نمونه سوالات پیام نور
به فایل سون خوش آمدید

جهت استفاده بهتر از گوگل کروم استفاده نمایید.

منو كاربري
تبلیغات

سیلویکا

Image result for ‫سیویلیکا‬‎

نرم افزار آموزشی شهاب

فایل های بیشتر
آمار
تعداد دانلود فايل : 260 دانلود
امتیاز فایل : -46 امتیاز
بازدید : 1,916 مرتبه
گزارشات سايت

فايل هاي رايگان:
    1,657 فايل
فایل های غیر رایگان :
    5,442 فايل
فایل های ويژه:
    204 فايل
مجموع كاربران ويژه :
    0 كاربر
مجموع کاربران عادي :
    6,254 كاربر
adsads
تاثیر شخصیت پدر ومادر بر فرزندان
تاثیر شخصیت پدر ومادر بر فرزندان
تاریخ ارسال : 08 /10 /1392
دسته بندي: پابان نامه - پروژه - مقاله - تحقیق,متفرقه
حجم فایل : 38.01 كيلوبايت
فرمت فايل هاي فشرده : word
تعداد صفحات : 21 صفحه
امتیاز : -46







توضیح :

این مقاله رایگان می باشد.

تاثیر شخصیت پدر ومادر بر فرزندان

 

در باب چگونگي شكل گيري شخصيت و عوامل مؤثر در آن بحث و گفتگو بسيار است . نظريه هاي متعددي در باب نقش و تأثير ، محيط اجتماعي ،‌ خانواده ، وارثت ، تعليم و تربيت و غيره مطرح شده است .

در زمينه نقش خانواده مي توان به نحوه برخورداري و رفتار والدين با فرزندان اشاره كرد . نحوه برخورد والدين تابع عوامل مختلفي است . اما يكي از آنها كه چندان مورد بحث و توجه قرار نگرفته است . نحوه رفتار و برخورد والدين با فرزندان در رديف سلسله مراتب يا تقدم و تأخر آنان مي باشد .

فرهنگ عمومي جامعه ايراني به گونه اي است كه خواسته يا ناخواسته جنسيت و جايگاه سني فرزندان را مورد توجه قرار مي دهد . نحوه برخورداري و اعطاء امتيازات و امكانات خانوادگي ( اعم از مادي و معنوي ) تابع اين فرهنگ است . كمي دقت در ترتيب فرزندان نشان مي دهد كه برخورد والدين با فرزند بزرگتر همان برخوردی نيست كه با فرزند دوم و سوم و و آخري دارند . حتي سطح توقعات اعلان شده و نشده از فرزندان نحوه نظارت بررفتار ، اعطاء امكانات و امتيازات مادي و معنوي،شيوه تشويق و تنبيه ‌ميزان استقلال و آزادي يا درجه كنترل از هر بچه كاملاً متفاوت است . و اين فرهنگ رفتاري در خانواده سبب بروز تفاوتهاي فردي چشمگير و نيز شكل گيري شخصيت خاص در فرزندان هر خانواده مي شود . اين تفاوتها همواره آشكار بوده ، در عين حال كه به دليل اين اختلاف توجه جدي نمي شود . رفتار و شخصيت فرزند اول با دوم ( و اگر خانواده پرجمعيت باشد ) دومي با سومي ‌ سومي با چهارمي ،‌ و به عكس چهارمي با اولي و چهارمي با دومي و سومي كاملاً متفاوت است.اما دقيقا با كميت و كيفيت بر خورد والدين با انها مرتبط است به همين جهت وقتي اختلاف شديد رفتاري و اخلاقي ميان فرزندان يك خانواده مشاهده مي شود.برخي با تعجب زياد با آن بر خوردار مي كنند.در حالي كه اگر اين مساله ريشه يابي شود و دلايل آن ارزيابي گردد. اين حالت تعجب از ميان خواهد رفت.

.

.

.

 



  برچسب ها

دانلد پایان نامه رایگان , دالود پایان نامه رایگان , دانلود پایانامه رایگان , دانلود پایان نامه رایگان , دانلود پایان نامه , دانلود پایان نامه رایگان , دانلود مقاله رایگان , دانلود مقاله , دانلود پایان نامه , شخصیت مادر و پدر , شخصیت مادر وپدر , شخصیت مادر و پدر , شخصیت مادروپدر , شخصیت مادر , شخصیت پدرو مادر , شخصیت پدر ومادر , شخصیت پدر و مادر , شخصیت پدرومادر , شخصیت پدر , دانلود تحقیق , دانلود رایگان تحقیق , دانلود رایگان , تاثیر شخصیت پدر ومادر بر فرزندان , در مورد تاثیر شخصیت پدر و مادر در فرزندان , در مورد تاثیر شخصیت پدر و مادر بر فرزندان , در مورد تاثیر شخصیت پدر و مادر در فرزندان , تحقیق در مورد تاثیر شخصیت پدر و مادر بر فرزندان , مقاله در مورد تاثیر شخصیت پدر و مادر بر فرزندان , مقاله در مورد شخصیت پدر و مادر , در مورد شخصیت مادر و پدر , در مورد شخصیت پدر و مادر

نظرات کاربران :

نظری توسط کاربران ثبت نشده است.
شما هم می توانید در مورد این فایل نظر دهید.
کاربر گرامی، لطفاً توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظرات شما درباره ی این محصول در نظر گرفته شده است. در صورتی که سوالی در رابطه با این محصول دارید یا نیازمند مشاوره هستید، فقط از طریق تماس تلفنی با بخش مشاوره اقدام نمایید.
کاربر گرامی چنانچه تمایل دارید، نقد یا نظر شما به نام خودتان در سایت ثبت شود، لطفاً لاگین نمایید.