نمونه سوالات پیام نور
به فایل سون خوش آمدید

جهت استفاده بهتر از گوگل کروم استفاده نمایید.

منو كاربري
تبلیغات

سیلویکا

Image result for ‫سیویلیکا‬‎

نرم افزار آموزشی شهاب

فایل های بیشتر
آمار
تعداد دانلود فايل : 4 دانلود
امتیاز فایل : -3 امتیاز
بازدید : 272 مرتبه
گزارشات سايت

فايل هاي رايگان:
    1,657 فايل
فایل های غیر رایگان :
    5,442 فايل
فایل های ويژه:
    204 فايل
مجموع كاربران ويژه :
    0 كاربر
مجموع کاربران عادي :
    6,265 كاربر
adsads
درباره برنامه نویسی AOP
درباره برنامه نویسی AOP
تاریخ ارسال : 12 /11 /1393
دسته بندي: پابان نامه - پروژه - مقاله - تحقیق
حجم فایل : 109.85 كيلوبايت
فرمت فايل هاي فشرده : word
تعداد صفحات : 36 صفحه
امتیاز : -3




قیمت : 500 تومان



توضیح :
                                موضوع : برنامه نویسی AOP
 
 
فهرست مطالب
 
مقدمه
1-1- عامل چیست؟
1-2- مسئول استفاده از واژگان شبه ذهنی 
 1-3-AOPدر برابر OOP
2- دو سناریو 
2-1-ساخت خودکارسازی (اتوماسیون)
2-2- سیستم رزو خطوط هوایی 
3- برداشت کلی از نرم افزار AOP 
4- دسته های ذهنی و مشخصه های آنها
4-1- اجزاء حالت ذهنی 
4-2- یک زمان برای گمان، تعهد و قابلیت زمان
4-3- مشخصات اجزاء مختلف
4-4- یک انحراف کوتاهمقایسه بین کوهن و لوسکیو
5- مفسر عامل عمومی 
فرض در مورد انتقال پیام
فرض در مورد clock
6- AGENT-0، یک زبان ساده؛ و پیاده سازی آن
6-1 گرامر AGENT-0
دستورات حقیقی
دستور عمل های گویا و خصوصی
دستورات عمل شرطی 
متغیرها
قوانین تعهد
6-2-مفسر AGENT-0
 به روز رسانی گمان ها
 به روز رسانی تعهدات
الگوریتم اضافه کردن تعهدات برای هر دستور تعهد برنامه
انجام تعهدات
6-3یک برنامه ی ساده و تفسیر آن
گمان های اولیه 
توانایی ها
6-4- پیاده سازی
7- Agentification
8- کاربرد مربوط
- بحث
دسته های ذهنی 
بنای رسته های ذهن 
ماندگاری حالت های ذهنی 
احتمال و سودمندی 
ارث بری و گروه ها 
محدودیت های منابع 
مدل گمان و به روز رسانی 
نقشه های گمان موقتی 
جامعه ها
 
مقدمه
اکنون یک الگوی برنامه نویسی پیشرفته یک دیدگاه اجتماعی از کاربرد کامپیوتر،جایی که "عامل" تاثیر می گذارد داریم. 
 
1-1- عامل چیست؟ 
یک عامل هر موجودیتی است که حالت است به نظر می رسد به عنوان شامل اجزای ذهنی( برای مثال گمانها،قابلیتها،انتخابها و الزام ها)
بنابراین کلاه خود عامل هست در مغز یک برنامه نویس
زمانی که هر چیزی میتواند به نظر برسد مثل داشتن حالت های ذهنی 
آن همیشه مزیتی برای انجام ندارد.
1-2- مسئول استفاده از واژگان شبه ذهنی :
عناصر لازم برای نسبت دادن یک کیفیت معین به جزیی از ماشین.
*یک نظریه مفید راجعبه دسته ذهنی: معنا شناسی برای آنکه به طور واضح هنوز به استفاده متداول(واژه)نزدیک نشدیم.
*یک برهان که فقط از نظریه اطاعت میکند.
*یک برهان که نظریه قراردادی یک نقش غیر جزئی در آنالیزیا طراحی ماشین بازی میکند.
ارتباط نظریه نظریه قراردادی برای دریافت معمولی لازم نیست تحمیل شود.
 1-3-AOPدر برابر OOP 
استفاده میکنیم شکل دادن ذهنی را برای طراحی سیستم محاسباتی 
دسته های ذهنی(روانی)در زبان برنامه نویسی ظاهر میشود.
معنای زبان برنامه نویسی ‘معنای ساختار های ذهن را شرح می دهد.
نرم افزار برنامه نویسی عامل گرا(AOP) نرم افزار برنامه نویسی شئ گرا(AOP)را اختصاصی کرده است. برای مثال در دریافت بازیگرهای هپوئیت:
میبینیم یک سیستم محاسباتی به عنوان ترکیب شده از لحاظ ارتباط ماژولها.
AOP ثابت می کندحالت ذهنی ماژول (عامل) را برای شامل شدن اجزاء مثل باورها- قابلیت ها و تصمیمات.
یک محاسبه ی شامل این عامل ها آگاه می کنند، درخواست میکنند، می پذیریند، رد می کنند، رقابت می کنند وبه دیگری کمک می کنند.
بر طبق گفته نظریه نمایش هر نوع از ارتباط عمل با پیش فرض های متفاوتی سروکار و اثرات متفاوتی دارد.
 


  گزارش تخلف  |  افزودن به فایل های من | faezeh_r | تاریخ ارسال : 12 /11 /1393

نظرات کاربران :

نظری توسط کاربران ثبت نشده است.
شما هم می توانید در مورد این فایل نظر دهید.
کاربر گرامی، لطفاً توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظرات شما درباره ی این محصول در نظر گرفته شده است. در صورتی که سوالی در رابطه با این محصول دارید یا نیازمند مشاوره هستید، فقط از طریق تماس تلفنی با بخش مشاوره اقدام نمایید.
کاربر گرامی چنانچه تمایل دارید، نقد یا نظر شما به نام خودتان در سایت ثبت شود، لطفاً لاگین نمایید.