نمونه سوالات پیام نور
به فایل سون خوش آمدید

جهت استفاده بهتر از گوگل کروم استفاده نمایید.

منو كاربري
تبلیغات

سیلویکا

Image result for ‫سیویلیکا‬‎

نرم افزار آموزشی شهاب

فایل های بیشتر
آمار
تعداد دانلود فايل : 2 دانلود
امتیاز فایل : -3 امتیاز
بازدید : 113 مرتبه
گزارشات سايت

فايل هاي رايگان:
    1,657 فايل
فایل های غیر رایگان :
    5,442 فايل
فایل های ويژه:
    204 فايل
مجموع كاربران ويژه :
    0 كاربر
مجموع کاربران عادي :
    6,262 كاربر
adsads
مهندسی عمران
مهندسی عمران
تاریخ ارسال : 05 /12 /1393
دسته بندي: پابان نامه - پروژه - مقاله - تحقیق
حجم فایل : 23.22 كيلوبايت
فرمت فايل هاي فشرده : word
تعداد صفحات : 35 صفحه
امتیاز : -3




قیمت : 2,000 تومان



توضیح :
عناوین
 
ساختمان‌ها
محدوديت هاي فضا 
نشست تونل BiG DiG
جلوگيري از سيل 
مهندس زلزله 
براي پيش‌گيري بيشتر 
هورتون
صدها نفر در مقابل طرح كمبريج براي تعطيلي مدرسه معماري، معترض هستند
تصميم براي تعطيلي مدرسه معماري پس از يك پژوهش كيفيتي 
 
 
 
 
اخبار مهندسي عمران 
ساختمان‌ها 
كارگزاران معاملات املاك دفاتر مركزي سبز  (محيط زيست) در پايتخت تاسيس مي‌كنند. در مارس 1791 پير چارلز لانفانت شروع به بررسي سرزمين خود كه نهايتآً پايتخت شد. براي مرتب كردن اماكن مهمي مانند يادماني (ساختمانهاي ياد بود) ساختمان كنگره، ساختمان رياست جمهوري (نام اصلي كاخ سفيد) لنانفت سامانه خيابانهايي را مرتب مي‌كرد كه خيابانهاي سنتي، شبكه شهري را به طور قطري قطع مي‌كردند. طرح او به واشنگتون، چيده ماني منحصر به فرد داد كه اين ويژگي را به هيچ وجه با گذشت زمان از دست نداده است. 
تقاطع هاي زاويه‌دار شهر بلوك‌هاي شهري غير معمولي را ايجاد كردند كه اين بلوكها مشكلات زيادي را براي معماران به وجود آورده است. يك نمونه از اين موارد بلوك سه گوشي است (مثلثي) كه در شمال غربي شهر كاپيتول آمريكا قرار دارد. كه الان مزين به دفاتر مركزي موسسة ملي كارگزاران معاملات املاك مي‌‌‌باشد. معماران، مهندسان، توليد كنندگان و پيمانكاران در طراح و ساخت اين ساختمان سه گوش منحصر به فرد همكاري نزديكي داشتند. اين ساختمان كه با ؟؟ منحني شكل و شيشة آبي رنگ از سايه ساختمانها تميز داده مي‌‌شود، براي استفاده بهينه از فضا طراحي شده است. معماران و مهندسان اين ساختمان را طراحي كردند تا بهترين استفادة ممكنه را از فضايي به مساحت 636 متر مربع كه سابقاً توسط موسسة گاز تصرف شده بود بنمايند. 
لوئيس فرماندو، مهندس، ساختماني، در اين پروژه و همچنين رئيس موسسة مهندسان معماري در ويرچينا مي‌گويد كه اين پروژه منحصر به فرد است زيرا شما مجبور نبوده‌اي كه با مقياس اينچ يا فوت  كار كنيد. بلكه در مقياس كسري از اينچ مي‌بايست كار كنيد تا ساختمان اندازه باشد. 
فرماندو با شركتي معماري Gundpartnerdhip واقع در كمبريج، ماساچوست و شركت معماري SMB واقع در واشنگتون دي سي در طراحي و مهندسي اين ساختمان مشاركت و همكاري نمود. 
اين ساختمان سه گوش روي هفده ستون به قطر 24 اينچ كه در محيط فضا قرار دارند سوار گرديده است. 
دو طبقه پاركينگ زير اين ساختمان وجود ندارد تا 1/9 متر (سي فوت) زير مركز فريدي بين خيابان نيوجرسي و شرق ساختمان امتداد يافته است. در نقطه‌اي زير انتهاي جنوبي ساختمان رمپي‌مان طبقة پاركينگ پائين و طبقات بالاي پاركينگ، يك ستون داخلي به قطر 24*24 اينچ قرار دارد كه دو ستون فولادي 38*17 اينچ را نگه مي‌دارد. اين ستون بار ساختماني بسيار عظيمي را متحمل مي‌كند و هارا در استفاده از ستونهاي داخلي در طبقات فوقاني بي‌نياز مي‌كند. قسمت مركزي ساختمان فضايي براي دو مجموعه پلكان، سه آسانسور، اتاقهاي استراحت و تجهيزات تعمير و نگهداري فراهم مي‌كند. در دو طرف راه پله‌ها كه به سمت شرق خارج مي‌شوند ديواره‌هايي به ضخامت 356 ميلي متر و پهناي 2 متر (6فوت) در تمام ارتفاع 130 فوتي ساختمان امتداد مي‌يابند. 
ادوارد جان مي گويد: فضاي كمي در ابعاد عمودي و افقي ساختمان وجود دارد. طبقة اول به عنوان يك لابي و محوطة همايش طراحي شده است. و ارتفاع آن 11 فوت و 6 اينچ مي‌باشد. مهندسان سازه ارتفاع مطلوب سقف را درحد 9 فوت (7/2 متر) نگه داشتند لوله‌ها و سيم كشي برق و معابر و مجاري تحويه را تعبيه نموده‌اند. مهندسين مكانيك فضايي بيشتر از 10 اينچ (254 ميلي‌متر) براي كار در اختيار نداشتند. چالش بزرگ ديگر بر پا كردن سازه‌ها در قسمت شمالي ساختمان بود. اين سازه‌ها شامل برج، پوشش شيشه‌اي بود. ساخت همة اين عناصر بايد كاملاً هماهنگ و هم زمان مي‌شد تا اطمينان يا بيم كه همه چيز با هم هماهنگ شده‌اند. به عنوان مثال: برج نمي‌توانست بعد از امتداد شيشه‌اي بر پا شود چون نمي‌شد بين دو امتداد شيشه‌اي جاسازي گردد. 
مهندس زلزله 
انتشار 980 ميليون دلار اوراق قرضه در كاليفورنيا و سانفرانسيسكو باعث آغاز تلاشهايي در جهت بهبود يكي از مهمترين سيستمهاي حمل و نقل منطقه در جهت مقاوم سازي در برابر زلزله شده است. 
وقتي كه سيستم جديد BART در 1972 افتتاح شد، تكنولوژي مهندسي آن به عنوان بهترين و جديدترين تكنولوژي شناخته مي‌شد در حقيقت عملكرد ارزشمند آن در طي اين دوران مربوط به طرح پيچيدة آن مي‌شود. 
به هر حال بعدها كه محققين مطالب بيشتري دربارة آن فرا گرفتند. فهميدند كه زير ساختهاي منطقه با احتمال زلزله‌اي عظيم‌تر روبه‌رو خواهد بود. با اعتقاد به نياز به اقدام براي حل اين معضل شركت مربوطه تيمي به رهبري شركت زير ساختهاي بحيتل در سانفرانسيسكو انتخاب كرد تا بررسي داوطلبانه‌اي را انجام دهد. اين مطالعه در سال 2003 كامل شد بزرگي خواهد شد. معلوم شد كه تعمير تجهيزات آن دو سال با بيشتر به طول خواهد انجاميد. 
تاينگوچي كه به واسطه سليقه‌اش مشهور است، كار چيني ديگري براي موزه ملي كيوتو در دست دارد. خانه آسيا مكان ثابت جامعه آسيايي تگزاس (AST) خواهد بود. اين مركز يك موسسه غير انتفاعي است كه در سال 1956 به منظور نزديكي جامعه آسيا با مردم منطقه آسيا تأسيس شده است.
افتتاحيه خانه آسيا در سال 2006 است. پروژه‌هاي اخير جامعه آسيايي تگزاس عبارتند از: گسترش دفتر مديران اين موسسه در نيويورك، با هزينه‌هاي حدود 40 ميليون دلار كه توسط معمارين شركت وورسانگر و همكاران در سال 2001 به اتمام رسيده است، و پروژه‌اي جديد براي بخش هنگ‌كنگ كه توسط تاد ويليامز از نيويورك طراحي شده است. 
 


  گزارش تخلف  |  افزودن به فایل های من | mjavad25 | تاریخ ارسال : 05 /12 /1393

نظرات کاربران :

نظری توسط کاربران ثبت نشده است.
شما هم می توانید در مورد این فایل نظر دهید.
کاربر گرامی، لطفاً توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظرات شما درباره ی این محصول در نظر گرفته شده است. در صورتی که سوالی در رابطه با این محصول دارید یا نیازمند مشاوره هستید، فقط از طریق تماس تلفنی با بخش مشاوره اقدام نمایید.
کاربر گرامی چنانچه تمایل دارید، نقد یا نظر شما به نام خودتان در سایت ثبت شود، لطفاً لاگین نمایید.