابی کالاهای غیر نفتی
صادرات غیرنفتی ازجمله محورهای مورد توجه برای نیل به هدف جهش صادراتی می باشد كه در برنامه های سوم و چهارم توسعه بر آن تأكید شده است. 
 
سهم صادرات خدمات فنی مهندسی به عنوان یكی از زیربخش های صادرات غیرنفتی در سال های اخیر رشد چشمگیری داشته به نحوی كه ارزش صادرات خدمات فنی مهندسی در سال ۸۳ به ۹۴۱ میلیون دلار رسیده است. با وجود نوپا بودن صادرات خدمات فنی مهندسی كه بیش از ۱۰ سال از شكل گیری آن در كشورمان نمی گذرد و علی رغم افزایش سهم آن در صادرات غیرنفتی، این صنعت هنوز تا رسیدن به جایگاه واقعی خود و تبدیل شدن به رقیبی جدی در بازارهای جهانی فاصله دارد. در سال های اخیر توجه كشورهای رقیب مانند تركیه، كره جنوبی و هند به صادرات خدمات فنی مهندسی افزایش یافته و این كشورها با در نظر گرفتن تسهیلات مختلف نسبت به افزایش قدرت ریسك پذیری شركت های خود در بازار رقابت بین المللی، گام های مهمی برداشته اند. همچنین كشورهای اروپایی و آمریكایی با بهره گیری از تكنولوژی و حتی روی آوردن به رانت های سیاسی عرصه رقابت را برای شركت های صادركننده خدمات فنی، مهندسی كشورمان تنگ تر كرده اند. از سوی دیگر صادرات مجدد كالاهای ایرانی از دوبی نیز از موانع پیش روی توسعه صادرات غیرنفتی كشورمان محسوب می شود موضوعی كه با وجود افزایش ۱۴۰ درصدی صادرات غیرنفتی كشورمان به امارات در سال گذشته موجب شده تا كشورهای حاشیه جنوبی خلیج فارس بهره بیشتری از این توانمندی حاصل نمایند.این مقاله را در می خوانید
 



  گزارش تخلف  |  افزودن به فایل های من | amirali | تاریخ ارسال : 24 /10 /1393

نظرات کاربران :

نظری توسط کاربران ثبت نشده است.
شما هم می توانید در مورد این فایل نظر دهید.
کاربر گرامی، لطفاً توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظرات شما درباره ی این محصول در نظر گرفته شده است. در صورتی که سوالی در رابطه با این محصول دارید یا نیازمند مشاوره هستید، فقط از طریق تماس تلفنی با بخش مشاوره اقدام نمایید.
کاربر گرامی چنانچه تمایل دارید، نقد یا نظر شما به نام خودتان در سایت ثبت شود، لطفاً لاگین نمایید.