نمونه سوالات پیام نور
به فایل سون خوش آمدید

جهت استفاده بهتر از گوگل کروم استفاده نمایید.

منو كاربري
تبلیغات

سیلویکا

Image result for ‫سیویلیکا‬‎

نرم افزار آموزشی شهاب

فایل های بیشتر
آمار
تعداد دانلود فايل : 0 دانلود
امتیاز فایل : 2 امتیاز
بازدید : 905 مرتبه
گزارشات سايت

فايل هاي رايگان:
    1,657 فايل
فایل های غیر رایگان :
    5,442 فايل
فایل های ويژه:
    204 فايل
مجموع كاربران ويژه :
    0 كاربر
مجموع کاربران عادي :
    6,258 كاربر
adsads
معرفی سیستم عامل سیمبیان
معرفی سیستم عامل سیمبیان
تاریخ ارسال : 24 /06 /1394
دسته بندي: پابان نامه - پروژه - مقاله - تحقیق,کامپیوتر
حجم فایل : 1.63 مگابايت
فرمت فايل هاي فشرده : word
تعداد صفحات : 23 صفحه
امتیاز : 2




قیمت : 500 تومان



توضیح :

معرفی سیستم عامل سیمبیان

 
 
فهرست مطالب : 
مقدمه 2
گوشی های بدون سیستم عامل ، گوشی های جاوا 2
پیدایش و حیات Symbian 4
 مشخصات سیمبیان ورژن 7 5
شرکتهای به وجود آورنده 6
فناوری سیمبیان 6
رابطهای کاربری 7
 توسعه نرم افزارهای مبتنی بر سیمبیان 9
زبان های برنامه نویسی برای Symbian 10
بازی بر روی Symbian   11
سیستم عامل سیمبیان (symbian ) 11
گوشی های سیمبیان UIQ و UIQ3 12
گوشی های سیمبیان سری 60 ، سری 60 ویرایش دوم 13
معرفی گوشی های که از این سیستم عامل بهره می برند 14
گوشی های سیمبیان سری 60 ویرایش سوم (پر طرفدار ترین نوع سیستم عامل ها) 15
گوشی های سیمبیان سری 60 ویرایش پنجم 16
گوشی های که از سیستم عامل سیمبیان سری 60 ورژن 3و 5 بهره می برند 17 
معرفی اختصاری 3 نوع دیگر از سیستم عامل ها 17
ویندوز موبایل ها 18
سیستم عامل جدید بادا سامسونگ 18
سیستم عامل اندروید گوگل 19
امنیت در سیستم عامل Symbian 19
پارامتر های اصلی security در موبایل های Symbian 19
گوشی هایی که از این سیستم عامل استفاده می کنند به ترتیب ورژن شامل 20
منابع و ماخذ 22
 
مقدمه
مسلما یکی از شاخصه های مهم و متمایز کننده گوشی های تلفن همراه شاخصه سیستم عامل است . سیستم عاملی که به صورت مستقیم می تواند بر کارایی ، قیمت ، قابلیت ساپورت نرم افزاری ، کیفیت کاربری و … تاثیر بگذارد . امروز و در این مقاله ما سعی داریم به برسی اجمالی سیستم عامل ها و در واقع بیشتر به معرفی انواع آن بپردازیم. در این مقاله بیشتر هدف معرفی انواع سیستم هاست و به ویژگی آنها به صورت اجمالی پرداخته شده است.
 
گوشی های بدون سیستم عامل ، گوشی های جاوا : 
تا همین چند سال اخیر واژه سیستم عامل در بین گوشی های تلفن همراه معنا و مفهوم خاصی نداشت . یعنی گوشی های تلفن همراه از سیستم عامل خاصی استفاده نمی کردند و شاید صحیح تر بتوان گفت سیستم عاملی برای گوشی های تلفن همراه وجود نداشت ! اما به مرور با پیشرفت سرسام آور دنیای فن آوری موبایل سیستم های موبایلی که قبلا وجود داشت نام گرفتند . یعنی اینکه با به وجود آمادن سیستم عامل های مختلف واژه ای به نام گوشی های بدون سیستم عامل بوجود آمد .
این نوع از گوشی ها از نظر ساختار نرم افزار جزو ساده ترین نوع گوشی های تلفن همراه هستند . به صورت غیر تخصصی می توان آنها را در سه گروه زیر دسته بندی کرد :
۱)گوشی های ساده بدون سیستم که قابلیت ساپورت نرم افزار ندارند ، از امکاناتی چون دوربین و … نیز برخوردار نیستند : نوکیا 1200 ، 1100 ، و  .…
۲ (گوشی های ساده بدون سیستم عامل که قابلیت ساپورت نرم افزار های مخصوص تولیدی فقط توسط سازنده را دارند ، گاها از دوربین و … نیز در سطح پایین برخوردار هستند : نوکیا 6020 و … تعدادی از گوشی های سامسونگ و موتورلا.
3) گوشی های بدون سیستم عامل که قابلیت نصب تم های مخصوص ، بازی ها و نرم افزار های جاوا را دارند ، دارای دوربین عکاسی گاها با کیفیت بسیار بالا نیز هستند. در بین عموم مردم به گوشی های جاوا معروف هستند. مانند اکثر گوشی های سونی اریکسون : w810 , k750 , w770نوکیا : 6500 ,  5310و …
سه نوع بالا اگر چه در دسته بندی گوشی های بدون سیستم عامل قرار دارند ( سیستم دارند، در واقع سیستم ها کاربری ساده ویژه کارخانه برای گوشی) اما مسلم است نوع سوم تفاوت ها و گستردگی های بسیار زیادی را با دو نوع اول دارند و امروزه نیز قسمت بزرگی از بازار را تشکیل می دهند و در واقع گوشی های با کاربری فقط ضروری نام گرفته اند .
در ابتدا تلفن های همراه دارای ساختار پیچیده ای نبودند . سخت افزار محدود نیاز به نرم افزارهای پیچیده نداشت ، تا اینکه شرکتهای مطرح ساخت گوشی های تلفن همراه نسل های دوم و سوم گوشی های خود را عرضه کردند . این گوشی ها دارای امکانات سخت افزاری بیشتری بودند که شامل سی پی یو ، رم و هارد بوده و تقریبا به صورت یک کامپیوتر کوچک طراحی شدند . در این زمان بود که این شرکتها به اهمیت نرم افزار در این گوشی های پی برده و رقابت نرم افزاری در کنار رقابت سخت افزاری شروع شد . مایکروسافت یکی از شرکتهایی بود که قبلا روی سیستم عامل کامپیوتر های جیبی خود کار کرده بود و Windows CE را به همین منظور طراحی کرده بود . این ویندوز قابلیت این را داشت که روی موبایل ها نیز نصب شود . بعد از رسمیت یافتن موبایل های نسل جدید شرکت های مطرح در این صنعت که به مشکلات بی شمار Windows CE پی برده بودند و نمی خواستند نرم افزار این صنعت را در انحصار یک شرکت نگه دارند با همکاری هم سیستم عامل جدیدی برای موبایل ها به وجودد آوردند که Symbian نام گرفت . البته رقبای دیگری نیز مثل سیستم عامل Linux در این صنعت وجود دارند که فعلا به صورت عمده استفاده نشده اند . در اصطلاح به موبایل هایی که از این سیستم عامل استفاده می کنند SmartPhone گفته می شود. 


  گزارش تخلف  |  افزودن به فایل های من | jikjik | تاریخ ارسال : 24 /06 /1394

نظرات کاربران :

نظری توسط کاربران ثبت نشده است.
شما هم می توانید در مورد این فایل نظر دهید.
کاربر گرامی، لطفاً توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظرات شما درباره ی این محصول در نظر گرفته شده است. در صورتی که سوالی در رابطه با این محصول دارید یا نیازمند مشاوره هستید، فقط از طریق تماس تلفنی با بخش مشاوره اقدام نمایید.
کاربر گرامی چنانچه تمایل دارید، نقد یا نظر شما به نام خودتان در سایت ثبت شود، لطفاً لاگین نمایید.