نمونه سوالات پیام نور
به فایل سون خوش آمدید

جهت استفاده بهتر از گوگل کروم استفاده نمایید.

منو كاربري
تبلیغات

سیلویکا

Image result for ‫سیویلیکا‬‎

نرم افزار آموزشی شهاب

فایل های بیشتر
آمار
تعداد دانلود فايل : 0 دانلود
امتیاز فایل : -13 امتیاز
بازدید : 407 مرتبه
گزارشات سايت

فايل هاي رايگان:
    1,657 فايل
فایل های غیر رایگان :
    5,442 فايل
فایل های ويژه:
    204 فايل
مجموع كاربران ويژه :
    0 كاربر
مجموع کاربران عادي :
    6,262 كاربر
adsads
بررسی چگونگی آموزش از راه دور دانش آموزان 12 تا 18 سال در ایران
بررسی چگونگی آموزش از راه دور دانش آموزان 12 تا 18 سال در ایران
تاریخ ارسال : 07 /11 /1393
دسته بندي: پابان نامه - پروژه - مقاله - تحقیق
حجم فایل : 88.39 كيلوبايت
فرمت فايل هاي فشرده : word
تعداد صفحات : 65 صفحه
امتیاز : -13




قیمت : 3,400 تومان



توضیح :

بررسی چگونگی آموزش از راه دور دانش آموزان 12 تا 18 سال در ایران

بخشی از متن اصلی:

اگر فايدة آموختن و آموزش را پرورش قابليتها، توانمندي‌‌هاي انساني بدانيم، آنگاه سه اتفاق مهم مي‌افتد: نخست آن كه گسترش پوشش تحصيلي براي پاسخگويي به حق تعليم و تربيت همگاني ضرورت مي‌يابد. دوم، توجه به كيفيت و بهره وري بالاي تعليم و تربيت مد نظر قرار مي‌گيرد و در اين راه جلوگيري از پديدة اتلاف در مدرسه اولويت پيدا مي‌كند و سوم: از ورود تكنولوژي و پيوند آن با آموزش و پرورش و ايجاد تنوع و انعطاف روشمند، بهره گيري مي‌شود. آموزش از راه دور بنا به خصوصياتي كه دارد مي‌تواند بخش قابل توجهي از ضرورت هاي فوق را تامين نمايد.

قرن بيست و يكم كه از نقطه نظر تعليم و تربيت از سوي يونسكو به عنوان قرن آموزش از راه دور نام گرفته است با استفاده از تكنولوژي هاي نوين، آموزش خارج از پرديس مدرسه را ممكن ساخته است. به طوري كه مي توان آموزش مادام العمر را با حذف ديوارهاي جدا كننده مدرسه، كار و بازنشستگي تعريف نمود. در چنين شرايطي پرداختن به آموزش از راه دور در آموزش و پرورش و همچنين آموزش عالي كشور از نيازهاي بي بديل جامعه ايراني خواهد بود.

البته اين مقاله درصد بيان چيستي و چگونگي آموزش از راه دور از نقطه مباني وروش ها از يكسو و مخاطبين اين آموزش در دوران راهنمايي ومتوسطه تحصيلي (سال18-12) از سوي ديگر مي باشد.

بيان مسئله

آموزش از راه دور، نوعي از تعليم وتعلم است كه در آن بين معلم و متعلم فاصله است. از اين آموزش ها از درون ستادهاي آموزشي برنامه ريزي، طراحي و ارائه مي شوند و مخاطب به صورت مستقيم و يا غير مستقيم وبافاصله زماني دريافت مي كند. دراين نوع آموزش ها محتواي بسته هاي آموزشي بسيار حايز اهميت است تنوع اين بسته ها، مطلوبيت و جذابيت آن ها را درنزد مخاطب افزايش مي دهد وبه يادگيري آسان تر آنان ياري مي رساند.

آنچه در آموزش و پرورش ايران نيز به اجرا  درآمده است حكايت از روند رو به تكامل بسته هاي آموزشي دارد.

فهرست مطالب

فصل اول

مقدمه

بيان مسأله

اهميت و ضرورت تحقيق

اهداف

- اهداف كلي

- اهداف جزئي

- سوالات تحقيق

تعريف مفهومي واژه‌ها

فصل دوم

پيشينه و تاريخچة آموزش از راه دور

مسايل بنيادي درآموزش از راه دور

- رويكردهاي اساسي آموزش از راه دور

- علل پيدايش آموزش از راه دور

- مزايا و امكانات آموزش از راه دور

- آموزش از راه دور ورويكردهاي آموزشي و يادگيري

- تكامل نسلي آموزش از راه دور

اركان، ويژگي‌ها و مباني آموزش از راه دور

آموزش از راه دور در آموزش و پرورش ايران

تفاوت‌هاي موجود بين دانش آموزان نظام حضوري و فراگيران آموزش از راه دور

طبقه بندي مخاطبين

روش‌ها و فرايندهاي اجرايي تحصيل درآموزش از راه دور

چالش‌ها و دغدغه‌هاي مرتبط با آموزش از راه دور

فصل سوم

روش تحقيق

فصل چهارم

طرح تحقيق

فصل پنجم

يافته‌ها و نتايج

محدوديت‌هاي تحقيق

راه كارهاي پيشنهادي تحقيق

منابع و مآخذ

پيوست‌ها

فهرست اشكال و جداول

شكل شماره 1 – رويكردهاي آموزشي و يادگيري

شكل شماره 2- فرايند اجرايي تحصيل در آموزش از راه دور

شكل شماره3- چرخه اصلاح و توسعه رفتار از طريق آموزش

جدول شماره 1- مقايسه فراگيري نظام رايج حضوري با فراگيران نظام آموزش از راه دور

 

 

این فایل به همراه چکیده، فهرست مطالب، متن اصلی و منابع با فرمت  docx(قابل ویرایش) در اختیار شما قرار می گیرد.

تعداد صفحات:65



نظرات کاربران :

نظری توسط کاربران ثبت نشده است.
شما هم می توانید در مورد این فایل نظر دهید.
کاربر گرامی، لطفاً توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظرات شما درباره ی این محصول در نظر گرفته شده است. در صورتی که سوالی در رابطه با این محصول دارید یا نیازمند مشاوره هستید، فقط از طریق تماس تلفنی با بخش مشاوره اقدام نمایید.
کاربر گرامی چنانچه تمایل دارید، نقد یا نظر شما به نام خودتان در سایت ثبت شود، لطفاً لاگین نمایید.