نمونه سوالات پیام نور
به فایل سون خوش آمدید

جهت استفاده بهتر از گوگل کروم استفاده نمایید.

منو كاربري
تبلیغات

سیلویکا

Image result for ‫سیویلیکا‬‎

نرم افزار آموزشی شهاب

فایل های بیشتر
آمار
تعداد دانلود فايل : 0 دانلود
امتیاز فایل : 2 امتیاز
بازدید : 277 مرتبه
گزارشات سايت

فايل هاي رايگان:
    1,657 فايل
فایل های غیر رایگان :
    5,442 فايل
فایل های ويژه:
    204 فايل
مجموع كاربران ويژه :
    0 كاربر
مجموع کاربران عادي :
    6,262 كاربر
adsads
پروژه کتابهای الکترونیکی پرتو
پروژه کتابهای الکترونیکی پرتو
تاریخ ارسال : 17 /11 /1393
دسته بندي: پابان نامه - پروژه - مقاله - تحقیق
حجم فایل : 538.7 كيلوبايت
فرمت فايل هاي فشرده : word
تعداد صفحات : 36 صفحه
امتیاز : 2




قیمت : 1,500 تومان



توضیح :

عنوان : پروژه کتابهای الکترونیکی پرتو

 

 

فهرست مطالب


فصل اول
مقدمه 2
توصيف طرح كسب و كار 3
امكان‌سنجي 4
نيازسنجي و مجوزها 5
فصل دوم
جدول تجهيزات و برآورد قيمت 7
محاسبه هزينه استهلاك و برآورد قيمت 8
نقشه استقرار تجهيزات (كروكي) 9
شرايط محل تأسيس 10
فصل سوم
جدول مواد مصرفي و برآورد قيمت 12
چارت تشكيلاتي 13
جدول نيروي انساني و برآورد دستمزد 13
شرح وظايف كاركنان 14
جدول هزينه‌هاي سربار يك ماهه 15
فصل چهارم
برآورد سرمايه 17
جدول برآورد سرمايه 18
جدول برآورد درآمد در يك ماه 19
صورت‌حساب سود و زيان يك ماهه 20
صورت‌حساب سرمايه در يك ماه 21
بازپرداخت بدهي 22
محاسبه نقطه سر به سر 22
توجيه اقتصادي 22
فصل پنجم
نمودار هزينه 24
نمودار درآمد 24
نمودار سود 25
جدول زمان‌بندي 26
برنامه‌ريزي ميان‌مدت و بلندمدت 27
فصل ششم
بازاريابي (تبليغات) 29
ابتكارات (خلاقيت) 30
ميزان اشتغال‌زايي طرح 31
ميزان مفيد بودن طرح براي جامعه 31
فصل هفتم
گزارش بازديد 33
فرم استخدامي 35
فرم قرارداد كار 36
تصاوير

 امكان‌سنجي
جغرافيايي و مكاني
كسب و كار ما به شرايط آب و هوا ارتباطي ندارد و ما مي‌توانيم در هر آب و هوايي به كارمان ادامه دهيم. پروژه ما در ابتدا كه از خانه شروع مي‌شود، ارتباطي به مكان ندارد، ولي بعد كه كارمان توسعه داده مي‌شود، بايد مكان كار خود را نسبت به موقعيت منطقه بسنجيم كه بهتر است كار خود را در مناطقي كه مدارس و رفت و آمد بيشتري دارند، آغاز كنيم.
فرهنگي
با توجه به هزينه بالاي پرداختي به معلم خصوصي و نياز دانش‌آموزان به مطالب و مفاهيم كمك درسي و اهميتي كه خانواده به امر تحصيل فرزندانشان مي‌دهند، اين CD هاي آموزشي مقبوليت خوبي بين خانواده‌هاي شهر ما دارد و با توجه به اينكه نابينايان هم امروزه مطالعه مي‌كنند، بنابراين CD‌ هاي آموزشي ما مي‌تواند مورد استفاده آنها قرار گيرد.
اقتصادي
به دليل اهميتي كه خانواده‌ها به پيشرفت تحصيلي فرزندانشان مي‌دهند و چون هزينه CD ها نسبت به هزينه معلم خصوصي كمتر مي‌باشد و ما سعي مي‌كنيم با بهزيستي هم قراردادي ببنديم تا CD هاي آموزشي ما براي نابينايان مورد استفاده قرار گيرد، پيش‌بيني مي‌كنيم فروش بالايي داشته باشيم، ضمنا چون كسب و كار ما خانگي است، هزينه تمام شده كسب و كار پايين مي‌باشد.
نيازسنجي
فعلا در سطح مشهد دو شركت توليد CDهاي آموزشي به نام‌هاي نسل جوان و افق شرق وجود دارد و ايده جديدمان در كار اين است كه کاربر بدون جواب به سؤالات نمی تواند وارد مرحلة آخر كه همان سرگرمي و بازي‌ها مي‌باشد ‌شود و علاوه بر آن افراد نابينا هم با مشكلات زيادي از قبيل مطالعه كتاب‌هاي كمك درسي و ... محروم هستند از طرح ما استقبال خوبي به عمل مي‌آورند.
مجوزها
به دليل اينكه كسب و كار به صورت خانگي شروع مي‌شود، در اول كار نيازي به مجوز نداريم، اما در صورت توسعه كسب و كار براي گرفتن مجوز بايد مراحل ذيل را طي كنيم:
- به مؤسسه آموزش فرهنگي و هنري مراجعه كنيم كه اين خودش زيرمجموعه‌اي دارد.
- بايد به وزارت فرهنگ و ارشاد مراجعه كنيم كه زير نظر آموزش و پرورش يا سازمان فني و حرفه‌اي باشد.
- اين كه اين مؤسسه چه كساني را تأييد مي‌كند: ليسانس، مجرد، متأهل و ... كه بستگي به محيط فعاليت دارد و براي مجوز گرفتن CD هاي آموزشي بايد به مؤسسه فرهنگ و ارشاد مراجعه كنيم.
 
 

ابتكارات ( خلاقیت )
- خدمات ارائه شده در واحد توليدي ما توليد CDهاي آموزشي است كه داراي آموزش درس، سپس روش حل مسأله با تمرين و در صورت توانايي حل مسأله توسط كاربر وي مي‌تواند وارد مرحله آخر كه شامل سرگرمي و بازي مي‌باشد، بشود كه هدف تشويق كاربر جهت تلاش بيشتر براي يادگيري بهتر و مفهومي مطالب مي‌باشد و تا كاربر پاسخ صحيح به سؤالات ندهد وارد مرحله سرگرمي نمي‌شود و اين ويژگي CDهاي آموزشي ما مي‌باشد، زيرا CDهاي آموزشي موجود در بازار جواب حل مسأله قبل از يادگيري كامل در دسترس كاربر مي‌باشد.
- و اين كه افراد نابينا هم به دليل كاهش توانايي‌هاي جسمي نمي‌توانند از كتاب‌هاي قطور آموزشي استفاده كنند و ما اين امكان را به آن‌ها مي‌دهيم تا با شنيدن صوت از كتاب‌هاي كمك‌آموزشي استفاده كنند.
 
ميزان اشتغال‌زايي طرح
تعداد افراد مشغول به كار در اين طرح 6 نفر مي‌باشند.
ميزان مفيد بودن طرح براي جامعه
- افراد نابينا در تهيه كتاب‌هاي موردنظر خود با مشكل رو به رو هستند و تهيه بسياري از كتاب‌ها براي آنان علاوه بر قيمت بالايش بسيار دشوار است. ما تصميم گرفتيم كه مشكل اين افراد را كه ثابت كرده‌اند در صورت وجود امكانات در بسياري از زمينه‌ها بسيار خوشتر از سايرين مي‌درخشند با كتاب‌هاي الكترونيكي مؤسسه‌مان كه علاوه بر قيمت پايين راحتي استفاده از آن به دليل توانايي دريافت فرامين صوتي و خواندن مطالب با صوت را نيز دارد. اين مزيت براي افراد معمولي نيز جالب است و با توجه به تفاوت قيمت كم آن نسبت به ساير كتاب‌هاي الكترونيكي و هم‌چنين مزيتي كه يك فرد بينا با يك فرد نابينا مي‌توانند به طور مشترك از يك كتاب بدون آشنايي آنان با خط مخصوص يكديگر (خط نوشتاري يا خط بريل) استفاده كنند.
- و اين كه كاربر بدون پاسخ صحيح به سؤالات وارد مرحله آخر كه همان سرگرمي مي‌باشد، نمي‌شود واين خود هم باعث تشويق كاربر نسبت به كتب درسي و ... مي‌شودو هم اين كه باعث درك و فهم بيشتر و بهتر افراد مي‌شود.
 

 
 



  گزارش تخلف  |  افزودن به فایل های من | mona1366 | تاریخ ارسال : 17 /11 /1393

نظرات کاربران :

نظری توسط کاربران ثبت نشده است.
شما هم می توانید در مورد این فایل نظر دهید.
کاربر گرامی، لطفاً توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظرات شما درباره ی این محصول در نظر گرفته شده است. در صورتی که سوالی در رابطه با این محصول دارید یا نیازمند مشاوره هستید، فقط از طریق تماس تلفنی با بخش مشاوره اقدام نمایید.
کاربر گرامی چنانچه تمایل دارید، نقد یا نظر شما به نام خودتان در سایت ثبت شود، لطفاً لاگین نمایید.