نمونه سوالات پیام نور
به فایل سون خوش آمدید

جهت استفاده بهتر از گوگل کروم استفاده نمایید.

منو كاربري
تبلیغات

سیلویکا

Image result for ‫سیویلیکا‬‎

نرم افزار آموزشی شهاب

فایل های بیشتر
آمار
تعداد دانلود فايل : 3 دانلود
امتیاز فایل : 2 امتیاز
بازدید : 300 مرتبه
گزارشات سايت

فايل هاي رايگان:
    1,657 فايل
فایل های غیر رایگان :
    5,442 فايل
فایل های ويژه:
    204 فايل
مجموع كاربران ويژه :
    0 كاربر
مجموع کاربران عادي :
    6,255 كاربر
adsads
طرح توجیهی تولید لوله PVC ( پلیکا )
طرح توجیهی تولید لوله PVC ( پلیکا )
تاریخ ارسال : 29 /10 /1393
دسته بندي: طرح کارافرینی
حجم فایل : 524.5 كيلوبايت
فرمت فايل هاي فشرده : word
تعداد صفحات : 46 صفحه
امتیاز : 2




قیمت : 4,000 تومان



توضیح :

سرمایه گذاری صنعتی مانند هر نوع سرمایه گذاری دیگر دارای اصول و ملاحظاتی است که قطعا با اصول و ملاحظات سایر سرمایه گذاریها اعم از خدماتی، کشاورزی و.. متفاوت می باشد و چنانچه در ابتدا به این مهم توجه نگردد سرمایه گذار در ادامه کار دچار مشکل و شاید بحران نیز بشود.این شرکت با تلفیق مطالعات تئوریک و تجربیات عملی 15 ساله خود در صنعت آنها راهمواره مد نظر و توجه قرار داده و به اطلاع سرمایه گذاران محترم به شرح ذیل می رسا ند:

 

1-  داشتن دیدگاه فرا منطقه ای و فرامحلی در سرمایه گذاری صنعتی

2-داشتن اعتقاد راسخ به استفاده از مدیریت علمی و به روز در قالب استفاده از ظرفیت های موجود در بازار مصرف وتلاش در زمینه ایجاد بازار و موارد مصرف جدید و متناسب با محصول تولیدی و ذائقه مصرف کننده

 

3-داشتن انعطاف پذیری مطلوب پروژه در تولید کالاهای متفاوت و هم خانواده و آمادگی جهت تولید مولتی پروداکت یا چند محصولی به جای تولید تک محصولی و انحصاری و امکانپذیری مطلوب جهت "طرح توسعه"

4-  داشتن نگرش مثبت به آینده و این مهم که " منابع محدود نمی باشند بلکه این ناتوانی و محدویت فکری و علمی کنونی بشر است که احساس محدودیت را تلقی می نماید" . بشر قاعدتا عادت دارد هر آنچه را که اکنون دارد در نظر می گیرد و به این مهم توجه ندارد که آنچه را که اکنون دارد و در جایی که اکنون ایستاده است  نتیجه افکاری است که قبلا داشته است ( منظور از اکنون دقیقا قبلا از همین لحظه است) و در هر لحظه بعد از این ممکن است در گوشه ای از این جهان پهناور فردی منابع جدیدی را کشف بنماید.

 مثال: در دهه 1970 همه مطمئن بودند که ذخائر نفت رو به پایان است. در دهه 1973 ساعتها از وقت مردم در صف بنزین صرف می شد(در آمریکا)، و پس از تحلیل های پیشرفته کامپیوتری بهترین متخصصان جهان پیش بینی کردند که در جهان تقریبا 700 میلیارد بشکه نفت باقی مانده است، که با توجه به میزان مصرف آن زمان، این مقدار نفت برای مدت 35 الی 40 سال کافی به نظر می رسید. اگر این متخصصان درست گفته باشند  در سال 1988باید میزان ذخیره نفت، به 500 میلیارد بشکه کاهش یافته باش، در حالیکه در سال 1987 میزان ذخیره نفت موجود، 30% نسبت به 15 سال قبل از آن افزایش داشته است! در سال 1988 میزان ذخیره نفت 900 میلیارد بشکه برآورد شد، که در این برآورد تنها منابع شناخته شده و مسلم به حساب آورده شدند.علاوه بر این طبق نظر پژوهشگران بیش از 2 میلیلرد بشکه دیگر موجود است، که با شیوه های تازه کشف و فرآوری قابل استفاده خواهند بود.



نظرات کاربران :

نظری توسط کاربران ثبت نشده است.
شما هم می توانید در مورد این فایل نظر دهید.
کاربر گرامی، لطفاً توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظرات شما درباره ی این محصول در نظر گرفته شده است. در صورتی که سوالی در رابطه با این محصول دارید یا نیازمند مشاوره هستید، فقط از طریق تماس تلفنی با بخش مشاوره اقدام نمایید.
کاربر گرامی چنانچه تمایل دارید، نقد یا نظر شما به نام خودتان در سایت ثبت شود، لطفاً لاگین نمایید.