نمونه سوالات پیام نور
به فایل سون خوش آمدید

جهت استفاده بهتر از گوگل کروم استفاده نمایید.

منو كاربري
تبلیغات

سیلویکا

Image result for ‫سیویلیکا‬‎

نرم افزار آموزشی شهاب

فایل های بیشتر
آمار
تعداد دانلود فايل : 17 دانلود
امتیاز فایل : 1 امتیاز
بازدید : 1,954 مرتبه
گزارشات سايت

فايل هاي رايگان:
    1,657 فايل
فایل های غیر رایگان :
    5,442 فايل
فایل های ويژه:
    204 فايل
مجموع كاربران ويژه :
    0 كاربر
مجموع کاربران عادي :
    6,262 كاربر
adsads
رضایت مشتری
رضایت مشتری
تاریخ ارسال : 17 /12 /1392
دسته بندي: پابان نامه - پروژه - مقاله - تحقیق,علوم انسانی,علوم تربیتی,روانشناسی,علوم اجتماعی
حجم فایل : 624.95 كيلوبايت
فرمت فايل هاي فشرده : word
تعداد صفحات : 60 صفحه
امتیاز : 1




قیمت : 5,700 تومان



توضیح :

این فایل با فرمت WORDمی باشد و قایل ویرایش و آماده پرینت است.

پایان نامه رضایت مشتری

 

فهرست مطالب

 

فصل اول:ادبيات تحقيق.. 1

 

مقدمه. 2

 

1-1مشتری.. 3

 

1-2رضایت مشتری.. 3

 

1-3رضایت مشتری چه اثری در کسب و کار یک عرضه کننده دارد؟. 4

 

1-4 برای ایجاد رضایت مشتری چه باید کرد؟. 5

 

1-4-1شناسایی انتظارات مشتری.. 5

 

1-4-2 طراحی کالا و خدمت بر اساس نیازها و انتظارات... 7

 

1-4-3 تولید و تحویل بر اساس طراحی انجام شده7

 

5  مدیریت انتظارات مشتري.. 7

 

1-6 سنجش  رضایت مشتري.. 8

 

1-7خدمات... 9

 

1-8ویژگی های خدمات... 9

 

1-9آمیخته ي بازاریابی خدمات... 11

 

1- 11کیفیت خدمات... 13

 

1-12 ابزار سنجش کیفیت خدمات بانکی.. 14

 

1-13 تاریخچه بانک ملی ایران.. 17

 

1-14 خدمات بانکی.. 18

 

معرفی و نحوه دریافت اعداد مرز20

 

سیستم بانکداری اینترنتی (سبا)22

 

صورت حساب اینترنتی.. 23

 

سیستم پرداخت اینترنتی بانک ملی ایران.. 23

 

تعاریف مقدماتی اصطلاحات راهنمای حاضر. 23

 

دستگاه خود پرداز یا ATM.... 25

 

تلفنبانک متمرکز یا سیبا25

 

تلفنباک غیر متمرکز. 26

 

کیوسک.... 26

 

همراه بانک متمرکز. 26

 

همراه بانک غیر متمرکز. 27

 

ملی کارت... 28

 

کارت هدیه. 29

 

کارت پرداخت سود سهام. 29

 

1-15 بانک ملی ایران شعبه گرمه. 30

 

فصل دوم  :روشتحقيق.. 32

 

2-1 جامعه آماري.. 33

 

2-2 متغيرها و نحوه ي اندازه گيري آن ها33

 

2-3 ابزار گردآوري اطلاعات... 33

 

2-4 روش كتابخانه اي(بررسي اسناد و مدارك)34

 

2-5 پرسشنامه. 34

 

2-6 نحوه ي تجزيه وتحليل داده ها34

 

2-7روايي وپايايي.. 34

 

2-7-1  اعتبار يا روايي.. 35

 

2-7-2  پايايي.. 35

 

فصل سوم:تجزيهوتحليلاطلاعات... 36

 

3-1 بررسي روايي و پايايي پرسشنامه:38

 

فصل چهارم:نتيجهگیری  وپيشنهاد. 51

 

پیشنهادات... 54

 

منابع.. 55

 

مقدّمه

 

    خدمات رکن اصلی اقتصاد در جوامع امروزی است و بانک ها به عنوان یک سازمان خدماتی هدایت و پشتیبانی بسیاری از فعالیت های اقتصادی جامعه را بر عهده دارند. در این میان آنچه بقاء و تداوم فعّالیت مؤسّسات مالی را تأمین می کند ارائه ي خدمات در شکلی مطلوب و مطمئن و متناسب است تا بتواند با برآوردن انتظارات و خواسته های مشتریان رضایت و وفاداری آنان را موجب شوند. این مهم حاصل نمی شود مگر اینکه بنگاه های اقتصادی ضمن توجّه به کیفیت خدمات در حفظ و ارتقاء آن کوشش کنند. یک راه مؤثر برای سنجش رضایت از کیفیت خدمات استفاده از آزمون های علمی و معتبر موجود در این زمینه است. ابزارهای موجود یا ابزارهایی هستند که به وسیله ي بانک های خاصی برای حل مشکلات گاه و بیگاه توسعه یافتند و یا برای سنجش کیفیت خدمات درک شده از هر طیفی از خدمات طراحی شده اند نه برای خدمات بانکداری به طور خاص1مشتری

 

   از دیدگاه سنّتی مشتری کسی است که فرآورده های شرکت یا سازمان را خریداری می کند یا به عبارت دیگر مشتری کسی است که کالا و یا خدمات دریافت می کند. این تعریف دیگر رسا وکامل نمی باشد. تعریف بهتری از مشتری چنین است: “کسی که شرکت یا سازمان مایل است تا با ارزش هایی که می آفریند بر رفتار وی تأثیر بگذارد” (تنر و دیتورو، ۱۳۷۶، ۳۸).

 

1-2رضایتمشتری

 

   موفّقیت تمام سازمآن ها و مؤسّسات، اعم از تولیدی یا خدماتی، انتفاعی یا غیر انتفاعی، دولتی یا غیر دولتی تحت تأثیر عوامل متعدّدی قرار دارد که یکی از مهمترین آن ها رضایت مندی مشتریان به منظور نیل به تعالی در کسب وکار است (نورالسناء و سقایی، ۱۳۸۷، ۹۸). اعتقاد بر این است که رضایت مندی مشتریان، عکس العمل های آتی آنان را در قبال سازمان تحت تأثیر خواهد داد . (از جمله آمادگی و اشتیاق جهت استفادۀ مجدّد ، تمایل برای توصیه ي به سایرین و رغبت برای پرداخت بهای محصول بدون چانه زدن یا تلاش برای یافتن عرضه کنندگانی که محصول مشابه را با قیمت کمتری عرضه می دارند) (کاووسی و سقایی، ۱۳۸۴، ۶-۵). رضایت مشتری زمانی به دست می آید که عملکرد شرکت بتواند انتظارات خریدار را برآورده سازد. اگر عملکرد کمتر از انتظارات باشد، مشتری ناراضی خواهد شد و اگر عملکرد برابر با انتظارات باشد وی راضی خواهد بود. اگر عملکرد از انتظارات بیشتر شود او بسیار خشنود و شاداب خواهد شد (کاتلر و آرمسترانگ، ۱۳۸۴، ۹۰۰).

 

   رضایت مشتری میزان مطلوبیتی است که مشتری به خاطر ویژگیهای مختلف کالا کسب می کند و منبع سودآوری و دلیلی برای ادامۀ فعّالیت سازمان است (پاؤلین و دیگران، ۲۰۰۶، ۹۰۷) .

 

1-3رضایت مشتری چه اثری در کسب و کار یک عرضه کننده دارد؟

 

   همه ما حداقل تجربه ارتباط با خرده فروشان محله خود را می‌توانیم در ذهن مرور کنیم. فروشنده با انصاف ، خوش رفتار و با حوصله همواره انگیزه خریدهای بعدی را در ما تقویت می‌کند و برعکس در زمانی که با فروشندگان گرانفروش و بداخلاق روبه‌رو شده‌ایم، اغلب ترجیح داده ایم برای خریدهای بعدی حتی به فروشگاه دورتری مراجعه کنیم. بارها از همسایگان و آشنایان توصیه خرید از فلان فروشگاه رادریافت کرده‌ایم و زمانی که از ماشین لباسشویی با نام تجاری الف راضی بوده‌ایم هنگام خرید اجاق گاز، ناخودآگاه تمایل به خرید اجاق گاز الف رادر خود احساس کرده‌ایم. بررسی‌ها نشان می‌دهد رضایت مشتری حداقل از سه طریق منجر به افزایش درآمد و سد عرضه کننده می‌شود. تکرار خرید مشتری راضی- در مورد کالاهای روزمره همچون شیر و ماست- خرید کالای جدید از جانب مشتری راضی با صرف کمترین هزینه تبلیغات وخرید کالا توسط مشتریان جدیدی که توسط مشتریان راضی به کالا تمایل پیدا کرده‌اند. نباید فراموش کرد که مشتریان راضی ناخودآگاه به یک رسانه بدون هزینه جهت انجام تبلیغات برای عرضه کننده تبدیل می‌شوند. اهمیت این امر وقتی بیشتر خود را نشان می‌دهد که بدانیم در اغلب موارد تأثیر این گونه پیام‌ها بسیار بیشتر از تبلیغات پر هزینه رسمی شرکت است. به همین دلیل است که امروز در کشورهای صنعتی برنامه‌های ارتباط با مشتریان به منظور دلبری و وفادار کردن آنان در سرلوحه برنامه‌های بازاریابی عرضه کنندگان قرار گرفته است. دیگر هیچ عرضه کننده‌ای به فروش یک بار به مشتری نمی‌اندیشد. عرضه کنندگان هوشیار هزینه‌های لازم برای جلب رضایت و وفادار کردن مشتری را به امید حفظ او برای خریدهای بعدی به عنوان سرمایه‌گذاری تلقی کرده و از آن استقبال می‌کنند. در صورت نارضایتی مشتری، تمامی مکانیزم‌های فوق در جهت عکس عمل کرده، درآمد سود و عرضه کننده را کاهش می دهد. استمرار چنین وضعیتی درمدت نه چندان طولانی عرضه کننده را از صحنه بازار حذف می‌کند. لازم است به این نکته توجه شود که مشتری ناراضی بریده از سازمان را به سادگی نمی‌توان به جمع مشتریان بازگرداند. بررسی‌ها نشان می‌دهد مشتریان ناراضی در انتقال احساس خود به دیگران فعال‌تر عمل می‌کنند .(نرخ انتقال پیام مشتریان ناراضی به دیگران تقریباً دو برابر مشتریان راضی است) به همین دلیل است که نارضایتی مشتریان بیش از رضایت آنان, برتغییر درآمد اثر می‌گذارد.

1-4 برای ایجاد رضایت مشتری چه باید کرد؟

 

   اکنون که تاثیر رضایت مشتری بر توسعه و رشد کسب و کار مشخص شد,‌باید به این پرسش اساسی پاسخ دهیم که یک عرضه کننده کالا یا خدمت از چه طریق می تواند زمینه لازم برای جلب رضایت مشتری را فراهم کند. برای این منظور طی کردن مراحل زیر ضروری است.



نظرات کاربران :

  design46 گفته :

عالییییییییییییییییییییییییی
تاریخ ارسال : 11 /01 /1393
شما هم می توانید در مورد این فایل نظر دهید.
کاربر گرامی، لطفاً توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظرات شما درباره ی این محصول در نظر گرفته شده است. در صورتی که سوالی در رابطه با این محصول دارید یا نیازمند مشاوره هستید، فقط از طریق تماس تلفنی با بخش مشاوره اقدام نمایید.
کاربر گرامی چنانچه تمایل دارید، نقد یا نظر شما به نام خودتان در سایت ثبت شود، لطفاً لاگین نمایید.